به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از TheFlyingCourier، شرکت Valve تغییراتی را در رابطه با سیستم MMR عنوان Dota 2 اعمال کرده است که شاید به مزاق همه خوش نیاید.

Valve بازیکنان را به جایی که تعلق دارند می‌فرستد، به معنای واضح‌تر، بازیکنانی که MMR خود را Boost کرده‌اند به مدت 8 سال Ban خواهند شد. این یعنی دیگر خبری از ساخت اکانت‌های جدید و MMR های Boost نخواهد بود.

این سیستم جدید می‌خواهد محیط بازی را برای همه بازیکنان، مناسب و بهینه کند، از بهترین‌ها تا حتی آن‌هایی که توسط دیگران گزارش شده‌اند. همچنین یک سیستم براساس رفتار بازیکنان درنظر گرفته شده است که طی آن، رفتار و خلق‌وخوی یک بازیکن ارزش‌گذاری خواهد شد.

این آپدیت جدید بیشتر بر روی بازیکنان بداخلاق، تهاجمی و آن‌هایی که باعث آزار دیگران می‌شوند، تمرکز خواهد کرد. Valve نیز ادعا می‌کند که سیستم Matchmaking آن‌ها تقویت شده، اکانت‌های Smurf را بهتر تشخیص خواهد داد و سیستم ارزش‌گذاری اخلاق نیز در این زمینه موثر خواهد بود. اما همانطور که مشخص است بهترین بخش این آپدیت، مربوط به مسائل Boosting می‌باشد، حال این عمل می‌خواهد از طریق Bot صورت گیرد، از طریق Script ها و غیره، در هر صورت ان‌ها برای این بازیکنان تنبیه سنگینی را در نظر خواهند داشت.

این خشونت Valve بدلیل افزایش Boosterها می‌باشد که بخاطر نبود قوانین درست، کارشان را بیشتر از قبل کرده‌ و حتی در Streamهای زنده خود به Boosting می‌پردازند!

آیا شما از تغییرات صورت گرفته خوشحال هستید؟ بنظر می‌رسد که Valve بیشتر از هرزمانی، تصمیم به اهمیت دادن به وضعیت MMR بازیکنان خود گرفته است و تغییرات فوق، محیط بسیار مناسبی برای بازیکنان قدیمی و جدید ایجاد خواهد کرد. نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame