God Eater 3 رسما معرفی شد + تریلر معرفی

شرکت Bandai Namco امروز اعلام کرد که عنوانی جدیدی از سری God Eater که در اولین بار در جریان مراسم Tokyo Game Show 2016 معرفی شده بود، سومین قسمت این سری بازی است. پلتفرم‌ها و تاریخ عرضه این عنوان هنوز اعلام نشده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، توضیحات Bandai Namco Entertainment در این رابطه را ادامه مطالعه نمایید:

"بعد از انتشار موفقیت‌آمیز عنوان God Eater 2: Rage Burst، ناشر و سازنده پیشتاز بازی‌های ویدیویی Bandai Namco Entertainment Asia اعلام می‌کند که God Eater 3 را نیز برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. جدیدترین قسمت God Eater نسبت به عناوین قبلی این سریِ اکشن نقش‌آفرینی هیولا‌کشی کاملا متحول شده و ارتقا پیدا کرده است. God Eater 3 برای کنسول‌های خانگی ساخته می‌شود."

"سال‌ها از آخرین نبرد گذشته است. زمین دیگر جایی نیست که انسان‌ها برای زندگی انتخاب کنند. جانوران وحشتناکی که با نام آراگامی شناخته می‌شوند، همچنان در سراسر دنیا حضور دارند و ویرانی و بدبختی به بار می‌آورند. برای نجات و برقراری عدالت، قهرمانان جدیدی ظهور کرده‌اند -God Eaterها- مردانی که بعنوان یک موهبت یا نفرین به سلاح God Arc مجهز شده‌اند – ایمپلنت‌های ویژه قدرت گرفته از سلول‌ها آراگامی. با God Eaterهای دیگر برای سرنگون کردن هیولاهای آراگامی جدید که جای جای دینا را به نابودی کشانده‌اند، همراه شوید. اما این تنها ماموریت شما نخواهد بود، اتفاقی برای God Eater ها افتاده و مرز میان نور و تاریکی هرگز تا این اندازه باریک نبوده است... زمان پاره کردن زنجیرهای نفرین که روح God Eaterها را به تسخیر خود در آورده‌اند، فرار رسیده است و در این زمان میدان نبرد هرگز شلوغ‌تر از این نبوده است."

God Eater 3 برای انتشار در سراسر دنیا شامل آمریکای شمالی، اروپا، ژاپن و آسیای جنوب شرقی در نظر گفته شده است. در ادامه تریلر معرفی این عنوان را شاهد باشید.

 

دانلود با کیفیت HD / دانلود با کیفیت SD

منبع متن: pardisgame