نمرات The Evil Within 2 منتشر شد؛ داستانی که همچنان گنگ باقی ماند

بازی The Evil Within 2 تا ساعاتی دیگر برای همه در دسترس قرار می‌گیرد اما منتقدان توانسته‌اند زودتر به تجربه آن بپردازند و نظرات خود را اعلام کرده‌اند.

بازی تاکنون جمعا 15 نقد دریافت کرده که 10 نقد مربوط به PS4، دو نقد برای Xbox One و سه نقد دیگر هم برای پلتفرم PC در نظر گرفته شده است.

در ادامه می‌توانید نمرات و متای بازی را مشاهده کنید. در صورت تغییر در متا و انتشار نمرات بیشتر، این پست به‌روزرسانی خواهد شد:

Stevivor: 90/100

Windows Central: 90/100

"The Evil Within 2 بازی ترسناکی است البته نه در حد مراحل اولیه Resident Evil 7! خود بازی نسبت به نسخه اول، بسیار بهبود یافته و ساختار جهان‌باز عالی و ماموریت‌های زیادی برای انجام دارد. داستان بازی بسیار محتاطانه عمل می‌کند و ما با سباستین به سوی رستگاری در دنیایی می‌رویم که هم انسان‌ها و هم موجودات غیر انسانی در آن هستند. اگر برای فصل تعطیلات امسال به دنبال ماجراجویی طولانی و ترسناکی می‌گردید، به چیزی غیر از The Evil Within 2 فکر نکنید!"

App Trigger: 90/100

PC Games: 85/100

"نمی‌خواستم دست از بازی کردن بردارم زیرا با وجود اینکه داستان The Evil Within 2 تا حدودی سردرگرم و گیج کننده بود، به هر حال می‌خواستم پایان آن را ببینم و باور کنید، ارزشش را داشت."


IGN Spain: 85/100

Multiplayer.it: 85/100

SpazioGames: 85/100

Hobby Consolas: 82/100

"ماجراجویی بسیار خوب که اتمسفر و داستان عالی به‌همراه مبارزات قدرت‌مندی را ارائه می‌دهد گرچه انتظار نداشته باشید که شما را بترساند."

Everyeye.it: 82/100

The Games Machine: 82/100

IGN Italia: 80/100

"The Evil Within 2 قطعا یک قدم جلوتر از نسخه اول است. یک بازی غنی، عمیق و طولانی‌ مدت در سبک ترس و بقا. از سطح سختی بازی به‌طور قابل توجهی کاسته شده است. اگر چنین موردی تجربه آن را دست‌یافتنی‌تر می‌کند، از طرف دیگر، باعث انکار ویژگی معتبر و الهام‌بخش آن می‌شود."

Eurogamer Italy: 80/100

Twinfinite: 80/100

"The Evil Within 2 به خاطر داستان فراموش شدنی و هوش مصنوعی مزاحم خود محدود می‌شود که اگر آن را برروی سطح Nightmare بازی کنید، می‌تواند مشکلی جدی در تجربه گیم‌پلی شما حساب آید. با این حال، دقیقا کاری که یک بازی ترس و بقا باید انجام دهد را عملی می‌کند و خوب هم انجام داده است. با وجود مشکلات، The Evil Within 2 یک بازی ترسناک هوشمندانه‌ای بوده که گاهی اوقات قدرت لازم به‌منظور مبارزه را برای بازیکنان فراهم می‌آورد و در برخی مواقع هم باعث می‌شود که بفهمند تمام آن‌ سلاح‌ها و تجهیزات نمی‌توانند شما را از وحشتی که قدرت درکش را ندارید، نجات دهند و تعادل خوبی هم بین این دو ایجاد شده است."

Game Revolution: 70/100

GamesRadar+: 70/100

"The Evil Within 2 به پتانسیل کامل شکوه، فرضیه روان‌شناختی و زیبایی‌شناسی نسخه اول دست نمی‌یابد. چنین چیزی در مواقعی باعث ناامیدی می‌شود اما با وجود مشکلات، این بازی سوم شخص هیجان‌انگیز، همچنان بسیار لذت‌بخش است."


منبع متن: pardisgame