سری بازی Gran Turismo یکی از اصیل‌ترین و محبوب‌ترین شبیه‌سازهای رانندگی محسوب می‌شود و طی نسخه‌های مختلف بارها شاهد اخباری بوده‌ایم که رانندگان مشهور جهان از قدرت شبیه‌سازی این بازی تعریف و تمجید کرده‌اند. اما شرایط در نسخه جدید بازی جالب‌تر است زیرا یکی از مشهورترین قهرمانان این رشته ورزشی در پروسه‌ی ساخت بازی به عنوان مشاور حضور دارد.

به گزارش پردیس‌گیم، شرکت Sony و استودیو Polyphony Digital اعلام کردند که قهرمان مشهور مسابقات فرمول 1 یعنی "لوئیز همیلتون" به عنوان مربی در بازی Gran Turismo Sport حضور دارد. 

در این اطلاعیه آمده است که همیلتون در بازی مشاوره‌های مختلفی را در زمینه‌ی روش‌ها و ترفندهای رانندگی به شما می‌دهد و حتی از برخی تکنیک‌های خودش در مسابقات نیز پرده بر می‌دارد. مشاوره‌های همیلتون در قالب فایل‌های ویدیویی برای همه‌ی بازیکنان Gran Turismo Sport به اشتراک گذاشته خواهد شد. 

شما می‌توانید در ادامه ویدیویی جالب در این رابطه را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت FULL HD

خبر دیگر اینکه اخیرا ویدیو جدیدی از بازی منتشر شده است که در آن کارگردان افسانه‌ای Gran Turismo یعنی آقای "یامائوچی" در کنار مرد کلیدی و دوست‌داشتنی شرکت Sony آقای "شوهی یوشیدا" به مرور دو دهه تجربه‌اش با این سری بازی می‌پردازد. همچنین در این ویدیو شما می‌توانید نماهایی از نسخه‌های پیشین بازی را تماشا کنید:


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت FULL HD

Gran Turismo Sport سه‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame