دسترسی ایرانیان از فروشگاه Ubisoft قطع شده است

بعد از تحریم IP ایران توسط شرکت EA و قطع شدن دسترسی ایرانیان به شبکه‌ی Origin، حال شرکت فرانسوی Ubisoft نیز دسترسی ایرانیان به فروشگاه خود را محدود کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم، به تازگی برخی از کاربران ایرانی متوجه شده‌اند که با IP ایران نمی‌توانند به فروشگاه Ubisoft دسترسی پیدا کنند و دسترسی ایرانیان به فروشگاه Ubisoft، چه از طریق کلاینت Uplay و چه از طریق وب‌سایت Ubisoft، قطع شده است. در صورت مراجعه به فروشگاه Ubisoft با این پیغام روبرو می‌شوید:"صاجب این وب‌سایت منطقه یا کشوری که IP شما در آن است (ایران) را از دسترسی به این وب‌سایت منع کرده است.

شایان ذکر است که در حال حاضر تنها دسترسی به فروشگاه Ubisoft محدود شده و مشکلی برای خرید عناوین Ubisoft از طریق شبکه‌ی Steam وجود ندارد. همچنین خللی در تجربه‌ی عناوین این شرکت برای ایرانیان به وجود نیامده است. پس اگر از بازیکنان Rainbow Six Siege ،For Honor و یا The Division هستید، حداقل فعلا جایی برای نگرانی نیست و می‌توانید به تجربه‌ی عناوین مورد علاقه‌ی خود ادامه دهید.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا این اعمال تحریم باعث می‌شود در خرید عناوین Ubisoft تجدید نظر کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame