سال 2017 را می‌توان سال بازی‌های بزرگ ریسینگ و مسابقه‌ای دانست و فقط اگر همین یکی دو ماه اخیر را مرور کنیم، با سه بازی بزرگ و مطرح شبیه‌ساز اتوموبیل‌رانی یعنی Forza Motorsport 7 و Gran Turismo Sport و Project CARS 2 رو‌به‌رو می‌شویم.

به گزارش پردیس‌گیم، بتازگی کانال مشهور Racing Video Games ویدئویی را منتشر کرده است که در آن گرافیک سه بازی Project CARS 2 و Gran Turismo Sport و DriveClub را در نمای روز مقایسه کرده است. Gran Turismo Sport و DriveClub به طور انحصاری بر روی PS4 منتشر شده‌اند و برای اینکه عدالت در مقایسه وجود داشته باشد، نسخه‌ی PS4 بازی Project CARS 2 در مقایسه لحاظ شده است. نکته دیگری که باید توجه داشته باشید این است که دو بازی Project CARS 2 و Gran Turismo Sport بصورت 60 فریم اجرا می‌شوند اما بازی DriveClub بصورت 30 فریم اجرا شده است. طبیعتا 30 فریم بودن یک بازی باعث می‌شود که قدرت و پتانسیل سخت‌افزاری بیشتری در اختیار سازندگان باشد تا جزئیات گرافیکی را ارتقا دهند اما در هنگام تجربه لذت 60 بودن بسیار بیشتر از 30 فریم بودن است.

همچنین مبنای این مقایسه سنجش کیفیت گرافیکی بازی‌ها در نمای روز است و تمامی حالات روز نظیر آفتابی، عصرگاهی، ابری و ... در این مقایسه وجود دارد. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم مقایسه‌ی گرافیکی را تماشا کنید:


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت FULL HD

تماشا بصورت فول‌اسکرین

در آخر دیدگاه شما در این مورد چیست؟ از نظر شما در نمای روز کدام بازی عملکرد گرافیکی بهتری دارد؟

منبع متن: pardisgame