به گزارش پردیس‌گیم، دقایقی قبل نمایش عرضه‌‌ی بازی The Wolfenstein 2: The New Colossus منتشر شد. این بازی ادامه‌ای بر نسخه‌ی قبل محسوب می‌شود و طی این ویدیوی جدید شاهد تقابل با نازی‌ها و البته خشونت خونین و همیشگی Wolfenstein هستیم. همچنین با دیدن این نمایش فضای داستانی بازی بخوبی برای شما مشخص می‌شود. مهم‌ترین نکته این ویدیو نیز پایان‌بندی سورپرایزکننده‌ی آن است که توصیه می‌کنیم خود شما با تماشای ویدئو متوجه آن شوید!

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم این نمایش را تماشا کنید:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD 60FPS - دانلود با کیفیت FULLHD 60FPS 

به نظر می‌رسد که تقابل با نازی‌ها در این نسخه حتی رادیکال‌تر از پیش شده است. چندی پیش آقای "ارکید برگ" طراح ارشد The New Colossus در مورد دشمنان نازی گفته بود:

"این قضیه مثل دادوستد می‌باشد. چیزی که ما بصورت رایگان در اختیار داریم، این است که کشتن Naziها تقریبا برای هیچکسی، ناراحت‌کننده نیست. ما این امتیاز را داریم و نیازی نیست که به مخاطبمان بگوییم که چرا شما باید این دشمنان را بکشید.  شما با یک ایده می‌جنگید. در این شرایط خیلی ساده است که به مخاطب انگیزه بدهیم اما با این حال چیزی که ما انجام دادیم، این است که شخصیت‌هایی پرداخته شده را در سمت Naziها توسعه داده‌ایم. اگر بازیهای قبلی را تجربه کرده باشید، در آنها نیز شخصیت‌ها منفی و پرداخته شده‌ای داشتیم. شخصیت Irene Engel بازگشته است، او عصبانی‌تر از همیشه است. شما این شخصیت‌های تخیلی را در سمت Naziها دارید که می‌توانید آنها را شکار کنید. حتی با اینکه BJ زخمی و از پای افتاده است و اتفاقات خشونت‌بار بسیاری را گذرانده است، اما او هنوز هم در داستانِ ما شکارچی است. من فکر می‌کنم ما توانسته‌ایم که به شیطانِ نازی‌ها چهره‌ و هویت بدهیم."

عنوان Wollfenstein II: The New Colossus در تاریخ 27 اکتبر (5 آبان) بر روی PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. 

منبع متن: pardisgame