هیچ شکی وجود ندارد که Mass Effect: Andromeda یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین بازی‌های امسال بود اما متاسفانه کیفیت آن موجب نارضایتی بسیاری از طرفداران قدیمی Mass Effect شد. با این اوصاف از همان زمان هم به نظر می‌رسید که برای عرضه‌ی بازی در سرویس EA Access بعید است که زمان زیادی را منتظر بمانیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameRant، مشترکین سرویس EA Access و Origin Access بر روی Xbox One و PC هم‌اکنون می‌توانند که بازی Mass Effect: Andromeda را بصورت رایگان دانلود و تجربه کنند. این در حالی است که تنها حدود 6 تا 7 ماه از انتشار بازی می‌گذرد. همچنین اگر شما تا به حال هیچ نسخه‌ای از Mass Effect را تجربه نکرده‌اید، از طریق سرویس EA Acces براحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید به طور رایگان Mass Effect trilogy را دانلود کنید تا از جهان داستانی بازی آگاه شوید.

لازم بذکر است که ما در نقد خود بر بازی Mass Effect: Andromeda به قلم "محمد حیدری" امتیاز 6.5 را به آن اعطا کردیم. در بخشی از این نقد آمده است:

"مس‌افکت:اندرومدا" با همه‌ی نکات مثبت، بی‌شک ضعیف‌ترین و ناامید‌کننده‌ترین نقطه در طول عمرِ 10 ساله‌ی سری محسوب می‌شود. نقص‌ها و پسرفت‌های بازی در زمینه‌ی روایت داستان، شخصیت‌پردازی‌ضعیف، باگ‌ها و ایرادات فنیِ‌ِ خجالت‌آور و بسیاری دیگر از مشکلات و کم‌کاری‌ها، متاسفانه مانع ازخودنمایی و شکوفایی جنبه‌های مثبت بازی و تبدیل این نسخه‌، به عنوانی در خورِکارنامه‌ی درخشانِ سه‌گانه‌ی پیشینِ "مس‌افکت" می‌شوند."

همچنین خبر مهم دیگری نیز در مورد EA Access منتشر شده است. بر این اساس برای اولین بار یک بازی از آرشیو عناوین EA Access حذف خواهد شد و این بازی چیزی جز FIFA 14 نیست. شرکت EA به طور رسمی تایید کرده است که این بازی امروز از آرشیو عناوین سرویس EA Access کنار گذاشته می‌شود و از این پس دیگر گیمرها توانایی دانلود آن بصورت رایگان را ندارند.

منبع متن: pardisgame