در ابتدای نسل بود که مایکروسافت به‌دلیل عدم حمایت قوی از بازی‌های مستقل مورد نقد و انتقاد قرار گرفت. سپس این شرکت برنامه ID@Xbox را کلید زد که با پشتیبانی از توسعه‌دهندگان مستقل به آن‌ها کمک میکرد بازی‌های خود را به راحتی به ایکس‌باکس وان بیاورند. حال مشخص شده که این برنامه به یک رکورد تازه […]

برنامه ID@Xbox بیش از ۵۰۰ میلیون دلار درآمد برای توسعه‌دهندگان داشته است

در ابتدای نسل بود که مایکروسافت به‌دلیل عدم حمایت قوی از بازی‌های مستقل مورد نقد و انتقاد قرار گرفت. سپس این شرکت برنامه ID@Xbox را کلید زد که با پشتیبانی از توسعه‌دهندگان مستقل به آن‌ها کمک میکرد بازی‌های خود را به راحتی به ایکس‌باکس وان بیاورند. حال مشخص شده که این برنامه به یک رکورد تازه دست یافته که بسیار ستودنی است.

امروز مایکروسافت دستاوردی جدیدی را برای برنامه ID@Xbox اعلام داشت که نشان از موفقیت آن است. از ابتدای معرفی این برنامه ما می‌دانستیم که به نفع سازندگان مستقل عمل می‌کند اما تا چه حد؟ حال طبق اعلام رسمی مایکروسافت، ID@Xbox بیش از ۵۰۰ میلیون دلار برای توسعه‌دهندگان درآمد داشته که بی‌نظیر است.

برنامه ID@Xbox در چندماه گذشته پیشرفت‌های دیگری نیز داشته که انتشار بازی را بیش از پیش ساده کرده. بازی‌هایی مثل Lovers in a Dangerous Spacetim و Shovel Knight تعدادی از عناوینی هستند که به واسطه این برنامه برروی ایکس‌باکس وان عرضه گشته‌اند.

منبع متن: gamefa