پس از عرضه نسخه بتای Star Wars Battlefront II کاربران زیادی به استفاده این عنوان از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و وجود لوت باکس‌های پولی در آن انتقاد کردند و حسابی از خجالت دایس (DICE) و الکترونیک آرتس (Electronic Arts) در آمدند. حال، نوبت به آن رسیده تا الکترونیک آرتس در این زمینه صحبت کند. […]

پاسخ الکترونیک آرتس به انتقاد کاربران از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Star Wars Battlefront II

پس از عرضه نسخه بتای Star Wars Battlefront II کاربران زیادی به استفاده این عنوان از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و وجود لوت باکس‌های پولی در آن انتقاد کردند و حسابی از خجالت دایس (DICE) و الکترونیک آرتس (Electronic Arts) در آمدند. حال، نوبت به آن رسیده تا الکترونیک آرتس در این زمینه صحبت کند.

به عنوان یکی از بازی‌های به شدت مورد انتظار و امیدوارکننده امسال، Star Wars Battlefront II نشان داده که پتانسیل آن را دارد تا از بخش‌های زمانی مختلف دنیای غنی Star Wars بخش‌هایی را جدا کرده و به هم بچسباند و در اختیار علاقه مندان قرار دهد ولی هرچه به عرضه بازی نزدیک‌تر می‌شویم، اعتراضات به پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بازی از طرف کاربران بیشتر می‌شود.

به تازگی کریس متیوز (Chris Matthews) کارگردان بخش هنری الکترونیک آرتس موتیو (EA Motive) در یک مصاحبه با گیم اسپات (Gamespot) درباره پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Star Wars Battlefront II که با نام لوت باکس از آن‌ها یاد می‌شود صحبت کرده و به نگرانی‌ها و سوالات طرفداران در مورد آن‌ها پاسخ داده است، خصوصاً با توجه به این موضوع که در نسخه بتای بازی، نگرانی‌های طرفداران به خاطر لوت باکس‌ها دوچندان شده بود و به عقیده بسیاری بازی ساختاری “پول بده تا برنده شوی” یا همان Pay to win دارد.

متیوز به این نکته اشاره کرده که دایس توجه ویژه‌ای به این نکته داشته که Star Card ها به این منظور به کار روند که امکانات بیشتری برای مبارزه به بازیکنان بدهند. او گفته مقوله‌ای چون پول بده تا برنده شوی یا چیزهایی به مانند آن مواردی است که سازنده به سختی می‌تواند از آن‌ها فرار کند ولی کارکنان دایس بسیار در تلاشند تا این سیستم را در بازی متوازن کنند.

همچنین نویسنده الکترونیک آرتس موتیو یعنی میچ دایر (Mitch Dyer) هم تاکید کرده که دایس به نظرات بازیکنان توجه دارد، و این فلسفه وجودی مواردی مثل تست بتا است و همین وجود داشتن بازی هم به خاطر بازخوردهای طرفداران است. او اضافه کرده مواردی مثل کمپین داستانی تک نفره و بخش Co-Op هم به خاطر همین بازخوردهای طرفداران به بازی افزوده شده است.

البته بیایید روراست باشیم، سخنان میچ دایر عملاً پیچاندن موضوع است و او هیچ حرف خاصی در مورد پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Star Wars Battlefront II نزده است! به هر حال، فقط زمان مشخص می‌کند که آیا لوت باکس‌ها به Star Wars Battlefront II ضربه خواهند زد یا دایس می‌تواند از این موضوع جلوگیری کند.

Star Wars Battlefront II در ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌گردد. در اینجا جدیدترین تریلر داستانی این عنوان را مشاهده می‌کنید. همچنین مدت زمان بخش کمپین داستانی آن نیز مشخص شده است.

منبع متن: gamefa