مدت زمان گیم‌پلی بخش داستانی Star Wars: Battlefront II اعلام شد

یکی از مهم‌ترین امکانات جدید عنوان مورد انتظار Star Wars: Battlefront II بخش تک‌نفره داستانی آن است. در حالی که در بازآفرینی این سری در سال 2015 چنین بخشی در نظر گرفته نشد بود اما شرکت EA با دریافت بازخوردها در نهایت استودیو تازه تاسیس Motive را مامور کرد تا داستان کاملا جدیدی را بر اساس یک سرباز امپراتوری به نام آیدن ورزیو خلق کند. حال جزئیات جدیدی از این کمپین داستانی منتشر شده که طرفداران را بیش از پیش امیدوار می‌کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameSpot، تهیه‌کننده بازی آقای دیوید ریبیلارد به وبسایت Press-Start اعلام کرده است که بخش داستانی این بازی بین 5 تا 8 ساعت به طول خواهد انجامید. البته که مدت زمان گیم‌پلی این بخش بستگی به سبک بازی شما دارد اما این عددی است که آقای ریبیلارد به صورت تخمینی اعلام کرده است: "فکر می‌کنیم بخش داستانی حدودا 5 تا 7 یا شاید هم 8 ساعت گیم‌پلی داشته باشد که احتمالا مدت زمان مناسبی است... هدف ما این است که به درستی در مسیر فانتزی جنگ ستارگان حرکت کنیم به نحوی که بازیکنان رضایت کامل را از آن داشته باشند و در مقابل از هیجانشان هم کاسته نشود."

5-8 ساعت به مدت زمان گیم‌پلی عناوین سری Call of Duty بسیار نزدیک است. ممکن است در مقایسه با عناوین نقش‌آفرینی اندک به نظر برسد اما مطمئننا راضی‌کننده بودن گیم‌پلی مهم‌تر از طولانی بودن آن است. از سوی دیگر خیلی از بازیکنان Battlefront II را بخاطر بخش چندنفره تجربه می‌کنند و مطمئننا ساعت‌های زیادی را در بخش چندنفره این بازی خواهند گذراند.

Battlefront II در تاریخ 17 نوامبر (جمعه، ۲۶ آبان ۱۳۹۶) برای PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه‌ای برای Nintendo Switch هنور در نظر گرفته نشده اما عرضه بازی بر روی این کنسول محتمل است.

منبع متن: pardisgame