Warner Bros فهرست DLCهای Middle Earth Shadow of War را اعلام کرد. این ناشر جزئیات آن‌ها را در قالب یک تریلر نشان داد که در این تریلر می‌توان نگاهی به قبلیه‌ها و تجربه‌های جدید داستانی آینده انداخت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، استودیوی Monolith چهار گسترش‌دهنده به بازی اضافه می‌کند که دو مورد از آن‌ها در قالب قبلیه‌های جدید هستند. اولین آن‌ها، قبلیه Slaughter نام دارد که قبلیه‌ای "فریبنده و ترسناک" است و ارک‌ها "قادرند هر زمان که بخواهند، برای شما کمین کنند." این گسترش‌دهنده در آبان یا آذر منتشر می‌شود و شامل ماموریت‌های جدید، یک قبلیه نظامی تازه با اتاق مبارزه Overlord، بناهای تاریخی، پایگاه‌ها و ارک‌های تازه Epic و Legendary خواهد بود.

در ادامه، قبلیه Outlaw در دسترس قرار می‌گیرد که در آذر ماه امسال منتشر خواهد شد. این قبلیه "خانه متعصب‌ترین مبارزان در جامعه ارک‌هاست." مانند گسترش‌دهنده قبلی، این بسته هم ماموریت‌های جدید، ارک‌های تازه Epic و Legendary، قبلیه نظامی تازه با اتاق مبارزه Overlord، بناهای تاریخی و پایگاه‌ها را به بازی اضافه می‌کند.

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

دو گسترش‌دهنده بعدی هم بخش‌های داستانی هستند که در سال 2018 منتشر می‌شوند. The Blade of Galadriel در بهمن ماه 1396 عرضه خواهد شد که بازیکنان کنترل Eltarie، یک "قاتل نخبه" را خواهند داشت. او دو شمشیر Elven را با خود حمل می‌کند که می‌تواند "کنترل Light of Galadriel را با توانایی‌ها، مهارت‌ها و ابزار جدید مرگ‌بار به‌دست آورد." این گسترش‌دهنده همچنین شامل شخصیت‌های جدید Nemesis مثل Flint ،Tinder و Slayer of the Dead می‌شود.

گسترش‌دهنده داستانی بعدی هم با نام Desolation of Mordor در اردیبهشت سال آینده منتشر خواهد شد. در این داستان، بازیکنان در نقش Baranor، باید "نیروهای انسانی را علیه تهدید جدید ارک‌ها در شرق رهبری کنند." این بسته به بازیکنان این اجازه را هم می‌دهد که ابزار تازه بسازند و به منطقه‌ای تازه به نام Desert of Lithlad بروند.

هر کدام از سه گسترش‌دهنده اول را می‌توانید با قیمت 15 دلار به‌صورت جداگانه خریداری کنید اما Desolation of Mordor با قیمت 20 دلار منتشر خواهد شد. همچنین سیزن‌پس بازی را می‌توانید با قیمت 40 دلار به‌دست آورید که دسترسی به تمام گسترش‌دهنده‌ها را در زمان انتشارشان دارد. افرادی که نسخه گلد 100 دلاری Middle Earth Shadow of War را خریداری کرده باشند، تمام آن‌ها را به‌طور رایگان دریافت خواهند نمود.

منبع متن: pardisgame