shaodw of colossus

Shadow of the Colossus، بازسازی شاهکار تیم ICO برای PS4، روز بزرگی را گذراند. بعد از پخش یک تریلر بی‌نظیر، تاریخ انتشارش 6 فوریه‌ی سال 2018 معادل 17 بهمن اعلام شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftech حالا امکان پیش سفارش درPlayStation Store  وجود دارد و قیمت ۳۹.۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. دارندگان PlayStation Pro هم می‌توانند Shadow of the Colossus را با رزولوشن 4K (یا 2160p) و 30 فریم در ثانیه یا رزولوشن 1080p و 60 فریم در ثانیه بازی کنند.

جزئیات پیش سفارش دیجیتالی:

از پیش سفارش دهید و یک جایزه دریافت کنید بعد از اینکه این را دیدید:

تم پیش سفارش SHADOW OF THE COLOSSUS PSN  

از پیش سفارش دهید و این آیتم را به عنوان جایزه دریافت کنید:

شمشیر زندگی( آماده برای عرضه است)

بازسازی Shadow of the Colossus برای PS4، آن دنیای فراموش نشدنی و موجوداتش را به نسل جدید گیمرها معرفی می‌کند، و طرفداران قدیمی هم می‌توانند این شاهکار زیبا را به صورت پیشرفته‌تر ببینند. داستان این بازی در مورد یک قلمرو باستانی است که کلوسی‌ها در آن می‌گردند. این موجودات کلید رسیدن به قدرت جادویی احیا هستند، قدرتی که می‌تواند به شما کمک کند تا کسی را که دوست دارید به زندگی بازگردانید. Shadow of the Colossus سفری نفس گیر در سرزمین‌های باستانی است که شما در آن به دنبال غول‌ها هستید، در حالیکه تنها یک شمشیر و یک کمان دارید. این بازی هوش، مصمم بودن و مهارت‌های شما را امتحان میکند.

بهتر است بدانید که Bluepoint Games بع God of War ،The Ico & Shadow of the Colossus ،HD Metal Gear Solid، Flower ،Titanfall ،Uncharted: The Nathan Drake Collection و Gravity Rush، بهترین استودیو برای ریمستر و بازسازی است بنابراین نگران نباشید.

منبع متن: pardisgame