اخیرا که عناوین زیادی به سمت استفاده از لوت باکس‌ها کشیده شده‌اند، بازیکنان نگران این هستند که این رویه در مورد دیگر عناوین مهم آینده نیز ادامه پیدا کند. از جمله این بازی‌ها نقش‌آفرینی بزرگ استودیو شناخته شده BioWare یعنی Anthem است. اخیرا یکی از اعضای ارشد تیم سازنده این اکشن چندنفره به این موضوع پرداخته و ادعا کرده است که اعضای تیم در مورد این قابلیت‌ها با مردم هم نظر هستند.

 به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، کارگردان ارشد Anthem آقای برنن هولمز در توییتر خود به موضوع نگرانی بازیکنان نسبت به استفاده از لوت باکس‌ها در عنوان Anthem پرداخته و اعلام کرده است که این موضوع همچنان در میان اعضای تیم سازنده مورد بحث است و خیلی از اعضای ساخت بازی نظر بازیکنان در این مورد را در میان گذاشته‌اند.

"صداتون رو می‌شونم. در این لحظه با جدیت در حال بحث و تصمیم‌گیری در این مورد (لوت باکس‌ها) هستیم. واقعا نمی‌توانم به طور شفاف در این مورد صحبت کنم اما مطمئن باشید که بحث‌ها در حال انجام است.

اگر اطمینان میده بهتون باید بگویم که ما هم گیمر هستیم. تعداد زیادی از اعضای تیم سازنده در این رابطه نظر یکسانی دارند... بنابراین می‌توانم بگویم که هدف‌مان مشخص است."

هولمز در ادامه نظر خود در مورد استفاده منصفانه از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و لوت باکس‌ها را اعلام کرد.

"فکر می‌کنم که راه‌های زیادی وجود دارد که با در نظر گرفتن آنها می‌توان این امکانات را بدون اینکه مشکلی برای بازیکنان ایجاد شود، در بازی پیاده‌سازی کرد. اولین کاری که بیشتر افراد انجام می‌دهند مقایسه ارزش "پول حاصل از تلاش" با پول ویژه در بازی است.

شخصا عناوینی را ترجیح می‌دهم که میان این دو امکان تعادل ایجاد کرده باشند... منطقی است که من بتوانم در جریان پیشبرد بازی پول بدست آورم تا با آن آیتم‌های مختلفی را خریداری کنم.

اما اصلا نمی‌پسندم که تهیه برخی آیتم تنها با پول ویژه ممکن باشد."

Anthem برای عرضه در اواخر سال 2018 بر روی سه پلتفرم PC ،PlayStation 4 و Xbox One برنامه‌ریزی شده است.

منبع متن: pardisgame