عنوان Call of Duty WWII از زمان Black Ops II دارای بیشترین تعداد بازیکن همزمان برروی استیم است

همانطور که احتمالا می‌‌دانید فروش فیزیکی Call of Duty WWII نسبت به Infinite Warfare در سال 2016 بسیار بیشتر بود ولی آمار شبکه استیم نشان می‌دهد که این نسخه از بازی یکی از محبوب‌ترین Call of Dutyهای عرضه شده در چد سال اخیر بوده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247 براساس گزارشات Githyp تعداد بازیکنانی که در هفته اول عرضه بازی به صورت همزمان تنها به تجربه بخش آنلاین WW II پرداخته‌اند چیزی نزدیک به 56000 نفر بوده که با بازیکنان بخش آفلاین به 76000 نفر می‌رسد. این آمار نسبت به Infinite Warfare که یشترین آمارش 15000 بازیکن همزمان بود، بسیار بهتر است.

آخرین زمانی که Call of Duty برروی استیم عملکرد بهتری داشت به زمان Black Ops 2 برمی‌گردد. عنوانی که حتی در سال 2014 از بازی تازه عرضه شده Ghosts نیز عملکرد بهتری داشت و زمانی که به لطف Backwards Compatibility برروی Xbox One در دسترس قرار گرفت، فروش بهتری را در ماه آوریل نسبت به Infinite Warfare تجربه کرد.

عنوان Black Ops 2 برروی استیم در مجموع بخش‌های آفلاین و آنلاین نزدیک به 99000 بازیکن همزمان داشت.  به نظر می‌رسد که طرفداران Call of Duty بعد از چند نسخه اخیر آن که کاملا حال‌وهوایی متفاوت داشته‌اند، آماده بازگشت به جنگ‌جهانی دوم بوده‌اند. اگر به دنبال تهیه نسخه جدیدی از Call of Duty هستید، می‌توانید مطمئن باشید که این نسخه تا مدتی محبوب و پرطرفدار باقی خواهد ماند.

در پایان آیا شما WWII را تجربه کرده‌اید؟ در این صورت خوشحال می‌شویم تجربه خود را به اشتراک بگذارید ...

منبع متن: pardisgame