Xbox One X

مایکروسافت با عرضه Xbox One X دسترسی به کیفیت 4K و جلوه‌های بصری ارتقا یافته را برای گیمرها فراهم کرد. با این حال، تعدادی از بازیکنان گفته‌اند که نمی‌توانند از کنسول جدید خود لذت ببرند زیرا به درستی کار نمی‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، بعضی از دارندگان Xbox One X در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده‌اند که کنسول آن‌ها از کار افتاده یا از همان اول کار نمی‌کرده است. یکی از آن‌ها گفته که کنسول را به برق متصل نموده و دکمه Power را فشار داده "ولی هیچ اتفاقی نیفتاده و حتی صدای روشن شدن دستگاه هم شنیده نشده ‌است." تغییر پریز برق هم کمکی به حل این موضوع نکرده است.

یکی دیگر از بازیکنان عنوان نموده که دو تا سه ساعت بر روی کنسول جدید خود مشغول بازی بوده و سپس آن را خاموش کرده است. او در ادامه گفته "حالا که دوباره سعی بر روشن کردن آن دارم، دیگر روشن نمی‌شود."

کاربر دیگری گفت در حال بازی کردن Quantum Break بوده که "کنسول مانند وقتی که برق قطع شده باشد، خاموش شد. هیچ هشداری از طرف دستگاه نیامد و چراغ کنترلر شروع به چشمک زدن کرد." این بازیکن همچنین گفته که کنسولش به شدت داغ شده، در حالی که PS4 Pro در همان اتاق به درستی کار می‌کند و این نشان می‌دهد که دمای محیط نمی‌تواند عامل از کار افتادن کنسول Xbox One X او باشد.

هنوز دلیل این مشکلات مشخص نیست. گزارش‌ها حاکی از آن است که کنسول‌های معیوب Xbox One X به صورت غیر منتظره از کار افتادند؛ بدون این که هیچ دلیلی مبنی بر مشکلات فنی وجود داشته باشد. همچنین هنوز میزان گستردگی این مشکل معلوم نیست. گزارش‌های محدودی درباره مشکلات Xbox One X موجود است و بعید به نظر می‌رسد که چنین مشکلاتی دامن‌گیر تعداد زیادی از بازیکنان شده باشد. حقیقت این است که سابقه مشکل سه چراغ قرمز در 360 که بسیار هم گسترده بود، باعث شده بازیکنان نسبت به دستگاه‌های مایکروسافت حساس‌تر شوند.

 البته بسیاری از کنسول‌ها در ابتدای عرضه با چنین مشکلاتی مواجه هستند. به طور مثال،‌ تعداد کمی از دستگاه‌‌های Nintendo Switch‌ در هنگام عرضه با مشکل آبی شدن صفحه مواجه بودند. در هر حال ‌افرادی که با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوند باید از فروشنده درخواست دستگاه جدیدی کنند.

لطفاً دیدگاه خود را در مورد این خبر با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame