موفقیت‌های مایکروسافت با ایکس‌باکس وان ایکس و فروش بالای آن، شرکت‌های بازی‌سازی مختلف را برانگیخته است تا بازی‌های خودشان را برای این کنسول قدرتمند، آپدیت و از قدرت این کنسول استفاده کنند. بیشتر بازی‌های بزرگی که اخیرا عرضه شده‌اند، مثل Assassin’s Creed Origins و Call of Duty: WWII یا Wolfenstein II از قدرت‌های ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کنند و قرار است Destiny 2 هم به زودی قدرت اضافه‌ی این کنسول را بکار گیرد.

بلیزارد حرفی از زمان عرضه‌ی بروزرسان ۴K بازی Overwatch برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نزده است.

شرکت بازی‌سازی اکتیویژن بلیزارد در کنار بروزرسانی Destiny 2 و Diablo III برای ایکس‌باکس وان ایکس، خبر داده است که می‌خواهد بازی Overwatch را هم با قابلیت‌هایی مختص این کنسول آپدیت کنند.

بلیزارد درباره‌ی ایکس‌باکس وان ایکس گفته است: «تیم Overwatch از قابلیت‌هایی که ایکس‌باکس وان ایکس در مقابل‌مان می‌گذارد، استقبال می‌کند. در حال حاضر مشغول بررسی چگونگی پیشرفت تجربه‌ی بازی روی این کنسول و استفاده از سخت‌افزار آن هستیم و می‌خواهیم امکان اجرای بازی با وضوح تصویر ۴K را فراهم کنیم. هم‌چنین بسیار مهم است که رابط کاربری بازی روی یک تلویزیون بزرگ به صورت طبیعی نشان داده شود.»

لیست بزرگی از بازی‌های مختلف قرار است از کنسول Xbox One X پشتیبانی کنند.

بلیزارد حرفی از زمان عرضه‌ی بروزرسان ۴K بازی Overwatch برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نزده است. امیدواریم همزمان با عرضه‌ی بروزرسان ۴K برای ایکس‌باکس وان ایکس، بلیزارد بالاخره این بروزرسان را برای پلی‌استیشن۴ پرو هم عرضه کند.

منبع: Windows Central

مطلب Overwatch روی ایکس‌باکس وان ایکس ۴K اجرا می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala