کره‌جنوبی کشوری است که دو رقیب مهم شرکت اپل در آن حضور دارند. شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی هر دو در این کشور فعالیت خود را پیش می‌برند. اما با وجود این رقبای قدرتمند،‌ آیفون X موفق شده در این کشور حضور بسیار قدرتمندی داشته باشد. ظاهرا روز جمعه SK Telecom که یک اپراتور کره‌ای است تمام آیفون‌های X که برای فروش در اختیار داشته را ظرف فقط ۳ دقیقه به فروش رسانده.

سال گذشته زمان فروش گوشی‌های آیفون ۷ برای همین اپراتور حدود ۲۰ دقیقه بوده و کاهش قابل توجه زمان فروش رفتن گوشی‌ها نشان از استقبال بیشتر کاربران نسبت به آیفون X است. البته نباید موضوع کمبود عرضه آیفون X و نگرانی بعضی از کاربران در این زمینه را هم بی‌تاثیر دانست. طبق آنچه این اپراتور اعلام کرده است رنگ نقره‌ای آیفون X در بین خریداران فوق‌العاده محبوب بوده و ظاهرا این مدل ظرف کمتر از یک دقیقه تمام شده است.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که در کشور کره‌جنوبی آیفون X‌ برای کاربران حدود ۱۲۳۷ دلار قیمت‌گذاری شده؛‌ رقمی که به‌وضوح از رقم ۹۹۹ دلاری این گوشی در ایالات متحده آمریکا بیشتر است. همین موضوع فروش سریع آیفون جدید در کره‌جنوبی را جالب‌تر هم می‌کند. در حال حاضر هیچ اظهارنظر رسمی درباره تعداد آیفون‌های X که توسط Sk Telecom به فروش رفته در اختیار نداریم اما کارشناسان تخمین زده‌اند که اپل چیزی در حدود ۱۵۰ هزار آیفون X را در کشور کره‌جنوبی عرضه کرده است.

 

مطلب همه آیفون‌های X‌ در کره‌جنوبی ظرف ۳ دقیقه فروش رفتند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala