شرکت AKG هدفون‌های توگوشی جدیدی به نمایشگاه CES 2018 آورده است. هدفون‌های N5005 این شرکت قیمتی ۱۰۰۰ دلاری دارند. این هدفون‌های جدید در سری Studio on-the-go Series جای می‌گیرند و مجموعه‌ی بزرگی از لوازم جانبی را همراه دارند؛ لوازم و ابزاری که به شخصی‌سازی صدا کمک می‌کنند.

قرار است هدفون N5005 با قیمت ۹۹۹ دلار از بهار وارد بازار شود.

هدفون N5005 از نظر ظاهری بسیار زیبا طراحی شده‌اند و بدنه‌ای ضدخش و براق دارند. هر هدفون که به فروش می‌رسد، شماره سریال مخصوص خود را دارد که روی قطعه‌ای حک و در جعبه قرار داده شده است. صدایی که این هدفون ارایه می‌دهد High Definition است، یعنی کیفیتی حتی بالاتر از CD دارد.

شاید جالب‌ترین بخش هدفون‌های جدید AKG لوازم جانبی آن باشد. چهار جفت سری هدفون، سه جفت سری گوش و چهار جفت فیلتر در جعبه قرار داده شده است. فیلترها می‌توانند صدا را به چهار حالت «افزایش بیس»، «صدای مرجع»، «افزایش صدای معمولی» و «افزایش صدای زیاد» تغییر خواهند دارد.

در کنار این‌ها، هم‌چنین یک کیف و ابزار تمیز کردن هدفون هم در جعبه قرار داده شده است. یک کابل ۳.۵ میلی‌متری و یک کابل ۲.۵ میلی‌متری هم به همراه این هدفون ارایه می‌شود. یک دانگل بلوتوث هم از دیگر لوازم جانبی هدفون ۱۰۰۰ دلاری AKG است.

قرار است هدفون N5005 با قیمت ۹۹۹ دلار از بهار وارد بازار شود.

منبع: The Verge

مطلب هدفون‌های جدید AKG قیمتی ۱۰۰۰ دلاری دارند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala