شرکت سامسونگ به تازگی اطلاعات جدیدی از سنسور احتمالی گلکسی اس ۹ منتشر کرده است. سامسونگ قرار است در پرچم‌دار جدیدش از نسل جدید سنسورهای ISOCELL استفاده کند که گفته شده تمرکز اصلی ان روی بالابردن کیفیت عکاسی است. گفته شده دوربین جدید شرکت سامسونگ به فوکوس سریع‌تر و دقیقت‌تر مجهز شده که این اتفاق به واسطه تکنولوژی Dual Pixel Super Phase Detection رخ می‌دهند. سامسونگ نام این تکنولوژی را Super PD گذاشته است که می‌تواند متوجه مقدار فاصله آیتم‌هایی که به سرعت از روبه‌روی آن عبور می‌کنند، بشود. این موضوع حتی در نور کم هم اتفاق می‌افتد.

دوربین گلکسی اس ۹

گفته شده نسل جدید سنسورهای ISOCELL شرکت سامسونگ می‌تواند با سرعت ۴۸۰ فریم بر ثانیه فیلم‌های Full HD ضبط کنند. لازم به ذکر است دوربین گوشی گلکسی اس ۸ می‌توانست با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه فیلم‌هایی با کیفیت HD ضبط کند. این احتمال هم وجود دارد که این سنسور بتواند فیلم‌هایی HD با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه هم ضبط کند. البته قبلا شایعه شده بود که دوربین گلکسی اس ۹ می‌تواند با سرعت ۱۰۰۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری کند.

دوربین گلکسی اس ۹

چند وقت پیش اطلاعاتی از جعبه این گوشی به بیرون درز کرده بود که نشان می‌داد دیافراگم سنسور دوربین گلکسی اس ۹ می‌تواند از f/1.5 به f/2.4 تغییر کند.

شرکت سامسونگ چند ماه پیش تایید کرد که گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی می‌کند.

منبع: phonearena

مطلب دوربین احتمالی گلکسی اس ۹ معرفی شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala