با اینکه هنوز یک هفته از پیش فروش پژو ۲۰۷ صندوق‌ دار اتوماتیک از سوی ایران خودرو نگذشته، تعدادی از مدل‌های آن با پلاک در شهر رویت شده است.

در تصاویر منتشر شده که در ادامه خواهید دید، می‌توانید وجه اشتراک‌های زیادی در زبان طراحی پژو ۲۰۷ صندوق‌ دار و ۲۰۶ SD ببینید؛ به‌طوری که بجز شکل چراغ‌های جلو، زه سفید کناره‌های بدنه، باله و فرم درونی چراغ‌های عقب، فرق دیگری به چشم نمی‌خورد.

برای آشنایی با پژو ۲۰۷i هاچ بک جدید، این پادکست را گوش کنید: چرا پژو ۲۰۷i جدید ماشین خوبی است؟

پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک با موتور کم مصرف TU5 با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر و همراه با گیربکس اتوماتیک (AL4) به بازار عرضه خواهد شد. از امکانات و آپشن های رفاهی پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک باید به فرمان برقی، سیستم مالتی مدیا (USB, DVD و بلوتوث)، سیستم رهیاب ماهواره ای، غربیلک فرمان داراي کلید های کنترلی، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، چراغ های جدید جلو، چراغ های روشنایی در روز، آینه های جانبی تاشونده و اسپویلر عقب اشاره کرد.

قیمت این خودرو حدود ۵۵ میلیون تومان خواهد بود که با توجه به استقبال بی‌نظیر متقاضیان از این خودرو و تکمیل ظرفیت شدن آن، احتمال دارد در سال ۹۷ قیمت بازار آن به ۶۵ میلیون تومان هم برسد. هم‌چنین حواله‌های این خودرو با قیمت بسیار بالایی در بازار به فروش می‌رود.

نظر شما درمورد پژو ۲۰۷i صندوق‌ دار اتومات چیست؟ نظرتان را در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطلب اولین تصاویر از پژو ۲۰۷ صندوق‌دار اتوماتیک با پلاک ملی برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala