با اینکه سه روزی از تعطیلات نوروز گذشته، ولی هنوز هم چند روزی برای بازی کردن وقت داریم. اگر تمام کردن زلدا ۲۰۰ ساعت زمان نیاز داشت و تمام کردن پرسونا ۵ هم از شما ۱۰۰ ساعت زمان درخواست می‌کرد، احتمالا می‌توانید حدس بزنید تمام کردن بازی که امروز می‌خواهیم برای‌تان معرفی کنیم، چه مقدار طول خواهد کشید. هنوز هم در حال و هوای تعطیلات هستیم و در نتیجه می‌توانیم سراغ یک بازی بزرگ برویم.

مصر باستان به زیباترین شکل ممکن در Assassin’s Creed Origins بازسازی شده است.

یکی از بهترین گزینه‌هایی که در مقابل شما وجود دارد، قسمت جدید مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» یا همان (Assassin’s Creed) است. این مجموعه بازی‌ها چند سالی بود که نیاز به یک تغییر بزرگ داشتند و «فرقه اساسین ریشه‌ها» (Assassin’s Creed Origins) این تغییر را به بهترین شکل ممکن اعمال کرد؛ طوری که بدون حذف عناصر اصلی یک فرقه اساسین، با روندی جدید مواجه شده‌ایم.

تمام کردن داستان Assassin’s Creed Origins شاید زمان زیادی از شما نگیرد، ولی امکان ندارد دنیای زیبای بازی را ببینید و بی‌خیال گشت و گذار در آن شوید؛ مصر باستان به زیباترین شکل ممکن در Assassin’s Creed Origins بازسازی شده است. تنوع محیط‌ها، شهرها و معابد در بازی آن‌قدر زیاد است که می‌توانید ده‌ها ساعت بدون دنبال کردن هیچ مرحله و هدفی، فقط به تماشای محیط زیبای بازی بنشینید.

سیستم مبارزه‌ی Assassin’s Creed Origins کاملا با قسمت‌های قبلی این مجموعه تفاوت کرده است. این بار به جای اینکه در مقابل ضربات دشمنان، کلیدی بزنیم، با یک سیستم مبارزه شبیه به مجموعه بازی‌های دارک سولز طرف هستیم؛ طوری که مبارزات بیشتر ساختاری دوئل-مانند دارند و جاخالی دادن هم به حرکتی مهم در مبارزات تبدیل شده است.

بدون حذف عناصر اصلی یک فرقه اساسین، با روندی جدید مواجه شده‌ایم.

گرافیک شگفت‌انگیز بازی، روند نقش‌آفرینی مانند آن و داستانی که بالاخره دوباره مجموعه بازی‌های فرقه اساسین را به دوران خوب خود بازگردانده است، کاری می‌کنند که درگیر بازی شوید و حسابی پای آن وقت بگذارید.

پیشنهاد می‌کنیم به جای اینکه روزهای باقی مانده از تعطیلات را به سفر در مملکت بگذرانید، به مصر باستان سر بزنید که نه تنها زیباتر و لذت‌بخش‌تر است، بلکه خستگی، هزینه و سر و کله زدن با دور و اطرافیان را هم به همراه ندارد.

نام بازی: Assassin’s Creed Origins

تهیه کننده: Ubisoft

سازنده: Ubisoft Montreal

سبک: اکشن ماجرایی

پلتفرم: PS4، Xbox One، PC

مطلب معرفی بازی نوروزی: Assassin’s Creed Origins (روز ۳ فروردین) برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala