گوشی جدید «بلک شارک» (Black Shark)، تلاش شیائومی برای ساخت یک گوشی مخصوص بازی است. این گوشی، در نتیجه‌ی خرید شرکت چینی بلک شارک ساخته می‌شود؛ شرکتی که به ساخت تجهیزات مخصوص بازی در چین مشغول است و به نظر می‌رسد که از این پس، یک گوشی هوشمند هم از محصولات آن خواهد بود.

پیش‌فروش گوشی بلک شارک با قیمت حدودی ۵۰۰ دلار در چین آغاز شده است.

برای کسانی که از با تجهیزت مخصوص بازی ریزر و رنگ سبز و مشکی آن‌ها آشنایی دارند، گوشی بلک شارک کمی تکراری و در ظاهر یک تقلید به نظر می رسد. با این حال،‌ برخلاف گوشی «ریزر فون»، گوشی بلک شارک گوشی‌های تیزی ندارد و همه چیز در آن، گردتر است. با این حال، از نظر سخت‌افزاری شاهد موضوعی عجیب و غریب نیستیم؛ گوشی یک پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و هشت گیگابایت حافظه‌ی رم دارد؛ صفحه‌ی نمایش آن کشیده‌ی فول اچ‌دی است و از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

با این حال، برخلاف گوشی ریزر که شاید بهترین قابلیت آن، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز باشد، خبری از قابلیت‌های سخت‌افزاری خاصی روی بلک شارک نیست.

گوشی بلک شارک با داشتن یک آنالوگ، خودش را به گیمرها معرفی می‌کند. این گوشی یک آنالوگ دارد که به سمت چپ گوشی متصل می‌شود.

از همین حالا پیش‌فروش گوشی بلک شارک با قیمت حدودی ۵۰۰ دلار در چین آغاز شده است. فعلا اطلاعاتی از احتمال عرضه‌ی این گوشی در دیگر کشورها نداریم. با این حال قیمت ۵۰۰ دلار برای یک گوشی با پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۴۵ بسیار خوب به نظر می‌رسد.

منبع: The Verge

مطلب گوشی مخصوص بازی شیائومی یک آنالوگ چپ دارد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala