شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز مجموعه بازی‌های «بلتفیلد» (Battlefield) خود را یک سال در میان عرضه می‌کند. یعنی حتی اگر شایعاتی که درباره‌ی عرضه‌ی بتلفیلد ۵ در امسال منتشر شده بودند را کنار بگذاریم، خودمان هم می‌توانستیم مطمئن باشیم که قرار است پاییز امسال قسمت بعدی مجموعه بازی‌های بتلفیلد عرضه شود. البته بهتر است بی‌توجه به شایعات منتشر شده‌ی چند ماه پیش از کنار آن‌ها عبور نکنیم، چون ظاهرا آن شایعات درست از آب درآمده‌اند.

قرار است بتلفیلد ۵ فردا یعنی چهارشنبه رسما رونمایی شود.

االکترونیک آرتز تیزری دو ثانیه‌ای از قسمت جدید مجموعه بازی‌های بتلفیلد منتشر کرده است که خبر از رونمایی کامل آن در فردا می‌دهند. رسما خبردار شده بودیم که اسم بازی «بتلفیلد ۵» (Battlefield V) است، ولی تیزر دو ثانیه‌ای منتشر شده بازگشت این مجموعه بازی‌ها به جنگ جهانی دوم را تایید کرده است.

تیزر جدید بتلفیلد ۵ در کنار تایید این موضوع که بازی در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، هم‌چنین لوگوی ایکس‌باکس را هم به یدک می‌کشد؛ یعنی مایکروسافت قرار است مارکتینگ و تبلیغ بازی را برعهده بگیرد و احتمالا این موضوع، منجر به نمایش بتلفیلد ۵ در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 هم خواهد شد.

اینکه شماره‌ی جدید مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» یعنی بازی Call of Duty: Black Ops 4 اصلا بخش داستانی و تک نفره ندارد به کنار، همین تیزر دو ثانیه‌ای بتلفیلد ۵ هم بخش چند نفره‌ی بازی را نشان می‌دهد. احتمالا این دو ثانیه از حالت آنلاین Conquest انتخاب شده است که در آن دو گروه، سعی می‌کنند نقاطی را فتح کنند. با دیدن امتیازات هر گروه در بالای صفحه، می‌توانیم از اینکه بازی در جنگ جهانی دوم اتقاق می‌افتد مطمئن شویم؛ چون یک گروه پرچم انلگیس را نشان می‌دهد و گروه دیگر هم نماد صلیب آهنین نیروهای نظامی آلمان نازی را دارد.

تیزر بتلفیلد ۵

در همین دو ثانیه هم‌چنین می‌توانیم یک خط سلامتی را پایین صفحه ببینیم و هم‌چنین تعداد مهمات را که هر دو در مقایسه با قسمت قبلی بتلفیلد، فرق کرده‌اند.

با توجه به اینکه صحنه‌ی نشان داده شده در این صحنه مربوط به بخش چند نفره است، سینمایی بودن آن کمی غافلگیرمان کرده است؛ ممکن است با یک بخش چند نفره‌ی داستانی در بازی طرف شویم؛ مثل کاری که قسمت اول بازی «تایتان‌فال» (Titanfall) انجام داده بود و Black Ops 4 هم برنامه‌ی انجام آن را دارد. با این اوصاف، امیدواریم که استودیوی بازی‌سازی «دایس» (DICE) بی‌خیال ساخت بخش داستانی و تک نفره نشده باشد.

قرار است بتلفیلد ۵ فردا یعنی چهارشنبه رسما رونمایی شود. اگر یک شات دو ثانیه‌ای را این قدر تحلیل و بررسی کرده‌ایم، احتمالا هر چیزی که الکترونیک آرتز فردا نشان دهد جای صحبت زیادی خواهد داشت.

منبع: YouTube

مطلب تیزر دو ثانیه‌ای بتلفیلد ۵ جنگ جهانی دوم را تایید می‌کند؛ بازی فردا رونمایی می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala