انتشار عکسی از نسخه‌ی طلایی گوشی هوشمند سونی اکسپریا XZ2 پرمیوم توجه علاقمندان به این برند ژاپنی را به این مدل خاص جلب کرده است. این گوشی که در روزهای آخر فروردین امسال معرفی شد در حال حاضر با تعدادی محدود ارائه شده و افراد علاقمند به داشتن این گوشی باید فعلا آن را پیش‌خرید کنند. نکته‌ی قابل توجه برای این گوشی هوشمند عرضه‌ی آن تنها در دو رنگ نقره‌ای و مشکی است و از زمان معرفی خبری از رنگ‌های دیگر آن نبوده است. حالا انتشار این عکس احتمالا از نسخه‌ای جدید و محدود از گوشی سونی اکسپریا XZ2 پرمیوم پرده‌برداری کرده است. طرفداران این محصول سونی که با دوربین دوتایی‌اش توجه رسانه‌های متعددی را به خود جلب کرده، می‌توانند امیدوار باشند که شاید به زودی گوشی مورد علاقه‌شان را با بدنه‌ای طلایی رنگ در اختیار خواهند داشت.

اخیرا عکسی از یک پشت یک گوشی سونی اکسپریا XZ2 پرمیوم منتشر شده که به نظر می‌رسد نسخه‌ی طلایی این گوشی هوشمند باشد. تولید نسخه‌ی طلایی این گوشی به صورت رسمی توسط شرکت سونی تایید نشده است، اما کارشناسان امیدوارند به زودی سونی این نسخه را هم در کنار دو مدل نقره‌ای و مشکی به بازار ارائه کند. بر اساس شایعاتی دیگر ممکن است سونی بخواهد پس از ارائه‌ی نسخه‌ی اولیه، نسخه‌ی دیگری از سونی اکسپریا XZ2 پرمیوم را با مشخصات فنی بالاتر در بدنه‌ی طلایی رنگ به بازار بفرستد.

اکسپریا XZ2 پرمیوم

بدون شک هنوز نمی‌توان صحت این عکس را کاملا تایید یا رد کرد. مثل همیشه این احتمال هم وجود دارد که عکس ساخته و پرداخته‌ی یک طرفدار خوش‌ذوق محصولات سونی بوده باشد. همچنین گفته شده ممکن است نسخه‌ی ویژه‌ای از این گوشی برای بازار چین در نظر گرفته شده باشد. هرچند در مورد جزئیات این نسخه‌ی ویژه خبری منتشر نشده، اما احتمال اختصاص داده شدن نسخه‌ی طلایی رنگ به بازار چین هم وجود دارد. بنابراین باید تا زمان آغاز سفارش‌گذاری در کشور چین صبر کرد و دید سونی برای بازار بزرگ چین چه برنامه‌ی ویژه‌ای در نظر گرفته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی سونی اکسپریا XZ2 پرمیوم با بهره بردن از یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی از نوع TRILUMINOUS و با کیفیت ۴K در کنار گوشی‌های رده‌بالای بازار جای می‌گیرد. سونی برای این گوشی یک پردازش‌گر اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام و ۶ گیگابایت رم نیز در نظر گرفته است. با توجه به تجهیز این گوشی هوشمند به یک دوربین دوتایی با توانایی ثبت تصاویر اسلوموشن با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه و همچنین تصاویر با کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، به نظر می‌رسد سونی اکسپریا XZ2 پرمیوم جزء گوشی‌های گرانقیمت سال ۲۰۱۸ باشد. هرچند هنوز هیچ قیمتی به صورت رسمی از سوی شرکت ژاپنی سونی اعلام نشده است.

منبع: GSMArena

مطلب تصویری از نسخه‌ی طلایی گوشی سونی اکسپریا XZ2 پرمیوم لو رفت برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala