با توجه به اینکه اخیرا به تعداد خبرهای مربوط به تبلت گلکسی تب اس ۴ افزوده شده است، به‌نظر می‌رسد این گجت به‌زودی معرفی می‌شود و احتمالا در نمایشگاه IFA 2018 در برلین می‌توانیم انتظار این معرفی را داشته باشیم. با توجه به سلطه‌ی اپل بر بازار تبلت‌ها، سامسونگ برای اینکه بتواند توجهات کاربران را جلب کند باید از طریق این تبلت ویژگی‌های جذابی را به ارمغان بیاورد.

حالا طبق گزارشی که سایت SamMobile روز گذشته منتشر کرده، می‌توانیم به بیشتر مشخصات این تبلت اندرویدی اشاره کنیم. بر اساس این گزارش، این تبلت به احتمال زیاد از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در جلوی این تبلت، یک صفحه‌نمایش ۱۰.۵ اینچی سوپر AMOLED با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ تعبیه شده است.

هرچند تبلت‌ها معمولا از دوربین‌های باکیفیتی بهره نمی‌برند، با این حال این تبلت مجهز به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. از آنجایی که این تبلت به احتمال زیاد از حسگر اثر انگشت بهره نمی‌برد، می‌توانیم انتظار وجود اسکنر عنبیه در کنار دوربین سلفی را داشته باشیم.

این تبلت از باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

احتمالا مهم‌ترین مشخصه‌ی این تبلت، باتری آن خواهد بود که طبق این گزارش از ظرفیت ۷۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. نسل قبلی این تبلت مجهز به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بود و انرژی تبلت اس ۲ هم از طریق باتری ۵۸۷۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شد. به همین خاطر سامسونگ در مورد این تبلت یک ارتقای بسیار مهم را عملی کرده است.

از دیگر موارد می‌توان به پورت USB-C، بلوتوث ۵.۰ ، جی‌پی‌اس و وای‌فای ۸۰۲.۱۱ اشاره کرد. در نهایت هم باید بگوییم که این تبلت از اندروید ۸.۱ اوریو بهره خواهد برد. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، در نمایشگاه IFA 2018 می‌توانیم انتظار معرفی گلکسی تب اس ۴ را داشته باشیم.

منبع: Phone Arena

مطلب مشخصات تبلت گلکسی تب اس ۴ لو رفت برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala