شهر توریستی و بسیار دیدنی آنتالیا ، از جمله مقاصد برتر گردشگری در دنیاست و در کنار طبیعتی شگفت انگیز و سواحلی رویایی ، وجود دهها پارک آبی ، با فضاهایی منحصر بفرد، همه چیز را برای گذران تعطیلاتی با یاد ماندنی مهیا می کند. جالب است بدانید ، با اینکه اغلب هتل های این شهر دارای پارک های آبی نسبتا خوبی هستند ، اما اغلب گردشگران ترجیح می دهند از هتل محل اقامت خود خارج شوند و گوشه از وقت خود را ، در پارک های آبی این شهر که اغلب دارای فضاهایی وسیع و امکاناتی شگفت انگیز هستند سپری کنند .

پارک های آبی شهر آنتالیا بسیار بزرگ بوده و به استانداره های روز دنیا مجهز هستند . و وسایل بازی موجود در آنها ، بسیار متنوع بوده و در نوع خود بینظیر است .  وقت گذراندن در این پارک های آبی آنتالیا یکی از بهترین و جذاب ترین بخش سفر شما خواهد بود . و ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا برخی از ، پرطرفدارترین و محبوب ترین آنها را به شما معرفی کنیم . پس با ما همراه شوید :

 تفریحات آکوا پارک آنتالیا

 به گزارش سفر باتو پارک آبی آکوا بزرگترین و البته محبوب ترین مجموعه های تفریحی در این شهر است . این پارک آبی در کنار ساحل دریای مدیترانه و جنوب غربی شهر آنتالیا و در یکی از بخشهای معروف شهر به نام کنیالتی قرار دارد. کنیالتی منطقه ای ساحلی است که ما بین شهر آنتالیا و منطقه لارا واقع شده و دارای جاذبه های متنوع گردشگری است .

 

در پارک آبی آکوا انواع وسایل سرگرم کننده و مهیج آبی نظیر سرسره های آبی سر باز ، سر پوشیده ، و سرسره های تونلی و همچنین U شکل در انتظار شما است و گذشته از این ها بازهای مهیج تری همچون چاله فضایی و جامپینگ تا حد زیادی آدرنالین خونتان را بالا می برد .

و در بخش های دیگر آن در تور آنتالیا ، محوطه ای برای استراحت و تخت هایی برای حمام آفتاب گرفتن ، و محوطه بازی کودکان وجود دارد همچنین سالن ماساژ نیز آماده است تا خستگی کل این سفر را تنتان به در کند .

جامپینگ یکی از مهیج ترین تفریحات این مجموعه است و علاقمندان را از ارتفاعی هفتاد متری بین زمین و آسمان معلق نگه می دارد . برای استفاده از این بازی مهیج به تراسی که حدود هفتاد متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد می روید ، و پس از آن با کمک راهنماها لباس و وسایل ایمنی مخصوص در اختیار قرار می گیرد سپس طناب ایمنی به پاهایتان بسته می شود و به پایین پرتاب می شوید . در این زمان آدرنالین خونتان در بالاترین سطح می رسد و تا نیمه های بدن در آب فرو می روید و دوباره به بالا کشیده می شوید . این بخش بسیار پر طرفدار است و البته به دل و جرات زیادی نیاز دارد پس اگر تمامی شرایط را دارید این فرصت استثنائی را از دست ندهید .

 تفریحات پارک آبی ریکسوس پریمیوم

این مجموعه تفریحی ،  یکی از معروف ترین و مجهزترین پارک های آبی در شهر آنتالیا ست و برای استفاده از آن می بایست به هتل ریکسوس پریمیوم بروید . این هتل حدودا پنجاه کیلومتر تا شهر آنتالیا فاصله دارد  و در چهل کیلومتری فرودگاه شهر واقع شده است . این هتل ، در منطقه ای به نام بلک    (Belek)  قرار دارد و با دارا بودن پارک آبی بسیار بزرگ و مهیج گردشگران بسیاری را هم برای اقامت و هم صرفا برای استفاده از این مجموعه تفریحی ، به سمت خود می کشاند .

در حال حاضر یکی از برترین جاذبه های گردشگری منطقه بلک، پارک آبی هتل پریمیوم تروی می باشد کهاز امکانات تفریحی منحصر بفردی برخوردار است . در این مجموعه انواع سرسره های مرتفع و پیچ در پیچ ، آبشار ، وسایل بازی متنوع  و همچنین نمایش شاد دلفین ها را خواهید دید .

یکی از مهیج ترین بازی های این مجموعه  برج تروجان است و برای استفاده از آن ابتدا می بایست از پله های مارپیچی شکل بالا بروید سپس ، از سرسره ها به سمت استخر آب پرتاب می شوید . این بازی در حدود بیست متر ارتفاع دارد . و بعد از آن آبشار این پارک آبی با ده متر ارتفاع بسیار مهیج و لذت بخش است .

در پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی ، انواع وسایل بازی برای تمام رده های سنین فراهم شده و بخشی از این مجموعه برای کودکان اختصاص داده شده است . 

گفتنی است هزینه بلیط این مجموعه ، برای گردشگرانی که در این هتل اقامت ندارند ، در حدود بیست و پنج  یورو و برای کودکان بیست یورو است .

 

 تفریحات پارک آبی ددمان

پارک آبی ددمان یکی از معروف ترین پارک های آبی شهر آنتالیا است که در منطقه توریستی  لارا واقع شده است . همانطور که می دانید منطقه لارا یکی از مهم ترین مراکز گردشگری در شهر آنتالیا است که دارای جاذبه های تفریحی متنوعی است و این پارک آبی ، یکی از پر طرفدارترین هاست .

 پارک آبی ددمان حدودا شصت و پنج هزار متر مربع مساحت دارد و با وجود امکانات رفاهی و تفریحی متنوع گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند . این مجموعه دارای بیش از سی سرسره آبی ، امواج مصنوعی و استخرهای مختلف است .