هتل‌های لوکس شهر مارماریس

شهر مارماریس شهری در استان موغله کشور ترکیه است که در جنوب غربی آنجا قرار گرفته است. این شهر دارای طبیعتی زیبا است و خصوصیت آنجا وجود رشته کوه‌هایی است که در کنار دریا قرار گرفته اند و موج شده در سواحل آنجا بتوانید مناظری بسیار زیبا و بکر را مشاهده فرمایید. این شهر محلی عالی برای قایق سواری، کشتی سواری، غواصی و انواع فعالیت‌های دریایی به شکل تفریحی و ورزشی است. آنجا شامل ساحل هایی بسیار خوب و دیدنی است که مناظری عالی دارند. این شهر بنادر تفریحی دارد که از آنجا سفرهایی به جزیره رودس در یونان صورت می‌پذیرد. در شهر مارماریس می‌توانید به نقاط دیدنی طبیعی بروید و همچنین از آثار باستانی آنجا دیدن کنید. این شهر شامل تفریحات مختلف و همچنین مراکز خرید بزرگ می‌شود. از تفریحات آنجا می‌توان به پارک‌های آبی مارماریس اشاره کرد. بسیاری از مردم هم این شهر را به دلیل وجود ساحل‌های بسیار خوبش انتخاب می‌کنند. اگر قصد سفر به مارماریس را با استفاده از تور گردشگری مارماریس دارید حتماً هتلی مناسب را برای اقامت خود در طول سفر انتخاب کنید. شهر مارماریس دارای هتل‌های لوکس و 5 ستاره بوده که به شما تضمین سفری خاطره انگیز و بسیار راحت را می‌دهند. در ادامه می‌خواهیم به هتل‌های مارماریس بپردازیم و به شمار تعدادی از بهترین هتل‌های لوکس این شهر دیدنی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس

 به گزارش سفر باتو یکی از هتل‌های بسیار خوب 5 ستاره مارماریس هتل زیبای بلو بی پلاتینیوم در این شهر است که دارای محیطی زیبا و نزدیک به دریای مدیترانه با مناظری بی نظیر و زیبا است. این هتل با طراحی مدرن و جالب‌اش حسی لوکس و مجلل را به مهمانان خود ارائه میکند. اتاق‌های این هتل دارای مناظری زیبا هستند و آنجا شامل 437 اتاق می‌شود که یکی از هتلهای بزرگ در شهر مارماریس است. تمامی اتاق‌های این هتل دارای تراس بوده و امکاناتی مانند مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم و تهویه هوا را شامل می‌شوند. در فضای بیرونی این هتل می‌توانید در محیطی زیبا به گشت و گذار و پیاده روی بپردازید و به ساحل اختصاصی آنجا بروید. آنجا شامل رستوران‌هایی با غذاهای خوشمزه از طعم‌های محلی و همینطور بین المللی می‌شود. امکانات تفریحی این هتل هم بسیار خوب بوده و آنجا شامل زمین‌ها و سالن‌های بازی برای بچه‌ها و نوجوانان، زمین تنیس، باشگاه بدنسازی، سونا و جکوزی، استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن اسپا و خدمات ماساژ درمانی می‌شود.

هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا مارماریس

دیگر هتل لوکس و مجلل در شهر مارماریس در تور ترکیه  که از هتل‌های 5 ستاره این شهر به شمار می‌رود هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا است که شامل معماری بی نظیر و با طراحی بسیار خوبی می‌شود. آنجا در نزدیکی دریای مدیترانه قرار گرفته و شامل ساحل اختصاصی و همینطور امکانات تفریحی بسیار کامل و خوبی می‌شود. اتاق‌های این هتل با داشتن طراحی زیبا و محیط بزرگ شامل تراس و مناظر زیبای دریا و یا تپه‌های سرسبز مارماریس می‌شوند. تمامی اتاق‌های این هتل شامل امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، تهویه هوا، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت هستند. در رستوران‌های بسیار خوب این هتل انواع غذاهای محلی و همچنین بین المللی با کیفیت بالا و مواد اولیه تازه طبخ می‌شود. امکانات تفریحی این هتل بسیار خوب است و آنجا شامل استخرهای بزرگ سرباز به همراه تخت‌های آفتاب گیری می‌شود. این هتل دارای دسترسی خوبی به نقاط دیدنی و مراکز خرید شهر مارماریس می‌شود. امکانات هتل گرین نیچر شامل حمام ترکی، خدمات ماساژ، استخرهای متعدد به همراه استخر برای کودکان، سونا و جکوزی، سالن اسپا، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، خدمات تفریحی آبی و غواصی و بسیاری امکانات دیگر از نظر تفریحی و رفاهی می‌شود.

هتل آکوا مارماریس

یکی از هتل‌های بسیار خوب 5 ستاره و مجلل در شهر مارماریس هتل آکوا است که در کنار دریای زیبای مدیترانه با ساحلی بسیار زیبا و بزرگ قرار گرفته است. در آنجا می‌توانید از امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی بهره ببرید.  آنجا برای خانواده‌هایی که دارای بچه‌ هستند بسیار خوب است و شامل تفریحاتی مخصوص بچه‌ها می‌شود. این هتل در سال 2013 یک بار مورد بازسازی کامل قرار گرفته و امروزه هتلی مدرن و مجلل محسوب می‌گردد. اتاق‌های انجا بزرگ بوده و دارای مناظری بسیار زیبا از دریا می‌شوند. اتاق‌ها شامل مینی بار، تهویه، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت وای فای و حمام لوکس می‌شوند. در این هتل رستوران‌های بسیار خوبی وجود دارند که انواع غذاهای مختلف مانند غذاهای ایتالیایی، دریایی و همچنین ترکی را به مهمانان آنجا ارائه می‌کنند. از نظر دسترسی این هتل بسیار خوب بوده و در نزدیکی مرکز شهر مارماریس قرار گرفته است که می‌توانید به راحتی از آنجا به مراکز خرید و نقاط مهم شهر دسترسی داشته باشید. امکانات تفریحی این هتل شامل ساحل اختصاصی با انواع تفریحات آبی، استخرهای روباز، مرکز اسپا، خدمات ماساژ درمانی زمین‌های بازی برای بچه‌ها، زمین تنیس و بسکتبال به همراه سونا و جکوزی است.