در تازه‌ترین خبرها، تصویری از مدل جدید G5S لو رفته که رنگ طلایی آن را در پنل جلویی نشان می‌دهد. در مورد عرضه این رنگ، با قاطعیت گفته شده که موتو جی‌۵ اس پلاس با رنگ طلایی حتما به بازار عرضه می‌شود.

در ادامه این پست، اعلام شده که این تلفن همراه هوشمند به یک باتری ۳۰۶۸ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود. پایه و اساس این باتری مشابه مدل G5 پلاس است که ظرفیتی معادل ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد.

در این رندر، نکته جالب دیگری هم به چشم می‌خورد؛ این‌که موتو G5S Plus به دوربین دوتایی در پشت مجهز می‌شود که باز هم به مدل G5S شباهت دارد. هم‌چنین درکنار این دوربین دوتایی، یک فلش LED دوگانه در پایین دوربین دیده می‌شود. حدس و گمان‌ها خبر از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی این تلفن همراه هوشمند می‌دهند.

پیش‌ از این تصاویر دیگری هم G5S پلاس لو رفت که حدس زده شد، این تلفن همراه هوشمند یک صفحه نمایش فول اچ‌دی با ابعاد ۵٫۵ اینچی خواهد داشت. در مورد مشخصات فنی این گوشی هنوز اطلاعاتی منتشر نشده اما شایعه‌ها از تجهیز G5S پلاس به ۴ گیگابایت رم و تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ خبر می‌دهند. بر اساس تازه‌ترین گزارش منتشر شده، موتو G5S پلاس، قیمتی در حدود ۲۹۳ تا ۳۱۰ دلار خواهد داشت.

منبع: GSMarena

منبع متن: digikala