روز گذشته شرکت ایرانسل از جدیدترین سرویس‌های خودش رونمایی کرد. از جمله جدیدترین محصولات این شرکت می‌توان به نسل تازه سیمکارت‌های ایرانسل اشاره کرد. سیم‌کارت‌های آی‌سیم این شرکت با قیمت ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسند. البته که شرایط خرید بسیار خوبی برای این محصول در نظر گرفته شده است. مثلا کاربران می‌توانند این سیم‌کارت‌ها را به صورت اقساطی خریداری کنند. شرایط خرید اقساطی هم به این صورت است که کاربران در ابتدا ۳۰ هزار تومان برای خرید سیم‌کارت هزینه می‌کنند و بعدا در طول سه قسط به قیمت ۱۰ هزار تومان باقی پول را پرداخت خواهند کرد.

البته ویژگی رقابتی نسل جدید سیم‌کارت‌های ایرانسل به همین موضوع ختم نمی‌شد. این شرکت اعلام کرد که نرخ مکالمه‌های درون شبکه و خارج از شبکه این شرکت به ۳۳۳ ریال کاهش پیدا کرده است.  همچنین مشخص شد که هزینه استفاده از اینترنت آزاد این سیم کارت هم از ۰٫۴ ریال به ۰٫۲ ریال کاهش پیدا کرده است. در ادامه مشخص شد کاربرانی که هم‌اکنون از سیم‌کارت‌های اعتباری این شرکت استفاده می‌کنند، می‌توانند سیم‌کارت‌های خودشان را به آی‌سیم تبدیل کنند. ایرانسل برای این کاربران و ترابردکنندگان سیمکارت‌های دائمی شرکت‌های دیگر یک ماه مکالمه رایگان داخل شبکه و ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به مدت ۳۰ روز هدیه می‌دهد.  همچنین از ماه دوم یک ساعت مکالمه رایگان داخل شبکه بدون محدودیت در تعداد تماس هم به کاربران داده خواهد شد. در کنار این موارد یک ماه اینترنت با حجم ۱ گیگابایت به مدت ۶ ماه هم به کاربران تعلق می‌گیرد.

ایرانسل در این مراسم اعلام کرد که هزینه استفاده از سایت‌های داخلی هم به نصف کاهش پیدا کرده است. در واقع اگر کاربران یک بسته ۳ گیگابایتی تهیه کنند، می‌توانند به اندازه ۶ گیگابایت از محتوای سایت‌های ایرانی استفاده کنند.

یکی دیگر از محصولات هیجان‌انگیز ایرانسل در مراسم روز گذشته معرفی نسل جدید مودم‌های ۴٫۵G این شرکت بود. مودم TF-I60 که به وسیله آن می‌توانید از اینترنت ثابت TD-LTE و اینترنت همراه LTE استفاده کنید. براساس ادعای شرکت ایرانسل حداکثر سرعت استفاده از این محصول به ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.


منبع متن: digikala