این فیلم در سینماها و در آمازون پرایم در حال پخش است. اگرچه این درام موزیکال به مذاق بسیاری از بینندگان خوش نیامده است اما چندین نقد، عملکرد درایور را در نقس کمدینی به نام هنری مک‌هنری ستوده اند. آنت علی‌رغم واکنش‌های متفاوت، استعداد و تعهد درایور در بازی کردن انواع نقش‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

  • ۱۰ نقش‌آفرینی برتر آدام درایور؛ از جنگ ستارگان تا داستان ازدواج
  • چرا بن افلک و مت دیمون برای همکاری دوباره به عنوان نویسنده انقدر صبر کردند؟
  • آخرین دوئل؛ هر آنچه از فیلم حماسی و انتقام‌جویانه‌ی ریدلی اسکات می‌دانیم

درایور در طول این سال‌ها، کارنامه موفقی برای خود ایجاد کرده است و سه نامزدی امی برای کارش در سریال دختران اچ‌بی‌او، دو نامزدی اسکار برای فیلم‌های بلکککلنزمن و داستان ازدواج و یک نامزدی تونی برای تهیه‌کنندگی فیلم استودیوی برادوی، این را بسوزان، به دست آورده است. او تا به حال با اسپیلبرگ و اسکورسیزی همکاری داشته و در نقش‌های مختلفی از کایلو رن و بن سولو در سه‌گانه دنباله جنگ ستارگان گرفته تا راننده اتوبوس و شاعر تازه‌کاری در فیلم پترسون بازی کرده است. در واقع هیچ ژانری وجود ندارد که درایور در آن ندرخشد و همین ویژگی باعث می‌شود که او هنرمندی باشد که هم در فیلم‌های مستقل و هم در فیلم‌های جریان اصلی، بسیار مورد توجه قرار گیرد.

پروژه‌های جدید درایور انواع ژانرها و مضامین را شامل می‌شوند. دو مورد از آثار بعدی او، داستان شخصیت‌های تاریخی را دنبال می‌کنند و بر اساس روایت‌هایی واقعی ساخته شده‌اند، در حالی که بقیه نشان از بازگشت درایور به ژانر علمی‌تخیلی و همکاری با همکاران قدیمی دارند. پس بد نیست نگاهی به آن‌چه از فیلم‌های آینده آدام درایور انتظار می‌رود بیاندازیم. 

۴. آخرین دوئل (The Last Duel)

آدام درایور

  • کارگردان: ریدلی اسکات
  • بازیگران: آدام درایور، مت دیمون، بن افلک
  • تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ (۱۵ اکتبر ۲۰۲۱)

آخرین دوئل ریدلی اسکات، داستان آخرین دوئل قضایی واقعی در قرن ۱۴ فرانسه را شرح می‌دهد که بر اساس کتاب آخرین دوئل: داستانی از محاکمه مبارزه‌ای در فرانسه قرون وسطایی به قلم اریک جگر ساخته شده است. درایور نقش ژاک لو گریس، فردی متهم به تجاوز را بازی می‌کند. جودی کامر (بازیگر فیلم‌های کشتن ایو و مرد آزاد) نقش مارگارت دو کاروژ، قربانی او را بازی می‌نماید و مت دیمون (بازیگر فیلم‌های مریخی و سری جیسون بورن) همسر این زن، ژان دو کاروژ است.

ژان دو کاروژ، لو گریس را به یک دوئل دعوت می‌کند، اگرچه لو گریس بی‌گناهی خود را از قبل اعلام می‌نماید. نکته حساس این داستان این است که اگر دو کاروژ بمیرد، مارگارت نیز به دلیل دروغ گفتن درباره تجاوز، خواهد مرد. آخرین دوئل در ابتدا قرار بود در دسامبر ۲۰۲۰ به سینماها برسد اما به دلیل تاخیرات مربوط به بیماری همه‌گیر کرونا به تعویق افتاد. اکنون این فیلم پس از نمایش در جشنواره فیلم ونیز، قرار است در اواسط اکتبر اکران شود.

۳. خاندان گوچی (House Of Gucci)

آدام درایور

  • کارگردان: ریدلی اسکات
  • بازیگران: آدام درایور، لیدی گاگا، جرد لتو
  • تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۱)

دومین همکاری درایور با ریدلی اسکات (کارگردان گلادیاتور)، خاندان گوچی است که انگیزه‌های پاتریسیا رجیانی را در قتل واقعی همسر سابقش و رئیس گوچی، مائوریتزیو گوچی در سال ۱۹۹۵ بررسی می‌کند. رجیانی یک قاتل را برای کشتن مائوریتزیو استخدام کرده بود و بعدا هم محکوم شد. خاندان گوچی بر اساس وقایع کتاب سارا گوردن، خاندان گوچی: داستانی مهیج درباره قتل، جنون، تشریفات و طمع ساخته شده است.

درایور نقش مائوریتزیو گوچی را در کنار لیدی گاگا (بازیگر ستاره‌ای متولد شده است) در نقش همسر سابقش، پاتریسیا رجیانی بازی می‌کند. این فیلم تا حد زیادی به زیاده‌خواهی فاخرانه خانواده گوچی می‌پردازد و پشت پرده اتفاقات داخلی این خانواده را با جزئیات بررسی می‌نماید. 

۲. ۶۵ (۶۵)

آدام درایور

  • کارگردانان: اسکات بک، برایان وودز
  • بازیگران: آدام درایور، آریانا گرینبلت، کلویی کولمن
  • تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۱۳ مه ۲۰۲۲)

۶۵ در حال حاضر، در مرحله پس از تولید است و هنوز طرح دقیق آن و شخصیت درایور مشخص نشده است. آنچه مشخص است این است که این فیلم یک اثر معمایی علمی‌تخیلی است که توسط سم ریمی تهیه شده و اسکات بک و برایان وودز، مشترکا نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارند. این دو نفر قبلا فیلم‌نامه فیلم یک مکان ساکت را هم نوشته بودند. آدام درایور در این فیلم در کنار آریانا گرینبلت (بازیگر فیلم‌های عشق و هیولاها و در ارتفاعات) بازی خواهد کرد. 

۱. صدای سفید (White Noise)

  • کارگردان: نوآ بامباک
  • بازیگران: آدام درایور، گرتا گرویگ، دان چیدل
  • تاریخ انتشار:

صدای سفید چهارمین همکاری درایور با نوآ بامباک (کارگردان داستان ازدواج و فرانسیس‌ها) و در مرحله فیلم‌برداری در اوهایو است. صدای سفید بر اساس رمان ساتیر دان دلیلو با همین نام ساخته می‌شود و داستان پروفسوری در دانشگاه هیتلر را دنبال می‌کند که درگیر مرگ و میر افراد و رویداد سمی هوایی شهر میدوسترن می‌شود.

درایور نقش پروفسور جک گلدنی را بازی می‌کند که در طول رمان به طرز عجیبی از مرگ می‌ترسد و به دنبال کاهش پارانویای خود است. گرتا گرویگ (بازیگر فرانسیس‌ها) نقش همسر جک، بابت را بازی می‌کند. صدای سفید قرار است در سال ۲۰۲۲ و در نتفلیکس نمایش داده شود. به طور کلی، پروژه‌های زیادی وجود دارند که طرفداران آدام درایور باید منتظر آن‌ها بمانند.

منبع: screenrant

نوشته ۴ فیلم‌ از آدام درایور که به زودی منتشر خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala