چند وقتی می‌شود که در مورد محصول آینده‌ی شیائومی شایعه و خبرهایی به گوش می‌رسد. حالا در جدیدترین خبرها، رندرهایی ا گوشی Redmi Note 5 منتشر شده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

همان‌طور که در اخبار اخیر شنیده بودیم و از تصاویر رندر Redmi Note 5 شیائومی پیداست، این گوشی به دوربین دوتایی و صفحه‌نمایش کم‌حاشیه مجهز شده است. در پشت نوت ۵، دوربین دوتایی، فلاش و سنسور اثر انگشت به چشم می‌خورد. گفته می‌شود که شیائومی برای این تلفن همراه هوشمند، دوربین‌های پشتی ۵ و ۱۶ مگاپیکسلی درنظر گرفته است. گفته می‌شود که دوربین سلفی این تلفن همراه هوشمند ۱۳ مگاپیکسلی باشد. شیائومی ردمی نوت ۵ احتمالا به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی مجهز می‌شود که به دلیل طراحی کم‌حاشیه این گوشی، تا نزدیکی لبه‌ها پیش رفته‌اند.

طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده، مشتریان علاقمند می‌توانند این گوشی را در قالب یکی از مدل‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۳۰ یا ۶۶۰ اسنپ‌دراگون تهیه کنند. شیائومی احتمالا  این گوشی را در ۳ مدل به بازار عرضه خواهد کرد. یکی از این مدل‌ها ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. مدل دیگر حافظه‌ی داخلی مشابهی دارد اما به ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. بالاترین مدل این خانواده، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. طبق آخرین اخبار، مدل‌های گفته شده به ترتیب با قیمت‌های ۱۷۵، ۲۰۵ و ۲۲۰ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

به احتمال زیاد، شیائومی نوت ۵ از یک باتری با ظرفیت ۳۷۹۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از سیستم شارژ سریع نسخه‌ی ۳ پشتیبانی می‌کند. بد نیست که برای مقایسه‌ی این گوشی جدید، به ردمی نوت ۴ اشاره کنیم که از باتری با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و ۷٫۵ میلی‌متر باریک‌تر بود.

اگر این اطلاعات لو رفته درست از آب دربیایند، نظر شما در مورد محصول جدید شیائومی چیست؟

منبع: GSMarena

مطلب رندرهای شیائومی Redmi Note 5 را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala