شرکت Razer دو محصول جدید معرفی کرد که علاقه‌مندان به استریم کردن مناسب است. این شرکت از یک میکروفن قابل حمل به اسم Seiren X و دوربینی به اسم Kiyo رونمای کرد. این دوربین در محیط‌های تاریک از خودش نور می‌دهد تا فضا کمی روشن شود.

دور دوربین Kiyo از ۱۲ چراغ LED تشکیل شده.

دور دوربین Kiyo یک لحظه نورانی را مشاهده خواهید کرد که از ۱۲ چراغ LED تشکیل شده و کاربران می‌توانند از ۱۲ چراغ را کنترل کنند تا میزان روشنایی را تنظیم کنند. این دوربین یک سنسور ۴ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند با کیفیت ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری کند. همچنین امکان فیلم‌برداری با کیفیت ۷۲۰p با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه هم برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین جدید شرکت Razer به ۱٫۵ متر سیم مجهز شده و به وسیله پورت USB 2.0 به کامپیوتر متصل می‌شود. قیمت این دوربین ۹۹٫۹۹ دلار اعلام شده است.

پایه میکروفن جدید Razer را می‌شود از بدنه آن جدا کرد. همچنین این میکروفن می‌تواند بدون هیج تاخیری صدا را منتقل کند. گفته شده میکروفن Seiren با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

شرکت Razer به این موضوع اشاره کرده که محصولات جدیدش برای استریم کردن مضامین مختلف روی Twitch و Youtube مناسب خواهد بود و حتی مدل‌ّهای اولیه این محصولات برای افراد حرفه‌ای این حوزه ارسال شده بود.

منبع: The Verge

مطلب با دوربین و میکروفن جدید Razer آشنا شوید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala