تابستان بهترین فصل برای لذت بردن از اوقات فراغت است و تهیه لوازم سفر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در این فصل محسوب می‌شود. تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و مطلوب بودن آب و هوا باعث می‌شوند تا اکثر ما برای روزهای بلند تابستان برنامه‌های گوناگون و مفرحی بریزیم. سفر، کمپینگ و ورزش‌های گوناگون در فصل تابستان از تب و تاب ویژه‌ای برخوردارند و همه‌ی افراد بر اساس علاقه‌ی خود تفریح‌های گوناگونی را انتخاب می‌کنند. باید به خاطر داشت که برای لذت بردن از روزهای طولانی و شب‌های دل‌چسب تابستان الزامی به هزینه‌های گزاف نیست. گاه می‌توان با خرج کردن مقدار کمی پول هم لوازم ضروری و وسایل مورد نیاز سفر یا یک برنامه‌ی جذاب تابستانی را خریداری کرد.
دیجی‌کالا در تابستان امسال هم مانند سال‌های گذشته قصد دارد جشنواره‌ی خرید فوق‌العاده‌ای را برگزار کند. در طول جشنواره‌ی سه روزه‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» ده‌ها گروه کالایی با تخفیف‌های شگفت‌انگیز برای مشتریان دیجی‌کالا عرضه می‌شوند و از جذاب‌ترین این گروه‌ها، می‌توان به کالاهای مربوط به ورزش‌های گوناگون و لوازم سفر و کمپینگ اشاره کرد. مهم نیست به چه جور ورزشی علاقه دارید یا برای چه نوع سفری برنامه‌ریزی کرده‌اید. در جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» بازه‌ای وسیع از انتخاب‌های گوناگون در دسترس شماست. تخفیف‌های گوناگون به کاربران دیجی‌کالا کمک می‌کنند تا با کم‌ترین هزینه کالاهای ورزشی و لوازم مورد نیاز سفر، گردش و تفریح خود را فراهم کنند.
در این راهنما تصمیم داریم تا تعدادی از کالاهای موجود در گروه‌های مربوط به کالاهای ورزشی، لوازم سفر و سرگرمی را به شما معرفی کنیم. این کالاها جزئی از جشنواره‌ی جذاب «شگفت‌انگیز با دمای بالا» هستند و شما می‌توانید در طول مدت جشنواره با تخفیف‌هایی فوق‌العاده آن‌ها را خریداری کنید. پس اخبار مربوط به این جشنواره‌ی جذاب را دنبال کنید و با خرید کالاهای مورد نظر خود با تخفیف‌های عالی تابستان جذابی برای خود بسازید.

صندلی سفری تاشو اف آی تی طرح ۱

یک صندلی راحت و جمع و جور برای افراد علاقمند به طبیعت گردی. اگر سفر به دل طبیعت و مناطقی که امکاناتی کمی دارند جزء علائق شما باشد بدون شک به یکی از این صندلی‌ها احتیاج خواهید داشت. بر خلاف اکثر چهارپایه‌های سفری که تنها از پایه و نشیمنگاه تشکیل شده‌اند، داشتن پشتی و دسته از این محصول یک صندلی راحت و قابل اتکا ساخته است. کفی و پشتی این صندلی از پارچه‌ای نرم و در عین‌حال مستحکم ساخته شده و می‌نوان با خیال راحت در هر منطقه‌ای از آن استفاده کرد. وزن ۳٫۵ کیلویی، قابلیت جمع شدن و استفاده از مواد اولیه مرغوب برای ساخت آن، قابلیت حمل و نقل و جاگذاری و استفاده از آن در هر شرایطی را ممکن می‌کند. برای ساخت رویه‌ی این صندلی از فناوری نانو استفاده شده که عمر رویه را افزایش داده و همچنین آن را دربرابر ازدست‌دادن رنگ و کیفیت در صورت قرارگرفتن زیر نور مستقیم خورشید مقاوم کرده است. به‌علاوه استفاده از فناوری نانو در رویه باعث می‌شود پس از استفاده، رویه دوباره به شکل اولیه‌ی خود بازگردد. اگر اهل ماهیگیری، کمپینگ یا سفرهای یک روزه به دل طبیعت باشید، صندلی سفری تاشو اف آی تی طرح ۱ انتخابی مناسب و یکی از اصلی‌ترین لوازم سفر شماست.

کفش مخصوص پیاده روی مردانه آلبرتینی مدل ایتالیا ۱۰۲۷

پیاده‌روی شاید یکی از مهم ترین نیازهای ما در این سال‌ها است. زندگی ماشینی، غذاهای پرکالری و عدم تحرک زیاد برای سلامتی ما خطرات بزرگی محسوب می‌شوند و پیاده‌روی تا حد زیادی می‌تواند عدم تحرک ما را جبران کند. پزشکان روزانه حداقل یک ساعت پیاده‌روی را توصیه می‌کنند و این پیشنهاد محدود به هیچ سن و جنسیتی نیست. هرجایی که زندگی کنید و در هر شرایطی که باشید بدون هیچ وسیله‌ و تجهیزات خاصی می‌توانید پیاده‌روی کنید و با این طریق سلامتی و تناسب اندام خود را حفظ کنید. اما شرط لازم و کافی یک پیاده‌روی خوب تنها یک چیز است: کفش مناسب. با پیشرفت فناوری کفش‌های ویژه‌ای برای هر یک از رشته‌های ورزشی طراحی و ساخته شده‌اند که بر اساس نیازها و فشاری که به هر یک از عضلات وارد می‌شود فشار وزن کاربر خود را روی کفی کفش تقسیم و تحمل می‌کنند. کارخانه‌ی نهرین از سال‌ها پیش تولید کفش‌های راحت و استاندارد را در برنامه‌ی کار خود قرار داده و تولیداتش در کنار کفش‌های چند کارخانه‌ی خوش‌نام و قدیمی دیگر جزء افتخارات کالاهای ایرانی محسوب می‌شود. یکی از تولیدات زیر مجموعه‌ محصولات این کارخانه که با نام آلبرتینی تولید می‌شود مخصوص پیاده‌روی است. در ساختار کفش‌های آلبرتینی از مواد و الیافی نرم و سبک استفاده شده تا این محصولات انتخابی مناسب برای راه‌رفتن‌های طولانی باشند. جدا از طراحی مدرن و مناسب برای راه رفتن و دویدن، کیفیت بالای لاستیک کف و الیاف رویه‌ی کفش مخصوص پیاده روی مردانه آلبرتینی مدل ایتالیا ۱۰۲۷ از آن محصولی استاندارد و راحت ساخته است. این کفش در بازه‌ی گسترده‌ای از سایزهای مختلف برای آقایان ساخته شده است.

بادگیر اجاق طرح ۲

افرادی که اهل کوهنوردی، طبیعت‌گردی و کمپینگ هستند به خوبی می‌دانند که داشتن یک آتش دائمی و امن چه نیاز مهمی در این‌گونه سفرها محسوب می‌شود. در دل طبیعت هیچ حفاظی برای شعله‌های آتش مورد نیاز وجود ندارد و ماندگاری و امنیت آتش یکی از حیاتی‌ترین نیازهای طبیعت‌گردان به حساب می‌آید. افرادی که به سفرهای ماجراجویانه می‌روند همواره به فکر ایجاد یک دیواره‌ی حفاظتی با ابتدایی‌ترین وسایل برای آتش مورد نیاز دارند و از آن‌جایی که آتش نقش مهمی را در این‌گونه سفرها بازی می‌کند، استحکام این دیواره‌ی حفاظتی از اهمیت زیادی برخوردار است. بادگیر اجاق طرح ۲ با ابعاد و طراحی مناسب می‌تواند تبدیل به یکی از اجزای دائمی کوله‌پشتی افراد طبیعت‌گرد و جزئی از لوازم سفر آن‌ها شود. این حفاظ در ابعاد ۲۴ × ۶۷ سانتی‌متر ساخته شده است و این اندازه برای در بر گرفتن انواع اجاق‌های کوچک سفری اندازه‌ای مناسب است. قابلیت تا شدن این محصول به کاربر آن اجازه می‌دهد به راحتی آن را در گوشه‌ای از ساک یا کوله‌پشتی سفری خود جاگذاری کند. به‌علاوه شیارهای کوچکی در قسمت پایین هر ورقه‌ی بادگیر مشاهده می‌شود که این شیارها علاوه‌بر رساندن هوای کافی به شعله‌ی اجاق، برای ردکردن شلنگ گاز مناسب هستند. ورقه‌های این بادگیر از جنس آلومینیوم هستند که علاوه‌ بر داشتن وزن کمتر نسبت به سایر فلزات، دوام قابل‌قبولی دارند. داشتن یک کاور جمع‌وجور نگهداری و حمل و نقل این محصول را ساده‌تر می‌کند. بادگیر اجاق طرح ۲ انتخابی سنجیده برای داشتن یک وسیله‌ی کوچک ولی کاربردی در هنگام سفرهای ماجراجویانه و جلوگیری از خاموش‌شدن شعله‌ی اجاق گاز است.

مجموعه سه عددی چمدان کانوود مدل CT1411

بدون شک اولین نیاز هر مسافر داشتن محفظه‌ای امن برای نگه‌ داشتن لوازم سفر وسایل شخصی اوست. کوله‌پشتی‌ها، ساک‌ها و چمدان‌ها سال‌هاست که با ظاهری تقریبا تغییر ناپذیر تولید می‌شوند، اما چیزی که در طول سالیان دستخوش تغییر شده جزئیات، کارایی و کیفیت ساخت این محصولات است. مجموعه سه عددی چمدان کانوود مدل CT1411 محصولی مدرن و به‌روز است که می‌تواند امنیت وسایل شما را در سفرهای مختلف تضمین کند. این مجموعه شامل سه عدد چمدان در اندازه‌های ۲۵ × ۴۸ × ۷۶، ۲۱ × ۴۰ × ۶۶ و ۱۷ × ۳۳ × ۵۲ سانتی‌متری است که می‌توانند بر اساس نیاز، نوع و طول سفر مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول تعبیه‌ی یک قفل رمزدار سه‌رقمی از نوع TSA سری ۰۰۷ است. این قفل در کناره‌ی چمدان تعبیه شده است و با متصل‌کردن زیپ‌ها به آن می‌توان مانع دسترسی سایر افراد به لوازم سفر داخل محفظه‌ی اصلی شد. برای حمل آسان هر چمدان، یک دسته از نوع تلسکوپی در قسمت بالای آن وجود دارد. یک دکمه روی این دسته قرار دارد که با فشردنش می‌توان طولش را تغییر داد. این دسته‌ها و چرخ‌های دوبل کف چمدان، حرکت‌دادن مجموعه سه عددی چمدان کانوود مدل CT1411 را روی سطوح گوناگون بسیار ساده می‌کند. علاوه‌ بر این دسته‌هایی ساده در کناره و بالای هر چمدان وجود دارد که حمل دستی آن‌ها را برای کاربر امکان‌پذیر می‌سازد. بدنه‌ی تمام چمدان‌های این مجموعه از جنس پلاستیک است که مقاومتی مطلوب دارد و در صورت واردشدن ضربه‌های نه‌چندان شدید، از وسایل داخل محفظه‌ی اصلی به‌ خوبی محافظت می‌کند.

سایه بان اف آی تی تنت طرح ۱

داشتن یک سایه‌ی خنک زیر هرم آفتاب تابستان می‌تواند این فصل را تبدیل به تکه‌ی جذاب سال کند. باغ‌ها، حیاط‌ها و ویلاها مکانی جذاب برای جمع شدن خانواده‌ها و دوستان در فصل تابستان هستند و فرار کردن از تابش مستقیم آفتاب می‌تواند دورهمی‌های دوستانه را طولانی‌تر کند. سایه بان اف آی تی تنت طرح ۱ وسیله‌ای بسیار مناسب برای ساختن سایه‌ای خنک در باغ، حیاط خانه یا فضای باز ویلاها است. این محصول با چتری بزرگ می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات و جمع شدن دوستان و افراد خانواده در فضای باز باشد. ساختار بدنه یا پایه‌ی اصلی این محصول از جنس فلز ساخته شده تا مقاومت لازم را دارا باشد و در اثر باز و بسته شدن و استفاده‌ی مکرر دچار فرسایش و آسیب‌دیدگی نشود. وجود یک پایه‌ی پلاستیکی که به شکل یک محفظه طراحی شده، به کاربر اجازه می‌دهد تا با پر کردن این پایه از آب، کل ساختار چتر را مستحکم کند. علاوه بر قطر ۱۸۵ سانتی‌متر چتر این سای‌بان، ارتفاع میله‌ی آن هم به دلخواه کاربر قابل تغییر است. پارچه‌ی به‌کار‌رفته در این محصول از ضخامت مطلوبی برخوردار است و حفاظ مناسبی برای نور مستقیم و اشعه‌های مضر آفتاب محسوب می‌شود. این محصول علاوه بر استفاده در سفر یا در حیاط و تراس منازل، برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌هایی که نوشیدنی و غذا را در فضای باز سرو می‌کنند نیز قابل ‌استفاده است. وزن کلی این محصول تنها کمی بیشتر ۴٫۵ کیلوگرم است و همین نکته حمل و نقل و جابجایی آن را به سادگی امکان‌پذیر می‌کند.

مجموعه ابزار چندکاره مدل Shine

 

ابزارهای چندکاره که بیشتر آن‌ها را با نام چاقوی سوییسی می‌شناسیم سال‌هاست جای خود را در کیف یا کوله‌پشتی افراد علاقمند به طبیعت‌گردی و سفرهای ماجراجویانه پیدا کرده‌اند و یکی از مهم‌ترین لوازم سفر محسوب می‌شوند. این ابزارهای کوچک با قابلیت‌های زیادی که دارند می‌توانند در مواقع مختلف راه‌گشای مسافران طبیعت باشند. جمع شدن چندین ابزار در یک حفاظ از ابزارهای چندکاره محصولی مطلوب ساخته است. نخستین بار ابزارهای اینچنینی توسط سربازان ارتش سوییس ساخته شد و به خاطر دشواری تلفظ نام آن به زبان آلمانی، اصطلاح انگلیسی سوئیس آرمی نایف (که در فارسی با نام چاقوی سوییسی رایج شده) توسط سربازان آمریکایی بعد از جنگ جهانی دوم به‌کار برده شد. مجموعه ابزار چندکاره مدل Shine یکی از انواع همین محصولات است که با هفت کارایی متفاوت می‌تواند دوست خوبی در سفرهای ماجراجویانه‌ی شما باشد. این مجموعه‌ی کوچک که در ابعاد ۷ × ۳٫۵ سانتی‌متر ساخته شده تنها ۷۰ گرم وزن دارد و حمل و نقل و جایگذاری آن در کنار دیگر وسایل سفر بسیار ساده است. در این مجموعه ابزارهایی مثل قطب نما، پیچ گوشتی چهارسو، در بازکن بطری، سوهان و چاقو در کنار هم قرار گرفته‌اند که بسیاری از نیازهای شما را در سفر به دل طبیعت مرتفع می‌کنند. عرضه‌ی این ابزار با چند رنگ مختلف بدنه‌، از آن ابزاری مناسب برای افراد با سلیقه‌های گوناگون ساخته است.

عینک شنا مدل Bio Fase

ورزش شنا عمری به اندازه‌ی عمر بشر دارد. از زمان‌های دور انسان‌ها دریافته‌ بودند که بر اساس توان بدنی خود می‌توانند برای مدتی در آب شناور باشند و علاوه بر تامین برخی نیازهای خود از زیر آب، در بسیاری از مواقع خود را خطرات گوناگون نجات دهند. پس از گذشت قرن‌ها شنا کردن از محدوده‌ی رفع نیاز و دفع خطر خارج شد و انسان یک تفریح جدید پیدا کرد. فصل تابستان با آفتاب داغ و دمای بالای هوا بهترین زمان برای پناه بردن به خنکای آب استخر و دریا است. همیشه از سوی پزشکان و مربیان شنا توصیه شده شناگران برای جلوگیری از ورود احتمالی آلودگی‌های آب به بدن در هنگام شنا از لوازم محافظتی استفاده کنند. یکی از لوازم که برای تمام شناگران اعم از آماتور و حرفه‌ای اکیدا توصیه شده، عینک شنا است. عینک شنا مدل Bio Fase یک عینک با قیمت مناسب برای شناگران آماتور و افرادی است که برای تفریح به استخر می‌روند. این عینک با تنها ۵۰ گرم وزن و بند قابل تنظیم محصولی سبک و راحت است. لنزهای ضد مه این عینک به فیلتر UV مجهز شده تا در هنگام شنا در استخرهای روباز از رسیدن اشعه‌های مضر خورشید و انعکاس آن‌ها از روی سطح آب به چشم شناگر جلوگیری کند. ساخت این محصول در چندین رنگ مختلف از آن عینکی مناسب برای خانم‌ها و آقایان ساخته است.

فلاسک اشبیت مدل VF ظرفیت ۱ لیتر

اهل سفر، کمپینک، کوهنوردی یا حتی پیاده‌روی‌های ساده که باشید، یک فلاسک خوب جزء نیازهای اولیه‌ی شما و یکی از مهم‌ترین لوازم سفر است. فرقی نمی‌کند فصل سفر شما تابستان باشد یا زمستان. ییلاق نزدیک شهر را برای گردش انتخاب کرده باشید یا یک محیط کوهستانی را برای کمپینگ. یک فلاسک خوب می‌تواند نوشیدنی دوست‌داشتنی و مورد نیاز شما را تا ساعت‌ها خنک یا داغ نگه دارد. فلاسک اشبیت مدل VF یک محفظه‌ی مایعات با ظرفیت ۱ لیتری است که علاوه بر کارایی بالا از طراحی فوق‌العاده زیبایی بهره می‌برد. درپوش این فلاسک به ‌شکل یک لیوان عمل کرده و به این ترتیب در میزان فضای لازم برای حمل لیوان صرفه‌جویی می‌شود. این فلاسک با بهره بردن از یک بدنه‌ی استیل دو جداره با خلاء میانی دمای نوشیدنی را تا مدت زیادی در اندازه‌ی اولیه نگاه می‌دارد. این مدل فلاسک اشبیت دارای بدنه‌ی استیل ضدزنگ است. این محصول به یک سری عایق پلاستیکی و دو عدد لیوان مجهز شده که به‌صورت پیچی به بدنه متصل است. ابعاد ۹ × ۹ × ۲۷٫۵ سانتی‌متری و وزنی در حدود ۵۰۰ گرم از فلاسک اشبیت مدل VF همراهی مناسب برای سفر و گردش‌های شما می‌سازد. نبود ماده‌ی مضر BPA در بدنه‌ی فلاسک اشبیت مدل VF یکی از ویژگی‌های مهم این محصول تلقی می‌شود. قابلیت نگهداری دما در ۸۵ درجه سانتی گراد بعد از ۶ ساعت، ۷۵ درجه سانتی گراد بعد از ۱۲ ساعت و ۶۰ درجه سانتی گراد بعد از ۲۴ ساعت، این محصول اشبیت را تبدیل به انتخابی متفاوت و ارزشمند می‌کند.

مطلب ۸ وسیله‌ی سفر که از شگفت‌انگیز با دمای بالا می‌توانید بخرید! برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala