تنیس یک ورزش و در عین حال چالشی لذت‌بخش است که نه تنها به ملاقات دوستان جدید می‌انجامد بلکه شما را در سلامت و تناسب اندام نگه می‌دارد. در همین راستا به منظور آماده شدن برای ورزش تنیس چه سالنی و چه در فضای آزاد به یکسری تجهیزات اولیه نیاز دارید؛ بنابراین در این مقاله، در مورد هر آنچه برای شروع این ورزش نیاز دارید صحبت می‌کنیم و نکاتی برای خرید بهتر همراه با پرفروش‌ترین محصولات این حوزه را به شما ارائه می‌کنیم.

نکاتی که پیش از خرید راکت تنیس باید بدانید!

یکی از اولین گزینه‌هایی که در زمان جست‌وجو برای شروع تنیس به ذهن می‌رسد خرید یک راکت تنیس باکیفیت و خوش‌دست است. راکتی که برای شروع کار نیاز به آن دارید باید با مشخصه‌های فیزیکی شما در تناسب باشد، به این معنی که اگر جزو افرادی با قد متوسط یا کوتاه هستید اندازه‌ی راکت تنیس شما هم باید با قد در تناسب باشد.

در اغلب موارد مشخصات راکت‌ تنیس بر روی بدنه‌ی آن درج می‌شود که برخی از مهم‌ترین مشخصه‌های آن شامل وزن راکت، سایز صفحه راکت، بالانس و جنس راکت است که در ادامه به تفصیل در مورد هر یک از این موارد صحبت می‌کنیم.

۱. انتخاب راکت تنیس مناسب برای افراد تازه‌کار

انتخاب راکت تنیس مناسب برای افراد تازه‌کار

قبل از اینکه بخواهید بهترین راکت تنیس را با توجه به سطح بازی خود انتخاب کنید، مهم است که دو فاکتور اساسی در ساخت این وسیله را در نظر داشته باشید که شامل وزن راکت و اندازه‌ی صفحه‌ی آن می‌شود.

اندازه صفحه راکت تنیس (Head Size):

  • صفحاتی با سایز بزرگ : ۱۰۵ اینچ به بالا (۶۷۷.۴۱۸۰ سانتی‌متر مربع)
  • صفحاتی با سایز متوسط: ۹۸ الی ۱۰۴ اینچ (۶۳۲.۲۵۶ الی ۶۷۰.۹۶۶ سانتی‌متر مربع)
  • صفحاتی با سایز معمولی: ۸۵ الی ۹۷ اینچ (۵۴۸.۳۸ الی ۶۲۵.۸ سانتی‌متر مربع)

وزن راکت تنیس:

  • راکت‌های قاب سبک: ۲۵۵ تا ۲۷۵ گرم
  • راکت‌های قاب متوسط: ۲۷۵ تا ۳۱۰ گرم
  • راکت‌هایی با قاب سنگین: ۳۱۰ گرم یا سنگین‌تر

بازیکنانی که به تازگی ورزش تنیس را شروع کرده‌اند باید با یک راکت سبک با اندازه‌ی صفحه‌ی بزرگ کار کنند. به این دسته از راکت‌ها اغلب راکت اورسایز «Oversize» می‌گویند. نکته‌ی اصلی در انتخاب این نوع دسته راکت‌ها در این است که به بازیکن امکان تماس مداوم توپ با راکت را می‌دهد؛ همچنین با انتخاب راکت اورسایز در زمان تمرین فشار و خستگی کمتری به ماهیچه‌های بازوان شما اعمال می‌شود و سریع‌تر به تاکتیک‌ها عادت می‌کنید.

در حالت کلی هنگام انتخاب راکت تنیس برای افراد تازه‌کار باید محصولاتی با صفحه‌ی برخورد بزرگ، قاب سبک و قدرت بیشتر را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که انتخاب و خرید به شکل حضوری و با گرفتن راکت تنیس در دست می‌تواند رویه‌ای بهتر در خرید این کالا باشد، چراکه می‌توانید از نظر سایز و وزن آن را به بهترین شکل ممکن بسنجید.

هنگام انتخاب راکت تنیس برای افراد تازه‌کار باید محصولاتی با صفحه‌ی برخورد بزرگ، قاب سبک و قدرت بیشتر را انتخاب کنید.

۲. انتخاب راکت تنیس مناسب برای افراد نیمه‌حرفه‌ای

بازیکنانی با مهارت متوسط و نیمه‌حرفه‌ای ​​​​در ورزش تنیس می‌توانند در زمان انتخاب و خرید راکت تنیس به کاهش سایز صفحه‌ی راکت خود فکر کنند و در عین حال وزن بیشتری را به آن اضافه کنند؛ چراکه عضلات درگیر در فعالیت این افراد رشد کرده است و می‌توانند با سرعت مناسب و راکتی سنگین‌تر، بازی خود را بهبود ببخشند. ‌

بر اساس یک اصل کلی، میزان قدرت و کنترل در راکت‌های تنیس معمولا با هم رابطه معکوس دارند؛ بدین معنی که هر چه قدرت یک راکت بیشتر باشد، کنترل آن کمتر و هر چه کنترل یک راکت بیشتر باشد قدرت آن کمتر خواهد بود. بنابراین تنیس‌بازان متوسط باید راکتی با صفحه‌ی اورسایز یا متوسط، وزن متوسط و مدلی با قدرت کمتر و کنترل بیشتر را انتخاب کنند.

تنیس‌بازانی با سطح مهارت متوسط باید راکتی با صفحه‌ی اورسایز یا متوسط، وزن متوسط و قدرت کمتر اما کنترل بیشتر را انتخاب کنند.

۳. انتخاب راکت برای تنیس‌بازان حرفه‌ای

بازیکنان پیشرفته باید از راکت‌هایی با اندازه‌ی متوسط ​​استفاده کنند، چراکه این مدل‌ها به کنترل دقت و ضربات بازی‌کن کمک می‌کند. هنگام انتخاب راکت برای تنیس‌بازان پیشرفته باید به خرید راکتی با صفحه‌ی متوسط، قابی با وزن متوسط ​​تا سنگین و مدل‌های بهینه شده برای کنترل بهتر روی آورد.

۴. انتخاب راکت تنیس بر اساس وزن سویینگ

هر آنچه برای خرید توپ تنیس برای تازه‌کارها و حرفه‌ای‌ها باید بدانید!

به طور کلی وزن سویینگ (Swing Weight) مشخصه‌ای است که از صفر تا ۱۰۰۰ مقدار می‌گیرد و به بیانی ساده هر چه وزن سویینگ کمتر باشد بازیکن راحت‌تر می‌تواند راکت خود را به حرکت درآورد، درواقع وزن سویینگ پایین‌تر، بازیکن را قادر می‌سازد تا هنگام ضربه زدن سرعت سر راکت را راحت‌تر افزایش دهد. در اغلب مدل‌های موجود در بازار وزن سویینگ بین اعداد ۲۸۰ و ۳۵۰ است.

۵. تعادل راکت تنیس

نقطه‌ی تعادل راکت موقعیتی در امتداد طول راکت است که اگر راکت را در محل آن بر روی تکیه‌گاهی باریک قرار دهیم، در وضعیتی متعادل قرار می‌گیرد. بنابراین تعادل راکت رابطه‌ی بین وزن و محل پخش وزن روی بدنه را نشان می‌دهد. هنگامی که وزن به شکل مساوی در دو امتداد کالا پخش شده باشد، نقطه تعادل مرکز راکت می‌شود.

در همین راستا به نظر می‌رسد که راکتی که نقطه‌ی تعادل آن بیشتر در دسته‌ی محصول قرار داشته باشد، سبک تر از راکتی است که وزن آن در سر متمرکز شده است. یک راکت سر سنگین برای بازی افراد تازه‌کار ایدئال است، در حالی که راکت تنیسی با دسته‌ی سنگین برای افراد حرفه‌ای‌تر مناسب‌تر است. شما به راحتی می‌توانید تعادل راکت را با قرار دادن آن در نزدیکی لبه‌ی سطح میز و مشاهده‌ی اینکه در چه نقطه‌ای شروع به واژگون شدن می‌کند، بررسی و بر اساس آن مدل مورد نیاز را انتخاب کنید.

یک راکت سر سنگین برای بازی افراد تازه‌کار ایدئال است، در حالی که راکت تنیسی با دسته‌ی سنگین برای افراد حرفه‌ای‌تر مناسب‌تر است.

بازگشت به فهرست

بررسی ویژگی‌های اساسی کفش مخصوص تنیس

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، تنیس از جمله ورزش‌هایی است که در انواع مختلفی از زمین‌های بازی قابل انجام است، بنابراین طبیعی است که انتخاب کفش تنیس شما باید با در نظر گرفتن نوع زمینی که قصد بازی در آن را دارید، انتخاب شود. در حالت کلی در این بازار انواع مختلفی از کفش‌های خاص برای زمین‌های سخت، زمین‌های خاکی، چمن مصنوعی و چمن طبیعی وجود دارد.

کفش‌ مخصوص بازی در زمین سخت (Hard Court)

بررسی ویژگی‌های اساسی کفش مخصوص تنیس

به طور کلی اکثر بازیکنان تازه‌کار به توصیه‌ی مربی باید در زمین‌های هارد یا سخت شروع به تمرین کنند، بنابراین به منظور عدم لیز خوردن بر روی آن توصیه می‌شود که از کفش‌های هارد کورت استفاده کنند.

کفش‌های هارد کورت از جمله گزینه‌هایی هستند که با شیارهایی در کف که ترکیبی نسبتاً بادوام اما چسبنده است همراه شده‌اند تا از لیز خوردن و سایش زودرس کف کفش در زمین جلوگیری کنند. همچنین به دلیل سختی بالای زمین سخت، کفش‌‌های مناسب این نوع زمین در قیاس با سایر کفش‌ها از انعطاف‌پذیری بالاتری برخوردار هستند تا شوک‌های وارده را به خوبی جذب کنند.

اکثر بازیکنان تازه‌کار به توصیه‌ی مربی باید در زمین‌های سخت شروع به تمرین کنند، بنابراین به منظور عدم لیز خوردن توصیه می‌شود که از کفش‌های هارد کورت استفاده کنند.

کفش تنیس خاکی (Clay Court)

نکاتی که پیش از خرید راکت تنیس باید بدانید!

کفش‌های مخصوص بازی در زمین‌های خاکی هم تا حدی مشابه با نمونه‌های هاردکورت هستند با این تفاوت که کف آن‌ها نرم‌تر و همراه با شیارهای بیشتری است. جالب است بدانید که بازیکنان زمین‌های خاکی بعضا برای رسیدن به توپ از تکنیک سر خوردن (Sliding) استفاده می‌کنند؛ بنابراین طرح زیره کفش‌‌ باید به گونه‌ای باشد تا در عین حال که به بازیکن اجازه‌ی اعمال این تکنیک را می‌دهد از لغزش‌های ناخواسته (Skidding) هم جلوگیری کند.

کفش ویژه‌ی زمین چمن مصنوعی (Omni Court)

در میان انواع مختلفی از کفش‌های تنیس مدلی از محصولات وجود دارند که روی چمن مصنوعی بهترین عملکرد را دارند و به کفش زمین چمن معروف هستند. این مدل‌های کفش دارای حفره‌های کوچکی در کف هستند که از لیز خوردن روی چمن جلوگیری می‌کنند. همچنین کفش‌های ویژه‌ی زمین چمن مصنوعی از آسیب رسیدن به زمین هم جلوگیری می‌کند. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که روی چمن واقعی بازی کنید، کفش‌های تنیسی مشابه با مدل‌ بالا ولی کفی‌ای با حفره‌های بزرگتر وجود دارد که برای استفاده در زمین چمن طبیعی مناسب هستند.

هیچکدام از کفش‌های مخصوص دویدن برای این تنیس مناسب نیستند، چراکه این کفش‌ها به اندازه کافی نمی‌توانند برای اجرای حرکات تنیس پشتیبانی ایجاد کنند، بنابراین شما را در برابر آسیب‌های مچ پا بی‌دفاع می‌کنند.

پس از بحث در مورد کفش‌های متنوعی که برای زمین‌های مختلف وجود دارد آگاهی از کفش‌هایی که مناسب ورزش تنیس نیستند هم به همان اندازه ضروری است. به یاد داشته باشید که هیچکدام از کفش‌های مخصوص دویدن یا رانینیگ برای این ورزش مناسب نیستند، چراکه این کفش‌ها به اندازه کافی نمی‌توانند برای اجرای حرکات تنیس پشتیبانی ایجاد کنند، بنابراین شما را در برابر آسیب‌های مچ پا آسیب‌پذیر می‌کنند.

همچنین، کفش‌های مخصوص دویدن به‌ندرت دارای کفی‌های مخصوص و حاشیه‌دار هستند. بنابراین باشگاه جدید شما چندان خوشحال نخواهد شد که تمام زمین زیبا و گران‌قیمت او را با لکه‌های سیاه و شکاف مزین کنید!

  • ۶ کار که باید پیش از ورزش انجام دهید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید
  • ۱۰ تمرین ورزشی که در رخت‌خواب هم می‌توانید انجام دهید!

بازگشت به فهرست

هر آنچه برای خرید توپ تنیس برای تازه‌کارها و حرفه‌ای‌ها باید بدانید!

توپ‌های تنیس پس از چند هفته استفاده باید تعویض شوند، چراکه این محصولات پس از استفاده ی مداوم به مرور زمان جهش خود را از دست می‌دهند و بخش نمدی بدنه‌ی آن‌ها از بین می‌رود. در همین راستا باید به یاد داشته باشید که تعویض مداوم توپ به معنی این نیست که مدل‌های ارزان قیمت و بدون مارک را به صورت فله‌ای خریداری کنید؛ چراکه کیفیت توپ نقش مهمی در افزایش کیفیت بازی شما دارد.

اگر مبتدی هستید، از توپ‌های توپر با هسته‌ی نرم استفاده کنید.

به طور کلی توپ‌های تنیس معمولا از یک فضای لاستیکی با روکش نمدی پرزدار ساخته می‌شود. اگر این توپ لاستیکی توخالی بوده و درون آن از هوا پر شده باشد، به آن توپ توخالی پرشده از هوا می‌گوییم. اگر توپ تنیس با یک هسته‌ی جامد همراه باشد و درون آن با هوا پر نشده باشد، توپ تنیس توپر نامیده می‌شود.

مدل‌های توخالی برای مسابقات تنیس کاربرد دارند و افراد حرفه‌ای از آن‌ها استفاده می‌کنند. همچنین این مدل‌ها گران‌تر و کم‌دوام‌تر از مدل‌های توپر هستند. توپ‌های توپر اگرچه دوام بیشتری دارند، اما سنگین هستند! این توپ‌ها در مدت زمان بیشتری نسبت به مدل تو خالی خاصیت پرشی خود را از دست نمی‌دهند و اتفاقا به‌دلیل ازبین‌رفتن پرزهای نمدی آن ممکن است حتی خاصیت جهشی بیشتری پیدا کنند.

اگر مبتدی هستید، از توپ‌های توپر با هسته نرم استفاده کنید؛ همچنین توپ‌های سبز (Green balls) محصولات مناسبی برای تمرین افراد تازه‌کار به شمار می‌روند، چراکه دارای ارتفاع پرش معمولی هستند و امکان کنترل بهتر آن‌ها با توجه به ساختاری که دارند، فراهم است.

بازگشت به فهرست

حوله‌ی ورزشی برای بازی در روزهای گرم سال

اگر در شهری گرم زندگی می‌کنید یا محل بازی شما در سالن‌های سرپوشیده است، انجام ورزش تنیس می‌تواند شما را غرق عرق کند. بنابراین یک حوله‌ی مخصوص می‌تواند یک افزودنی بسیار مفید برای لیست تجهیزات مدنظر شما باشد. توصیه می‌کنیم در زمان انتخاب این دسته از کالاها مدلی نسبتا کوچک را انتخاب و خریداری کنید تا وزن قابل حمل را به حداقل برسانید و مطمئن شوید که به طور مرتب آن را می‌شویید.

  • ۶ دلیل برای اینکه پس از ورزش دوش آب سرد بگیرید

بازگشت به فهرست

نکاتی برای انتخاب گرم‌کن و جوراب مناسب برای تنیس

به یاد داشته باشید که به لحاظ فنی هیچ اجباری برای خرید لباس تنیس وجود ندارد، اما اگر علاقه‌مند هستید در یک تمرین گروهی تنیس و یا مسابقات تنیس شرکت کنید، برای ادامه دار بودن فعالیت، گاهی قوانین مخصوصی وجود دارد که گرم‌کن مخصوص هم جزو آن است.

توصیه می‌شود در زمان تمرین چند جفت جوراب ورزشی ضخیم تهیه کنید، چراکه در طول بازی جوراب‌ها به‌طور شگفت‌آوری در معرض آسیب هستند و سریع فرسوده می‌شوند. برای روزهای سردتر، یک هودی و شلوار ویژه‌ی دویدن می‌تولاند ایدئال باشد. همچنین در روزهای آفتابی و گرم کلاه آفتاب‌گیر، ضد آفتاب و عینک آفتابی توصیه می‌شود.

  • راهنمای خرید ایرباد بی‌سیم مناسب ورزشکاران

بازگشت به فهرست

معرفی پرفروش‌ترین تجهیزات مورد نیاز ورزش تنیس

حال که تمام فاکتورهای لازم برای خرید تجهیزات مورد نیاز ورزش تنیس را مرور کردیم زمان آن رسیده است که نگاهی به پرفروش‌ترین محصولات مرتبط با این ورزش برای خانم‌ها و آقایان بیاندازیم تا به معنی واقعی کلمه آماده‌ی بازی‌ای درخشان در زمین تنیس شوید.

راکت تنیس ویلسون مدل ۶.۱ ۹۵L 18X20

معرفی پرفروش‌ترین تجهیزات مورد نیاز ورزش تنیس

راکت تنیس ویلسون مدل ۶.۱ ۹۵L 18X20 کالایی با صفحه‌ای از شبکه توری است که مساحت صفحه‌ی آن از نوع متوسط با ابعاد ۶۷۷ الی ۵۹۷ سانتی‌متر مربع است. جنس گریپ در این نوع راکت تنیس از پلاستیک با کیفت است و بدنه‌ای از جنس گرافیت و بازالت همراه با قدرت و پیچ بالا دارد. راکت تنیس ویلسون مدل ۶.۱ ۹۵L 18X20 محصولی کامل از برند معتبر ویلسون است و وزن بدون زه آن به ۲۸۹ گرم می‌رسد. در حالت کلی این نوع راکت محصولی مناسب برای افراد نیمه حرفه‌ای است که به خوبی می‌تواند تا سال‌های سال در کنار شما باشد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

راکت تنیس مدل BLX

راکت تنیس مدل بی ال ایکس

یکی از محصولات خوش‌قیمت ولی با کیفیت قابل قبول و البته غیراصل راکت تنیس مدل BLX است. درست است که این مدل راکت تنیس جزو گزینه‌های اصل بازار نیست، اما با وجود ویژگی‌های قابل‌توجه‌ای که دارد می‌توان برای افراد تازه‌کار و نیمه حرفه‌ای مدلی مناسب با ارزش خرید بالا باشد. از جمله مشخصات این نوع وسیله‌ی ورزشی می‌توان به مواردی همچون طول ۷۰ سانتی‌متری، وزن ۲۵۰ گرمی، اندازه‌ی سری ۶۷۷ الی ۵۹۷ سانتی‌متر مربعی و صفحه‌ای با زه‌کشی باکیفیت اشاره کرد. در حالت کلی این محصول به نسبت قیمتی که دارد کالایی کارآمد به شمار می‌رود.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

راکت تنیس ویلسون مدل Clash 100 Reverse

راکت تنیس ویلسون مدل Clash 100 Reverse

اگر به دنبال یک راکت کاملا حرفه‌ای و ماندگار می‌گردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به راکت تنیس ویلسون مدل Clash 100 Reverse بیاندازید. این مدل راکت تنیس دارای صفحه‌ای با اندازه‌ی ۶۷۷ الی ۵۹۷ سانتی‌متر است و گریپ آن با فوم همراه شده است.

جالب است بدانید که این کالا از فناوری FreeFlex برخوردار است که موجب می‌‌شود فریم راکت هنگام ضربه زدن متناسب با سبک و نوع ضربه بازیکن منعطف گردد. همچنین این ویژگی سبب کاهش فشار وارده به دست و بازوان بازیکن می‌شود.

راکت تنیس ویلسون مدل Clash 100 Reverse دارای مشخصاتی همچون وزنی برابر با ۲۹۵ گرم (بدون احتساب وزن زه)، وزن سویینگ ۳۱۲، طول ۶۸.۵ سانتی‌متری و بدون زه است که شما می‌توانید بنا بر علاقه و شرایط مناسب زه مخصوصی را برای آن انتخاب کنید. در حالت کلی این محصول برای تنیس‌بازان رده‌ی نیمه‌حرفه‌ای که می‌خواهند سرعت سر راکت زیاد باشد، انتخابی ایدئال به حساب می‌آید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کفش تنیس زنانه نیو بالانس مدل ۹۹۶v4

کفش تنیس زنانه نیو بالانس مدل 996v4

کفش تنیس زنانه نیو بالانس مدل ۹۹۶v4 جنس روکشی از پارچه دارد و همراه با زیره‌ی ترموپلاستیک و مقاوم در برابر سایش و فشارهای وارده یکی از محصولات محبوب در حوزه‌ی تجهیزات ورزش تنیس است. زیره‌ی هاشوربندی شده یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل کفش زنانه است که آن را برای استفاده در زمین‌های بازی هارد یا سخت ایدئال کرده است. لازم به ذکر است که سایزبندی این کالا ۴۳ است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

کفش تنیس مردانه آرتنگو مدل TS160 MULTI

کفش تنیس مردانه آرتنگو مدل TS160 MULTI

کفش تنیس مردانه آرتنگو مدل TS160 MULTI محصولی باکیفیت همراه با مشخصاتی از جمله جنس پلی‌اورتان، زیره‌ی اتیلن وینیل استات (EVA) و لاستیکی است که توسط کارشناسان حرفه‌ای برند آرتنگو برای آموزش و یادگیری بازیکنان تنیس طراحی و اجرا شده است. این مدل کفش تنیس یکی از گزینه‌های خوش‌ساخت بازار است که در زمین‌های هارد کاربردی است و با قیمت مناسبی وارد بازار شده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

توپ تنیس تورنیو کد ۱۲۳

توپ تنیس

اگرچه این مدل توپ تنیس جزو مدل‌های غیرحرفه‌ای به حساب می‌آید، اما در حالت کلی با ساختار نمدی و سایز ۶ می‌تواند انتخابی مناسب برای تمرین تنیس باشد. توپ تنیس تورنیو کد ۱۲۳ برای استفاده‌های تمرینی در فضای آزاد مناسب است و نسبت به قیمتی که دارد، جزو گزینه‌های ارزشمند به شمار می‌رود.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

حوله‌ی ورزشی ویلسون مدل تنیسی

حوله ورزشی ویلسون مدل تنیسی

حوله‌ی ورزشی ویلسون مدل تنیسی کالایی باکیفیت از برند خوش‌نام ویلسون است که با مشخصاتی همچون الیاف نخی و پنبه‌ای، بسیار نرم، لطیف با قابلیت جذب آب بسیار بالا همراه شده است. از آن جایی که توصیه می‌شود حوله‌ی ورزشی خود را با ابعادی کوچک انتخاب کنید تا متحمل حمل کیفی سنگین نشوید این مدل حوله‌ی ورزشی با ابعاد ۱۲۰ در ۶۰ سانتی‌متر به بازار عرضه شده است که چندان هم سنگین نیست.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ست ۳ تکه‌ی لباس ورزشی زنانه مدل k-2801

ست 3 تکه لباس ورزشی زنانه مدل k-2801

ست ۳ تکه‌ی لباس ورزشی زنانه مدل k-2801 محصولی مناسب برای خانم‌ها در زمان انجام ورزش‌های مختلف از جمله تنیس است که با جنس فلامنت همراه شده است. این مدل لباس ورزشی محصولی سه تکه است که در سایزهای متنوعی در سایت دیجی‌کالا موجود است. ظاهر این مدل لباس زنانه کاملا ساده است و می‌تواند محصولی شیک و بادوام همراه با قابلیت تهویه‌ی مناسب برای ورزش‌های کالری‌سوز با تعریق بالا باشد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ست تاپ و نیم‌تنه‌ی ورزشی زنانه پانیل مدل ۴۰۶۴W

ست تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه پانیل مدل 4064W

ست تاپ و نیم‌تنه‌ی ورزشی زنانه پانیل مدل ۴۰۶۴W محصولی از جنس فلامت با ظاهری ساده و بادوام است که برای انجام ورزش‌های هوازی و البته تنیس گزینه‌ای خنک و مناسب به شمار می‌رود. البته لازم به ذکر است که نیم‌تنه‌ی این مدل لباس ورزشی جدا است و کاپ ندارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه جی ووا مدل TRG01

ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه جی ووا مدل TRG01

ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه جی ووا مدل TRG01 محصولی ایتالیایی از جنس پلی‌استر است که با طرح ساده و مدل زیپی گزینه‌ای خنک و سبک برای آقایان به شمار می‌رود. شلوار این ست از نوع دمپا و زیپ‌دار است و زیر بغل سویشرت آن از نوع منفذدار برای جلوگیری از تعریق طراحی شده است. این مدل ست ورزشی مردانه در سایزهای متنوعی در سایت دیجی‌کالا موجود است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه آندر آرمور مدل EC3385-111MLJSET

ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه آندر آرمور مدل EC3385-111MLJSET

ست سویشرت و شلوار ورزشی مردانه آندر آرمور در سایزهای متنوعی در بازار وجود دارد و یکی از مدل‌های طرح‌دار با جنسی از الیاف نخی، پشم و پلی‌استر است. این نوع ست ورزشی مردانه دارای ۸۰ درصد نخ و ۲۰ درصد پلی‌استر و خاصیت عبور هوا و فناوری sweat-wicking است که رطوبت را به خوبی از بدن دفع می‌کند.

همچنین وجود تکنولوژی Signature Moisture Transport در این لباس به خشک شدن سریع‌تر آن کمک می‌کند. لازم به ذکر است که پس از خرید این ست مردانه آن را با حداکثر دمای ۳۰ درجه شست‌وشو دهید تا یک لایه‌ی کرک خامی که در ساختار آن وجود دارد آماده‌ی استفاده شود.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

جوراب ورزشی مردانه تامی هیلفیگر مدل ۵۰۰۰ مجموعه ۳ عددی

جوراب ورزشی مردانه تامی هیلفیگر مدل 5000 مجموعه 3 عددی

از جمله نمونه‌های مردانه، ساق بلند و پنبه دو روی جوراب برای استفاده در انواع مختلفی از ورزش‌ها از جمله تنیس جوراب ورزشی مردانه تامی هیلفیگر مدل ۵۰۰۰ است. این محصول در یک مجموعه‌ی ۳ عددی به بازار عرضه شده است و رنگ‌بندی آن سفید است، که انتخابی مناسب برای ست کردن با گرمکن و شلوارک تنیس است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل دو خط مجموعه ۶ عددی

جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل دو خط مجموعه 6 عددی

جوراب ورزشی زنانه پاوین مدل دو خط کالایی با تنوع رنگ بالا و مرغوب است که در یک مجموعه ۶ عددی به شما عرضه می‌شود و می‌توان همراهی مناسب برای شما در زمان بازی تنیس باشد. جنس این محصولات از الیاف نخی است و دارای ساقی متوسط است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ساک تنیس ویلسون مدل Burn 15 Pack

ساک تنیس ویلسون مدل Burn 15 Pack

ساک تنیس ویلسون مدل Burn 15 Pack یکی از محصولات بادوام و بسیار حرفه‌ای برای همراهی شما در ورزش تنیس است که از مشخصات شاخصی همچون جنس پلی‌استر، ۴ جیب داخلی، قابل شست‌وشو، زیپ‌دار و دو بندی بهره برده است. ساک تنیس ویلسون Burn Grey/Orange 15 Pack از مواد بادوام و ضدآب ساخته شده است و بخش خارجی آن به گونه‌ای طراحی شده است که همواره شکل خود را حفظ می‌کند و خالی یا پر بودن ساک، وضع ظاهری آن را تغییر نمی‌دهد.

قسمت زیرین ساک نیز به شکل تخت است تا بتوان آن را به صورت عمودی روی زمین قرار داد. این نوع ساک تنیس دارای سه قسمت مجزا است که یکی از بخش‌های آن با عایق حرارتی (Thermoguard 2.0) همراه شده است تا از راکت‌ها و زه‌هایشان در برابر دمای محیط به خوبی محافظت شود. لازم به ذکر است که این مدل کیف تنیس در هماهنگی کامل با راکت‌های برند ویلسون است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ساک تنیس جورنادا کد ۱۷۰

ساک تنیس جورنادا کد 170

اگر به دنبال کیف تنیسی میان‌رده و با قیمت مناسب می‌گردید، احتمالا ساک تنیس جورنادا کد ۱۷۰ بتواند نظر شما را جلب کند. این محصول دارای ویژگی‌هایی همچون جنس برزنتی، قابل شست‌وشو، دارای دو دسته و ۱۰ راکته است که در کنار آن از محفظه‌ای در یک طرفه برای قرار دادن وسایل مناسب همچون راکت تنیس، راکت پدل و راکت اسکواش برخوردار است. البته این مدل کیف جای مخصوص به کفش ندارد، بنابراین در زمان خرید باید به این مساله توجه داشته باشید.

هدبند ورزشی ویلسون مدل حوله‌ای

هدبند ورزشی ویلسون مدل حوله‌ای

یکی دیگر از محصولات زیبای برند ویلسون، هدبند ورزشی ویلسون مدل حوله‌ای است که دارای مشخصاتی همچون ساخته شده از الیاف نخی، جنس حوله‌ای و قابلیت جذب سریع عرق است. جالب است بدانید که کمپانی لوازم ورزشی ویلسون (WILSON) در سال ۱۹۱۳ با نام تجاری Ashland Manufacturing Company توسط توماس ویلسون افتتاح شد و در حال حاضر یک شرکت تولید کننده‌ی معتبر در زمینه‌ی تولید تجهیزات و وسایل ورزشی است که مقر اصلی آن در شیکاگو است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

مچ‌بند ورزشی ویلسون مدل Poignets بسته ۲ عددی

مچ بند ورزشی ویلسون مدل Poignets بسته 2 عددی

مچ‌بند ورزشی ویلسون مدل Poignets کالایی دیگر از برند ویلسون است که در یک بسته‌ی دوتایی به بازار عرضه شده است. این مدل مچ‌بند از الیاف نخی تهیه شده است و در عین زیبایی، کارایی لازم جهت جذب عرق را دارد و به خشک ماندن و تمرکز شما در حین بازی کمک شایانی می‌کند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

بازگشت به فهرست

جمع‌بندی

در پایان لازم به تاکید است که از آن‌جایی که ورزش تنیس در زمین جزو فعالیت‌های لوکس و گران‌قیمت به شمار می‌رود تا جایی که می‌توانید در انتخاب و خرید تجهیزات مخصوص آن دقت به خرج دهید تا متحمل هزینه‌ی اضافی در صورت عدم کارکرد مناسب تجهیزات نشوید. همچنین توصیه می‌کنیم که اگر واقعا علاقه‌مند به تنیس هستید و قصد دارید به عنوان فعالیتی دائمی به آن نگاه کنید، به سمت آن بروید، چراکه هزینه‌هایی که این ورزش به شما متحمل می‌کند برای یک دوره‌ی کوتاه‌مدت و گذرا چندان معقول نیست.

منبع: MY TENNIS HQ

نوشته برای شروع ورزش تنیس به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟ اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala