ردمی نوت ۱۲S شیائومی مجهز به نمایشگر ۶.۴۳ اینچی AMOLED است که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند شیائومی تراشه‌ی هلیو G96 مدیاتک است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2 به پردازش تصاویر می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۱۰۸۰P با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده است.

  • محبوب‌ترین لوازم جانبی پوکو F5 در دیجی کالا

مشخصات فنی ردمی نوت ۱۲S شیائومی

لوازم جانبی ردمی نوت 12S

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز از فرمت فیلم‌برداری ۱۰۸۰P پشتیبانی می‌کند. ردمی نوت ۱۲S به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۳۳ وات درون جعبه، انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۳ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری MIUI 14 را اجرا می‌کند. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند در مدل ۴G روانه‌ی بازار شده و تا دو سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد.

در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی ردمی نوت ۱۲S شیائومی در چهار بخش می‌پردازیم:

  1. کاور محافظ
  2. محافظ نمایشگر
  3. محافظ سنسورهای دوربین
  4. شارژر

لوازم جانبی ردمی نوت ۱۲S شیائومی؛ کاور محافظ


کاور قاب ناب مدل چرمی طرح Focus

اگر در بین لوازم جانبی برتر گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۲S شیائومی به دنبال خرید یک کاور چرمی هستید و به محصولات چرمی علاقه دارید، کاور قاب ناب مدل چرمی طرح Focus اینجاست تا تجربه‌ی یک خرید لذت‌بخش را برای شما به همراه بیاورد. این کاور محافظ از چرم مصنوعی باکیفیت تولید شده که دوام بالایی دارد و در اثر استفاده‌های زیاد و یا ضربات احتمالی دچار آسیب‌دیدگی خاصی نمی‌شود. وزن این محصول نیز در حدود ۲۰ گرم است که به هیچ عنوان سنگینی خاصی به وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نمی‌کند. این قاب بادوام باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد.

همچنین باید به ساختار مات این کاور محافظ اشاره کنیم که مانع از ماندن لکه‌های چربی و اثر انگشت روی پنل پشتی گوشی شما می‌شود. برای محافظت بیشتر از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، لبه‌های این بخش‌ها به صورت برآمده طراحی شده تا وقتی گوشی را روی سطح صاف قرار می‌دهید، این قسمت‌ها در تماس مستقیم با سطوح قرار نگیرند. این کاور چرمی به طور همه‌جانبه از بخش‌های مختلف گوشی هوشمند شما محافظت می‌کند و حتی دکمه‌های گوشی را نیز پوشش می‌دهد. به لطف برش‌کاری دقیق پورت‌ شارژ، کاربران نیازی به خارج کردن کاور هنگام شارژ کردن این گوشی ندارند. پوشش داخلی قاب نرم و لبه‌های آن برجسته است و بدین ترتیب هیچ فشاری به بدنه‌ی آن وارد نمی‌شود.

کاور قاب نایس مدل NEWSK

لوازم جانبی ردمی نوت 12S

بسیاری از کاربران دوست دارند از کاور محافظی استفاده کنند که ظاهر جذاب گوشی هوشمندشان را از دید سایر کاربران پنهان نکند. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید، کاور قاب نایس مدل NEWSK می‌تواند انتخاب جذابی برای شما باشد. این لوازم جانبی برتر ردمی نوت ۱۲S شیائومی از جنس پلاستیک سخت و سیلیکون تولید شده که کیفیت بسیار مناسبی دارد و قادر است در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها از گوشی هوشمند شما محافظت کند. وزن این محصول نیز سبک است و نگرانی از بابت آن نخواهید داشت. حاشیه‌های این کاور محافظ با نوارهای رنگی مختلفی تزئین شده که اتفاقاً تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و شما با توجه به سلیقه‌ی خود می‌توانید از بین گزینه‌های مختلف دست به انتخاب بزنید. این حاشیه‌ها به صورت برجسته‌ طراحی شده‌اند تا از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی محافظت کنند.

این کاور محافظ با ساختار ژله‌ای انعطاف‌پذیری خوبی ارائه می‌دهد. یکی از دغدغه‌های کاربران هنگام خرید کاورهای شفاف، زرد شدن تدریجی آن‌ها پس از مدتی استفاده است که در مورد این محصول این مشکل به وجود نخواهد آمد. همچنین بدنه‌ی این قاب ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت. از سوی دیگر باید به برش منظم محل مربوط به پورت‌ها و حفره‌ها اشاره کنیم که هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران به وجود نمی‌آورد. این قاب دارای برش‌های مناسب در محل دوربین‌ها و پورت‌هاست تا شما در هنگام نیاز، به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این محصول ضد آب نیز است و شما در صورت کثیفی به راحتی می‌توانید کاور را با آب تمیز کنید.

کاور اسپارتان مدل Magnet Ring

اگر در نگهداری صحیح از گوشی هوشمند خود دچار مشکل هستید و به دنبال خرید یک کاور محافظی می‌گردید که در برابر حوادث احتمالی به صورت همه‌جانبه از گوشی هوشمند شما محافظت کند، کاور اسپارتان مدل Magnet Ring می‌تواند دغدغه‌ی شما را در این زمینه خیلی سریع و راحت کاهش دهد. این لوازم جانبی برتر ردمی نوت ۱۲S شیائومی از متریال پلی کربنات، فلز و پلاستیک TPU تولید شده که به خوبی در برابر ضربات احتمالی مقاومت می‌کند و دوام مناسبی دارد. خوشبختانه وزن این محصول نیز ۳۰ گرم است و خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. دوام این محصول بسیار بالاست و در اثر استفاده‌ی زیاد دچار مشکلاتی نظیر کم رنگ شدن پنل پشتی نمی‌شود.

لبه‌های اطراف سیستم دوربین و نمایشگر کاور اسپارتان مدل Magnet Ring به شکل کمی برآمده طراحی شده تا در صورت قرار گرفتن گوشی روی سطح صاف، این بخش‌های دچار آسیب‌دیدگی نشوند. بخش‌های مربوط به درگاه‌ها در این کاور به خوبی برش داده شده‌اند تا کاربران هیچ محدودیتی در هنگام استفاده از این کاور نداشته باشند. این کاور دو ویژگی خاص و منحصربه‌فرد دارد. اول باید به درب کشویی سیستم دوربین این کاور اشاره کنیم که نقش محافظتی دارد تا در صورت عدم استفاده از آن، هیچ نگرانی از بابت آسیب رسیدن به لنزها نداشته باشید. همچنین در پنل پشتی این محصول یک حلقه تعبیه شده که شما می‌توانید از آن به عنوان یک استند محافظتی استفاده کنید و هم می‌توانید با این حلقه گوشی را به هولدرهای آهنربایی بچسبانید. این کاور در برابر آب نیز مقاوم است و در صورتی که کثیفی شما به راحتی می‌توانید آن را تمیز کنید.

کاور زوبینا مدل Snoopy

لوازم جانبی ردمی نوت 12S

در بین لوازم جانبی ردمی نوت ۱۲S شیائومی، مدل‌های با طراحی فانتزی و خاص نیز دیده می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توانیم به کاور زوبینا مدل Snoopy اشاره کنیم. این کاور محافظ که از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد، از پلاستیک سخت و TPU تولید شده که دوام نسبتاً خوبی دارد، اما طبیعتاً در برابر ضربات خیلی نمی‌توانید روی مقاومت آن حساب باز کنید. همچنین وزن این محصول در حدود ۳۰ گرم است و چند روز پس از استفاده، خیلی سریع و راحت به آن عادت خواهید کرد. طرح پنل پشتی این کاور محافظ به صورت چاپ سه‌بعدی بوده و هیچ‌گونه برآمدگی برخلاف تصور ندارد.

بخش پورت این کاور نیز به خوبی برش داده شده تا برای شارژ کردن گوشی، نیازی به خارج کردن کاور نداشته باشید. این کاور روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند. بامبر سیلیکونی به خوبی دور تا دور گوشی را پوشش می‌دهد تا به لبه‌های بدنه و دکمه‌ها آسیبی نرسد. در قسمت نمایشگر و سیستم دوربین هم برجستگی اندکی مشاهده می‌شود که باعث می‌شود در صورت برخورد به زمین، این دو بخش مهم و کلیدی گوشی شما آسیب زیادی را متحمل نشود. بدنه‌ی این قاب ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن هیچ ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت. لبه‌های این کاور محافظ انعطاف‌پذیری خوبی دارند و به همین خاطر به راحتی می‌توانید قاب را از گوشی جدا کنید.

کاور قاب گارد مدل PAFNEW

لوازم جانبی ردمی نوت 12S

می‌رسیم به کاورهای محبوب با طرح پافری که این روزها در میان کاربران به شدت محبوب شده‌اند و شرکت‌های تولیدکننده‌ی لوازم جانبی نیز کاورهای با چنین طراحی را برای اکثر گوشی‌ها روانه‌ی بازار کرده‌اند که کاور قاب گارد مدل PAFNEW، از جمله‌ی آن‌ها به شمار می‌رود. این لوازم جانبی محبوب ردمی نوت ۱۲S از پلاستیک سخت و TPU تولید شده که مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها دارند. همچنین رویه این کاور محافظ از پوشش پارچه‌ای نرم پوشانده شده که حس بسیار خوبی به دست کاربران القا می‌کند. وزن این محصول ۱۵ گرم است و به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی شما اضافه نخواهد کرد.

پوشش بیرونی با طراحی برآمده کاور قاب گارد مدل PAFNEW مانع از تعریق می‌شود و از روی دست کاربران به هیچ عنوان سر نمی‌خورد. در بخش داخلی بدنه گوشی، شاهد قرارگیری روکش میکروفیبر هستیم تا به بدنه‌ی گوشی هوشمند شما در اثر گرما و یا موارد این چنینی هیچ‌گونه آسیبی وارد نشود. اگر به شکل ظاهری لبه‌های این کاور محافظ توجه کنید، متوجه می‌شود که لبه‌های آن کمی بالا آمده طراحی شده‌اند. دلیل این طراحی آن است که با قرارگیری گوشی درون قاب، حاشیه‌های بلندش می‌تواند از نمایشگر و تا حدودی از سیستم دوربین به خوبی محافظت کند. برش‌های دقیق برای دسترسی آسان به پورت‌ها و کلیدها از دیگر ویژگی‌های بسیار خوب این کاور محافظ به شمار می‌رود. جریان هوا نیز به خوبی بین کاور و گوشی رد و بدل می‌شود.

کاور مانستر مدل Plated

لوازم جانبی ردمی نوت 12S

کاورهای با طراحی براق، یکی از جذاب‌ترین کاورهای موجود برای گوشی‌های هوشمند است که بسیاری از کاربران آن را برای محافظت از گوشی هوشمند خود انتخاب می‌کنند و کاور مانستر مدل Plated نیز جزو همین دسته از کاورهای محافظ به شمار می‌رود. این لوازم جانبی ردمی نوت ۱۲S از جنس پلاستیک TPU تولید شده که علاوه بر داشتن کیفیت مناسب، دوام بسیار خوبی دارد و در برابر خطوخش‌ها نیز تا حدود بسیار زیادی از گوشی محافظت می‌کند. وزن این کاور محافظ حدود ۴۰ گرم است و شاید در روزهای اول استفاده از آن کمی گوشی شما سنگین کند، اما نگران نباشید چرا که خیلی زود به آن عادت پیدا خواهید کرد.

این قاب محافظ به صورت همه‌جانبه و یکپارچه از گوشی هوشمند شما محافظت می‌کند و به سبب انعطاف‌پذیری بالایی که دارد، به راحتی می‌توان گوشی را درون آن قرار داد و از آن خارج کرد. دسترسی به دکمه‌ها و درگاه‌های گوشی در این قاب بسیار ساده است؛ به گونه‌ای که هنگام استفاده از آن‌ها با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. همچنین لبه‌های اطراف نمایشگر و سیستم دوربین این کاور حدود چند میلی‌متر بالاتر آمده تا کاربران از بابت محافظت از این دو بخش مهم گوشی خود نگرانی نداشته باشند. این کاور دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است و در صورت کثیفی قابلیت شست‌وشو در برابر آب را نیز دارد. همچنین ارتفاع میان قاب و نمایشگر گوشی باعث می‌شود تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می‌دهید، نمایشگر آن دچار آسیب‌دیدگی نشود.

کاور لئون مدل Dorang Oro

لوازم جانبی ردمی نوت 12S

اگر از علاقه مندان به کاورهای با طراحی دو رنگ در بازار لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند هستید، کاور لئون مدل Dorang Oro شما را از خریدتان پشیمان نخواهد کرد. این لوازم جانبی ردمی نوت ۱۲S از پلاستیک نرم، TPU و سیلیکون تولید شده که کیفیت ساخت مناسبی دارد و در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. این کاور محافظ وزنی حدود ۳۰ گرمی دارد که خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. کاور لئون مدل Dorang Oro در برابر اثر انگشت و ذرات چربی و لکه مقاوم است و جای آن‌ها روی سطح گوشی نمی‌ماند.

لبه‌های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند و قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده‌اند. این محصول بسیار انعطاف‌پذیر است و به راحتی می‌توان آن را درون گوشی قرار داد یا آن را خارج کرد. درگاه‌های کاور مدل ژله‌ای کپسولی به خوبی برش داده شده‌اند تا هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران ایجاد نشود.

کاور رز باد مدل MRM12

لوازم جانبی ردمی نوت 12S

کاور رز باد مدل MRM12، یک محصول فوق‌العاده جذاب برای کاربران ردمی نوت ۱۲S است که از جنس پلاستیک نرم و TPU تولید شده و حدود ۲۰ گرم وزن دارد. به لطف ساختار مات این کاور، کاربران هیچ دغدغه‌ای از بابت جای ماندن لکه‌های اثر انگشت نخواهند داشت. مقاومت این کاور محافظ نیز بالاست و به لطف برش‌کاری دقیق پورت‌ شارژ، کاربران نیازی به خارج کردن کاور هنگام شارژ کردن این گوشی ندارند. همچنین به جهت محافظت بیشتر از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، لبه‌های این بخش‌ها به صورت برآمده طراحی شده است.

  • محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی ۱۳ لایت در دیجی کالا

لوازم جانبی ردمی نوت ۱۲S شیائومی؛ محافظ نمایشگر


محافظ صفحه نمایش مولتی نانو مدل X-S1N

لوازم جانبی ردمی نوت 12S

محافظ صفحه نمایش مولتی نانو مدل X-S1N به راحتی روی نمایشگر نصب می‌شود و پس از جداسازی نیز اثری از چسب روی نمایشگر باقی نخواهد ماند. این محافظ صفحه‌نمایش چربی‌گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی‌کند. این لوازم جانبی ردمی نوت ۱۲S با ساختار شفاف و بدون حاشیه رنگی توسط فناوری نانو ساخته شده و هیچ تأثیر منفی روی کیفیت تصاویر نمایشگر گوشی شما نمی‌گذارد. این محصول حدود ۹۰ درصد نمایشگر گوشی را می‌پوشاند.

محافظ صفحه نمایش فول حریم شخصی گلس استار مدل SECRETS

لوازم جانبی ردمی نوت 12S

اگر به دنبال گلس محافظی هستید که از حریم خصوصی شما در برابر دید سایر افراد کنارتان محافظت کند، گلس استار مدل SECRETS انتخاب خوبی خواهد بود. این محصول پس از قرار گرفتن روی نمایشگر شفافیت و وضوح تصویر را کاهش نمی‌دهد و دارای قابلیت‌هایی همچون نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان و سریع است. جنس این محصول از شیشه حرارت دیده و درجه سختی استاندارد ۹H ساخته شده و تمام بخش‌های گوشی شما را پوشش می‌دهد.


لوازم جانبی ردمی نوت ۱۲S شیائومی؛ محافظ دوربین


محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل Ring Metal

لوازم جانبی ردمی نوت 12S

محافظ لنز دوربین اسپریگ مدل Ring Metal از سیستم دوربین گوشی شما در برابر خطوخش، شکستگی و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند و پس از قرار گرفتن روی دوربین گوشی، کیفیت عکس‌های ثبت شده مثل روز اولشان خواهند بود. این محصول بسیار انعطاف‌پذیر است و به دلیل مقاومت خوبش در برابر ضربات احتمالی، مانع شکستن و خرد شدن سنسورهای دوربین گوشی هوشمند شما می‌شود.

محافظ لنز دوربین فول گلس استار مدل ۵DLENS

لوازم جانبی ردمی نوت 12S

اگر به دنبال یک محافظ دوربینی هستید که کل سیستم دوربین گوشی شما را دربر بگیرد و از آن محافظت کند، محافظ لنز دوربین فول گلس استار مدل ۵DLENS انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این محصول دارای وضوح و شفافیت بسیار بالا است و هیچ تأثیری روی کیفیت دوربین گوشی شما نمی‌گذارد. گلس استار مدل ۵DLENS در برابر چربی و اثرانگشت مقاوم است و بدون ایجاد حباب نیز نصب خواهد شد.


لوازم جانبی ردمی نوت ۱۲S شیائومی؛ شارژر


شارژر دیواری ۳۳ وات مک دودو مدل Digital Display

Redmi Note

ردمی نوت ۱۲S شیائومی با شارژر ۳۳ وات درون جعبه به کاربران تقدیم می‌شود. اما اگر به هر دلیلی قصد خرید یک شارژر باکیفیت برای این گوشی را دارید، شارژر دیواری ۳۳ وات مک دودو مدل Digital Display نیاز شما را به خوبی برطرف می‌سازد. این شارژر دارای پورت USB A و USB C است و به صورت کاملاً ایمن دستگاه شما را شارژ می‌کند.

  • بهترین لوازم جانبی گلکسی S24؛ از کاور و محافظ صفحه تا هدفون و شارژر

منبع: دیجی کالا مگ

نوشته محبوب‌ترین لوازم جانبی ردمی نوت ۱۲S در دیجی کالا اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala