شومیزهای کراپ از ترندهای پرطرفدار امسال هستند. این مدل شومیز دخترانه‌ی جدید ۱۴۰۳ که برای دختران جوان و نوجوان فوق‌العاده‌ است را می‌توانید در استایل کژوال با انواع شلوار جین و کتان ست کنید. شومیز کراپ چهارخانه نخ پنبه از برند اچ ام یکی از پیشنهادات ما برای خرید شومیز دخترانه است. یکی از جذاب‌ترین ست‌های دخترانه ترکیب شلوارهای بگی، کارگو و همچنین شلوارهای مام استایل با شومیزهای کراپ است. دامن‌های اسپرت بلند به خصوص دامن‌های جین ماکسی هم جزو آیتم‌های پرطرفدار و ترندی برای ست کردن شومیزهای کراپ کژوال هستند.

۱. شومیز کراپ کژوال

۲. شومیز بلند ساده مخصوص استایل خیابان

عید نوروز 1403 شومیز دخترانه

در سال گذشته استفاده از شومیزهای بلند و ساده دخترانه به جای مانتو یکی از ترندهای پرطرفدار در استایل‌های کژوال خیابانی بود و امسال هم به نظر می‌رسد استفاده از این مدل مانتوها جزو ترندهای مد خیابانی ایران در سال ۱۴۰۳ باشد. این مدل شومیزها را می‌توانید به تنهایی بپوشید یا این که یک تاپ یا تی‌شرت ساده یا طرح‌دار با این مدل شومیز ست کنید و به همراه شلوارهای اسپرت کژوال مانند شلوارهای جین یا کتان بپوشید.

۳. شومیز اورسایز

شومیز اورسایز دخترانه‌ی ترند عید نوروز

شومیزهای اورسایز هم جزو ترندی ترین آیتم‌های سال ۲۰۲۴ هستند به خصوص در استایل تینیجری. شومیز اورسایز لباس‌هایی شبیه پیراهن‌های رسمی مردانه است که گشادتر از حالت معمولی هستند. این شومیزها بلندتر هستند و از خط کمر پایین‌تر قرار می‌گیرند. شومیزهای اورسایز حجم بیشتری به پوشش شما می‌دهند و با توجه به این نکته احتمالا برای کسانی که دوست دارند لاغرتر و بلندتر به نظر برسند، انتخاب خوبی نیستند. ترندی‌ترین ترکیب با شومیزهای اورسایز ترکیب شلوارهای بگی یا شلوارهای کارگو با شومیز اورسایز است. شومیز اورسایز را در استایل‌های جذاب تینیجری دخترانه با تی‌شرت لانگ هم می‌توانید ست کنید.

  • ۸ روش برای داشتن یک استایل جذاب با شومیز اورسایز

۴. شومیز جین

شومیز جین دخترانه‌ی ترند عید نوروز

شومیزهای جین جزو کاربردی‌ترین شومیزهای زنانه هستند به خصوص برای فصل بهار. زیر شومیزهای جین می‌توانید انواع تی‌شرت‌های طرح‌دار جذب یا معمولی را ست کنید. یکی از بهترین و ترندی‌ترین ایده‌ها برای ست کردن پیراهن‌های جین در استایل دخترانه ترکیب آن‌ها با شلوارهای جین است. از شومیزهای بلند جین می‌توانید در استایل خیابانی به عنوان مانتو استفاده کنید.

  • بهترین مدل شلوار جین زنانه و مردانه بر اساس ترند رنگ جین ۲۰۲۴

۵. شومیز دخترانه‌ی یقه حلزونی

اگر به دنبال شومیز دخترانه‌ی ترند عید نوروز می‌گردید شومیز دخترانه‌ی یقه حلزونی از برند کولزیون دیگر پیشنهاد ما برای شماست. سایزبندی این شومیز جذاب راه‌راه برای دختران سن ۶ تا ۱۲ سال مناسب است و می‌تواند یک گزینه‌ی عالی برای انتخاب لباس عید دخترانه باشد. برای شرکت در میهمانی‌ها و دورهمی‌های سال نو این شومیز را می‌توان با انواع دامن، شلوار، سارافون و سرهمی‌های دخترانه ست کرد.

۶. شومیز خال‌دار

شومیز دخترانه‌ی خال‌دار ترند عید نوروز

شومیزها و بلوزهای خال‌دار هم از جمله ترندهای سال ۲۰۲۴ هستند و شومیز دخترانه‌ی نخی خالدار از برند اسمارا دیگر پیشنهاد ما برای خرید شومیز دخترانه‌ی ترند عید نوروز است. این شومیز که یقه‌ی برگردان و حالتی جذب دارد هم برای موقعیت های روزمره و هم برای میهمانی و دور همی مناسب است. شومیزهای جذب چون نسبت به شومیزهای گشاد و اورسایز حالت رسمی‌تری دارند هم با شلوارهای مجلسی و دامن ست می شوند و هم اینکه می‌توانید آن‌ها را با شلوارهای جین و کتان ست کنید. اگر می‌خواهید با آیتم‌های خال‌دار یا طرح‌دار استایل آراسته‌تری داشته باشید دیگر آیتم‌های استایلتان را از بین آیتم‌های ساده و تک‌رنگ انتخاب کنید.

۷. شومیز آستین‌بلند کژوال دخترانه مدل راه‌راه

شومیزهای آستین‌بلند راه‌راه هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان جزو آیتم‌های پرکاربرد محسوب می‌شوند. ترکیب شومیزهای ساده با سارافون‌ها و سرهمی‌های دخترانه می‌تواند بهترین ست لباس دخترانه برای عید نوروز باشد.

۸. شومیز آستین‌بلند مدل گل‌دار

اگر به دنبال شومیز دخترانه‌ی ترند عید نوروز می‌گردید شومیزهای گل‌دار آستین‌بلند هم می‌توانند گزینه‌ی خوبی برای شما باشند. برای ست کردن شومیز گل‌دار دخترانه دیگر آیتم‌های استایلتان را هماهنگ با رنگ زمینه و طرح شومیز انتخاب کنید.

۹. شومیز آستین سه‌ربع

دیگر پیشنهاد ما در این لیست شومیز لنین آستین سه‌ربع به رنگ فیروزه‌ای از برند سرژه است. این شومیز که فرمی گشاد دارد هم برای استایل کژوال و هم برای میهمانی‌های غیر رسمی آیتم بسیار مناسبی است. یکی از استایل‌های ترندی جذاب با شومیزهای سه‌ربع آستین گشاد این است که زیر شومیز یک تی‌شرت یا تاپ بپوشید و آن را همراه شلوارهای بگی پارچه‌ای یا جین ست کنید.

۱۰. شومیز پوپلین آستین‌بلند

دیگر شومیز پیشنهادی ما در لیست مدل شومیز دخترانه‌ی نوروز ۱۴۰۳، شومیز پوپلین آستین‌بلند از برند سرژه است. این شومیز به رنگ آبی آسمانی آیتمی بسیار مناسب و ترند برای استایل خیابانی دخترانه خواهد بود و آن را می‌توانید با انواع شلوارهای جین و کتان و همچنین دامن‌های اسپرت در استایل خیابانی دخترانه ست کنید. علاوه بر آیتم‌های جین و رنگ‌های خنثی، آیتم‌هایی با رنگ‌های پاستلی هم گزینه‌های خوبی برای ست شدن با شومیزهای آبی آسمانی هستند.

  • ۱۰ استایل زنانه‌ی ترندی و جذاب با شومیز

۱۱. شومیز مجلسی مدل‌دار با رنگ سال

امسال رنگ صورتی هلویی توسط شرکت پنتون به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ انتخاب شده است و یکی از ایده‌های جذاب برای خرید شومیز ترند نوروزی انتخاب شومیز با رنگ سال است. این شومیز جذاب با یقه‌ی کرواتی از برند السانا به رنگ صورتی هلویی دیگر پیشنهاد ما در این لیست است. رنگ صورتی هلویی با تمامی رنگ‌های خنثی و همچنین رنگ‌های خانواده صورتی و نارنجی زیبایی ست می‌شود. اما یکی از بهترین ایده‌ها برای استایل کردن شومیز صورتی در استایل مجلسی دخترانه ترکیب این شومیز با شلوارهای پارچه‌ای کرم یا بژ است. این مدل شومیز را میتوانید درون شلوار قرار داده و با یک کمربند زیبا استایل کنید.

۱۲. شومیز با پترن پلنگی

شومیز پلنگی دخترانه‌ی ترند عید نوروز

در سال ۲۰۲۴ بازگشت با مد دهه هشتاد و نود میلادی یکی از ترندهای اصلی و مطرح خواهد بود. بر همین اساس شومیزها و بلوزهای زنانه با طرح پلنگی یکی از آیتم های ترند امسال هستند. دیگر پیشنهاد ما برای خرید شومیز دخترانه‌ی ترند عید نوروز این شومیز آستین کوتاه با طرح پلنگی جذاب از برند اچ اند ام است. این شومیز جذاب و ترندی را می‌توانید همراه با شلوار پارچه‌ای جذب یا راسته به رنگ کرم، خردلی، آجری یا مشکی ست کنید و یک ست ترندی مد روز برای عید نوروز امسال داشته باشید.

۱۳. شومیز کراپ مجلسی طرح‌دار

شومیز آستین کوتاه دخترانه‌ی نیزل دیگر پیشنهاد ما به عنوان یک شومیز مجلسی دخترانه‌ی نوروز ۱۴۰۳ است. این شومیز گل‌دار آستین‌کوتاه که روی کمر گره می‌خورد یک گزینه‌ی عالی برای استایل نوروزی دخترانه است. این شومیز را می‌توانید برای شرکت در میهمانی‌ها ودورهمی‌های نوروزی با شلوار جین یا دامن‌های اسپرت استایل کنید.

۱۴. شومیز جذب سفید

شومیز دخترانه‌ی ترند عید نوروز

شومیزهای جذب جزو کاربردی‌ترین شومیزهای دخترانه و زنانه هستند. این شومیزهای جذاب را می‌توانید زیر انواع بلیزر، مانتوی کتی دخترانه یا جلیقه بپوشید یا این آن را همراه با جامپ‌سوت‌های دخترانه بدون آستین یا سارافون ست کنید. شومیز جذب سفید یکی از کاربردی‌ترین آیتم‌ها در کمد لباس دخترانه است. بنابراین اگر این آیتم را در کمد لباستان ندارید نوروز امسال فرصت مناسبی است که خرید این مدل شومیز را در لیست خرید لباس‌های عیدتان جا دهید.

  • ۶ روش برای داشتن یک استایل جذاب با شومیز سفید

۱۵. شومیز دخترانه انیمه‌ای

این روزها استایل انیمه‌ای یکی از استایل‌های پرطرفدار به خصوص برای دختران و پسران نوجوان است؛ در این استایل آیتم‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شبیه به استایل شخصیت‌های محبوب انیمه‌ای باشد. شومیزهای دخترانه انیمه‌ای یکی از این آیتم‌های محبوب در استایل انیمه‌ای دخترانه هستند. این شومیزها آستین‌های کوتاه کمی پف‌دار و یقه چین‌دار دارند. جذاب‌ترین استایل با شومیزهای انیمه‌ای ترکیب آن‌ها با دامن‌های پلیسه کوتاه کره‌ای است.

در پایان

در این مطلب سی مدل شومیز دخترانه‌ی ترند عید نوروز را برایتان معرفی کردیم. به خاطر داشته باشید که در انتخاب و خرید لباس دخترانه فرم بدن هم یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. نکته‌ی دیگری که در خرید شومیز دخترانه باید در نظر بگیرید هماهنگی رنگی آیتم‌های انتخابی‌تان با دیگر آیتم‌های استایل است. اگر می‌خواهید شومیز انتخابی‌تان کاربردی باشد بهتر است به سراغ رنگ‌های خنثی یا پایه مانند قرمز و آبی بروید.

نوشته ۱۵ مدل شومیز دخترانه‌ی ترند عید نوروز که استایل بهاری را زیباتر می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala