اگرچه تابه‌حال تصاویر زنده زیادی از مدل‌های مختلف گلکسی اس ۱۰ منتشر شده، اما در رابطه با گلکسی اس ۱۰ ای (E) شاهد این حجم از تصاویر نبوده‌ایم اما ساعاتی قبل، تعدادی تصویر زنده از این گوشی منتشر شد. در این تصاویر می‌توانیم اندازه حفره نمایشگر و بخشی از جزئیات رابط کاربری این گوشی را مشاهده کنیم.

طبق گزارش‌ها، این گوشی از نمایشگر تخت ۵.۸ اینچی Infinity-O بهره می‌برد. اندازه حفره نمایشگر حدود ۰.۵ میلی‌متر است و تفاوت چندانی با حفره نمایشگر گلکسی A8s ندارد. در این تصاویر، می‌توانیم نوار وضعیت نسبتا ضخیمی را مشاهده کنیم که ضخامت آن به بزرگی حفره نمایشگر برمی‌گردد. علاوه بر این، بین نوار وضعیت و بخش نوتیفیکیشن‌ها، قسمت سفیدرنگ نسبتا بزرگی قرار دارد که احتمالا این موضوع نارضایتی برخی از کاربران را در پی خواهد داشت. علاوه بر این، در این تصاویر هم شاهد عنوان گلکسی اس ۱۰ ای هستیم و گوشی مذکور از رابط کاربری One UI بهره می‌برد که تعجبی ندارد.

گلکسی اس 10

این مدل از گلکسی اس ۱۰، از تراشه مشابه دیگر برادران خود استفاده می‌کند ولی مجهز به فقط ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. برخلاف مدل پلاس و معمولی که در پنل پشتی واجد دوربین سه‌گانه هستند، سامسونگ برای این گوشی دوربین دوگانه در نظر گرفته است. نباید فراموش کنیم که این گوشی بر خلاف دو مدل دیگر، فاقد توانایی شارژ معکوس بی‌سیم است.

از دیگر اطلاعات مربوط به این گوشی هم می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که این تنها مدلی است که در رنگ زرد هم روانه‌ی بازار می‌شود و دیگر رنگ‌ها هم شامل مشکی، سبز و سفید است. گفته می‌شود قیمت این گوشی حدود ۸۵۰ دلار خواهد بود و بعد از معرفی در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند)، پیش‌فروش آن‌ها یک روز بعد از تاریخ ۲۱ فوریه آغاز خواهد شد.

منبع: SamMobile

The post تصاویر زنده مدل ارزان‌قیمت گلکسی اس ۱۰ منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala