چهار روز تا معرفی اولین گوشی‌های میان‌رده گوگل یعنی پیکسل ۳a و ۳a XL باقی مانده و حجم شایعات و خبرهایی که در رابطه با این گوشی‌ها منتشر می‌شود، خیلی زیاد است. حالا این گوشی‌ها در بسته‌بندی خود در یک فروشگاه Best Buy در ایالت اوهایو آمریکا دیده شده‌اند. درواقع یک نمونه بسته‌بندی شده از هر دو گوشی دیده شده که یکی در رنگ بنفش و دیگری در رنگ مشکی است. اطلاعات روی جعبه این دو گوشی نیز شایعات قبلی که درباره پیکسل ۳a و ۳a XL شنیده بودیم را تایید می‌کند. این یعنی شاهد نمایشگر ۶ اینچی در گوشی Pixel 3a XL خواهیم بود. قیمت این گوشی‌ها نیز فعلا مشخص نیست.

این گوشی‌ها، فعلا جدیدترین خبری هستند که از این دو گوشی داریم. اوایل هفته نیز کانال یوتیوب This is Tech، تصاویری از بسته‌بندی گوشی پیکسل ۳a منتشر کرده بود که نشان می‌داد این گوشی نمایشگری ۵.۶ اینچی دارد و به این ترتیب، ۰.۴ اینچ از برادر خود کوچک‌تر است. همچنین در این ویدیو، قیمت مدل پایه هر دو گوشی اعلام شد که با حافظه ۶۴ گیگابایتی، پیکسل ۳a قیمت ۳۹۹ دلاری دارد و پیکسل ۳a XL قیمت ۴۷۹ دلاری.

همانطور که گفتیم، تنها چهار روز تا معرفی این گوشی‌ها باقی مانده است. گوگل قصد دارد در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه و در جریان کنفرانس Google I/O، این گوشی‌ها را معرفی کند. در نهایت، دو گوشی پیکسل ۳a و ۳a XL، از تمام جهات لو رفته است. ابتدا تصاویری با کیفیت کم از این گوشی‌ها دیدیم، سپس شاهد تصاویر تبلیغاتی، ویدیو‌ها و تصاویر رندر بودیم. این گوشی‌ها حتی در اپلیکیشن بنچمارک Geekbench و حتی وب‌سایت خود گوگل نیز مشاهده شده‌اند. این داستان تقریبا تکراری است چراکه در زمان معرفی پیکسل ۳ نیز با این حجم از خبر و شایعه درباره این گوشی‌ها روبرو بودیم و مشخص نیست که گوگل چرا نمی‌تواند جلوی لو رفتن دستگاه‌های جدید خود را بگیرد. اگر به یاد داشته باشید، پیکسل ۳ تا جایی لو رفت که حتی یک نفر از کارکنان گوگل، این گوشی را در تاکسی اینترنتی خود جا گذاشت! در نهایت، زمان زیادی تا معرفی اولین میان‌رده‌های گوگل باقی نمانده است.

منبع: TheVerge

The post پیکسل ۳a در فروشگاه Best Buy دیده شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala