برند ردمی که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است، قصد دارد یک پرچم‌دار قدرتمند ولی مقرون به صرفه موسوم به ردمی K20 را روانه‌ی بازار کند. طبق پستی که چند روز قبل یکی از مدیران این برند منتشر کرده، باید انتظار عرضه‌ی گوشی‌های ردمی K20 و K20 پرو را داشته باشیم.به غیر از این موضوع، حالا مشخصات منتسب به این گوشی هم منتشر شده که اگر صحت داشته باشند، با پرچم‌دار بسیار جذابی روبرو خواهیم شد.

طبق این تصویر، ردمی K20 از نمایشگر ۶.۳۹ اینچی اولد با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰p+ بهره می‌برد. مهم‌ترین مشخصه‌ی ظاهری این گوشی هم تعبیه یک دوربین سلفی پاپ‌آپ ۲۰ مگاپیکسلی است که نیاز به بهره‌گیری از بریدگی یا حفره نمایشگر را برطرف می‌کند. در پنل پشتی سه دوربین قرار دارد که دوربین اصلی دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با پیکسل‌هایی به اندازه ۱.۶ میکرون است و بدون شک با ترکیب پیکسل‌ها می‌تواند در محیط‌های کم‌نور عکس‌های باکیفیتی را ثبت کند. در کنار این دوربین اصلی، شاهد دوربین‌های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی هم هستیم که به احتمال زیاد به‌ترتیب از نوع اولترا واید و تله‌فوتو هستند.

ردمی K20

انرژی این گوشی از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از مهم‌ترین مشخصه‌های ردمی K20 بهره‌گیری آن از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است ولی هنوز نمی‌توانیم در مورد مقدار حافظه رم اظهارنظر کنیم و فقط می‌توانیم بگوییم که ظاهرا از نوع LPDDR4X است.

از دیگر مواردی که هنوز در مورد این گوشی خبر نداریم، نوع حسگر اثر انگشت است. اگر شیائومی برای این گوشی بخواهد مانند پوکوفون F1 قیمت بسیار پایینی در نظر بگیرد، پس به احتمال زیاد بار دیگر شاهد استفاده از حسگر سنتی خواهیم بود. با توجه به افزایش خبرهای مربوط به این گوشی، ردمی K20 به‌زودی معرفی خواهد شد و ظاهرا ارزان‌ترین گوشی مبتنی بر اسنپ‌دراگون ۸۵۵ خواهد بود.

منبع: GSM Arena

The post اطلاعات بیشتری از گوشی پرچم‌دار ردمی K20 شیائومی افشا شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala