طبق آخرین اطلاعات، افشاگری با نام «Chun» ادعا می‌کند که مدل پایه‌ی گلکسی S22 زیر ۹۰۰ دلار (تقریباً ۶۶۳۰۰ روپیه) قیمت خواهد داشت، در حالی که قیمت مدل اولترا آن از ۱۲۹۹ دلار (تقریباً ۹۵۸۰۰ روپیه) شروع می‌شود. در همین راستا، جزئیاتی از  قیمت سری تب S8 نیز در گزارشی جداگانه به بیرون درز کرده است. در ادامه به جزئیات قیمت‌گذاری سری گلکسی S22 و تب S8 سامسونگ قبل از معرفی رسمی می‌پردازیم.

  • قلم گلکسی S22 اولترا سه برابر سریع‌تر از نسل قبل خواهد بود

طبق اطلاعات فاش شده، قیمت نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی S22 در حدود ۸۹۹ دلار (تقریباً ۶۶۳۰۰ روپیه) خواهد بود. گوشی هوشمند گلکسی S22 پلاس از سوی دیگر، قیمتی بالاتر از ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت. فروشنده ادعا می‌کند که قیمت این گوشی هوشمند ۱۰۹۹ دلار (تقریباً ۸۱۱۰۰ روپیه) خواهد بود. قدرتمندترین گوشی سری S22 سامسونگ، یعنی گلکسی S22 اولترا هم با قیمتی در حدود  ۱۲۹۹ دلار (تقریباً ۹۵۸۰۰ روپیه) در اختیار کاربران غول کره‌ای فناوری قرار می‌گیرد. این افشاگر اطلاعاتی در مورد حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی این گوشی‌های هوشمند منتشر نکرده است. اما با این حال شایعه شده است که هر سه نسخه دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به عنوان پیکربندی پایه و همچنین ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به عنوان پیکربندی اولترا برای فروش در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

همانطور که احتمالا می‌دانید، گلکسی S22 اولترا به عنوان مهم‌ترین و گران‌ترین عضو این سری با نمایشگر ۶.۸ اینچی Super AMOLED Infinity O با وضوح ۱۴۴۰P، حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار نازک، جایگاه اختصاصی قلم S-Pen و درگاه USB-C در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود این گوشی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیسلی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و دوربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. پردازنده‌ی این گوشی طبق اطلاعات منتشر شده در گیک‌بنچ، اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود که با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم در اختیار کاربران می‌گیرد.

از ویژگی‌های مشترک بین گوشی‌های این سری می‌توانیم به گواهی IP68، اسپیکرهای استریو، شارژ بی‌سیم و قابلیت سامسونگ DeX اشاره کنیم. گفته می‌شود گلکسی S22 از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند و مدل‌های پلاس و اولترا قادر به پشتیبانی از سرعت شارژ ۴۵ وات هستند. از جدیدترین شایعه‌های مربوط به این گوشی می‌توان به حافظه‌ی یک ترابایتی آن اشاره کرد که اگر صحت داشته باشد، حافظه‌ی یک ترابایتی را دوباره به گوشی‌های سامسونگ بر می‌گرداند.

  • گلکسی S22 ممکن است در تمام بازارها با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه شود

در گزارش جداگانه‌ای توسط Appuals، جزئیات قیمت‌گذاری سری گلکسی تب S8 منتشر شده است. هر سه مدل این سری از تبلت‌ها یعنی گلکسی تب S8، تب S8 پلاس و S8 اولترا در گزینه‌های WiFi و اینترنت همراه عرضه خواهند شد. مدل پایه‌ی این سری یعنی تب S8 با گزینه‌ی WiFi بین ۶۸۰۷۰۰ یورو (تقریباً ۵۷۰۰۰ تا ۵۸۷۴۰ روپیه) قیمت خواهد داشت. نسخه‌ی ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این تبلت با قیمتی بین ۷۳۰۷۵۰ یورو (تقریبا ۶۱۲۰۰ تا ۶۲۹۰۰ روپیه) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

هر دو پیکربندی گلکسی تب S8 با گزینه‌ی ۵G بین ۸۳۰۸۵۰ یورو (تقریبا ۶۹۶۰۰ تا ۷۱۳۰۰ روپیه) و ۸۸۰ تا ۹۰۰ یورو (تقریبا ۷۳۸۰۰ تا ۷۵۵۰۰ روپیه) قیمت خواهند داشت. همچنین این تبلت در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و صورتی طلایی عرضه می‌شود. نسخه‌ی S8 پلاس این تبلت، گزینه‌های پیکربندی مشابه‌ای برای WiFi و اینترنت همراه دارد. تب S8 پلاس با گزینه‌ی WiFi بین ۸۸۰۹۰۰ یورو (تقریبا ۷۳۸۰۰ تا ۷۵۵۰۰ روپیه) و ۹۳۰۹۵۰ یورو (تقریبا ۷۸۰۰۰ تا ۷۹۷۰۰ روپیه) قیمت خواهد داشت. از سوی دیگر، پیکربندی‌های ۵G آن نیز با قیمتی بین ۱۰۴۰ تا ۱۰۶۰ یورو (تقریباً ۸۷۲۰۰ تا ۸۸۹۵۰ روپیه) روانه‌ی بازار خواهد شد.

  • سامسونگ گلکسی تب A8 را با نمایشگر ۱۰٫۵ اینچی رونمایی کرد

و در نهایت می‌رسیم به قدرتمندترین نسخه‌ی این سری یعنی گلکسی تب S8 اولترا که در پیکربندی‌های ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود. نسخه‌ی ۸ گیگابایتی با WiFi این تبلت بین ۱۰۴۰ تا ۱۰۶۰ یورو (تقریباً ۸۷۲۰۰ تا ۸۸۹۵۰ روپیه) قیمت خواهد داشت، در حالی که نوع ۵G آن با قیمتی بین ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ یورو (تقریباً ۱۰۰۶۰۰ تا ۱۴۰۲ روپیه) در اختیار کاربران سامسونگ قرار می‌گیرد. در حال حاضر هیچ خبری در مورد قیمت نسخه‌ی با حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی وجود ندارد.

بد نیست خاطر نشان کنیم که طبق آخرین شایعات، گلکسی تب S8 اولترا از نمایشگر ۱۴.۶ اینچی با وضوح تصویر ۲۹۶۰ در ۱۸۴۸ پیکسل بهره ببرد. نمایشگر این تبلت همانند تبلت‌های رده‌بالای سامسونگ، یک پنل Super AMOLED خواهد بود که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. گلکسی تب S8 اولترا به‌عنوان قدرتمندترین تبلت اندرویدی سال ۲۰۲۲ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به‌عنوان قلب تپنده‌ی خود بهره می‌برد. سیستم دوربین عقب گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ از یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ هم روی این تبلت اجرا می‌شود.

  • بهترین تبلت‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۱

منبع: Mysmartprice

نوشته قیمت همه‌ی مدل‌های سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 سامسونگ فاش شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala