شایان ذکر است که انتخاب‌های این مطلب بسته به محبوبیت هدفون‌های بی‌سیم در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید هدفون بی‌سیم را دارید از شما دعوت می‌کنیم که مقاله ما را بخوانید.

۱. هندزفری بی‌‌سیم کلومن پلاس مدل FlyBuds

در صدر لیست محبوب‌ترین هدفون بی‌سیم هفته، هندزفری بی‌‌سیم کلومن پلاس مدل FlyBuds قرار دارد. برند کلومن پلاس زیر مجموعه‌ای از شرکت کلومن است که در این برند سعی شده که تمامی محصولات مطابق با استانداردهای جهانی تولید شوند. این ایرباد که دارای طراحی منحصربه‌فردیست، میزان قدرت بیس بالایی را به کاربران ارائه می‌کند. انتقال امواج بی‌سیم این ایرباد از طریق نسخه‌ی ۵ فناوری بلوتوث صورت می‌گیرد و به فناوری حذف صدای محیطی (Noise Cancellation) بهبودیافته‌ مجهز شده است. ایربادزهای بی سیم FlyBuds به میزان ۲۸ دسیبل سر و صدای محیط را با فناوری ANC شناسایی و لغو می کنند. این ایرباد با ۴ میکروفون (۲ عدد در هر هدفون) باعث افزایش کیفیت صدا شده و فناوری پیشرفته کاهش نویز هوشمند صدای محیط را تا ۹۶٪ کاهش می‌دهد. در مورد باتری این هدفون‌ بی‌سیم باید گفت که هر ایرباد دارای باتری داخلی با ظرفیت ۷۰ میلی‌آمپر است که در مجموع ظرفیت باتری ۱۴۰ میلی آمپرساعت را به‌ارمغان می‌آورند.

این ایرباد در حالت شارژ کامل توانایی پخش موسیقی و برقراری تماس را برای ۸ تا ۹ ساعت دارد. از طرف دیگر محفظه‌ی شارژ ایربادزها، دارای یک باتری با ظرفیت ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی است. مدت‌زمان شارژ کیس شارژ ۱.۵ ساعت و ایربادها نیز ۱.۵ ساعت است. این ایربادز از گواهی IPX5 پشتیبانی می‌کند و با داشتن پوشش نانو حتی در صورت عرق کردن پس از یک تمرین سخت، در برابر آب مقاومت می کند. شرکت کلومن پلاس یک LED بسیار کوچک روی هر کدام از ایربادها تعبیه کرده که نشان‌دهنده‌ی وضعیت آن‌هاست. شما می‌توانید این هدفون بی‌سیم محبوب را با قیمت ۱,۶۹۹,۰۰۰ تومان از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۲. هدفون بی‌سیم لیتو مدل LB-09

رتبه‌ی دوم لیست محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم هفته را هدفون بی‌سیم لیتو مدل LB-09 در اختیار دارد. این محصول از طریق فناوری بلوتوث به گوشی هوشمند یا پخش‌کننده صوتی شما متصل می‌شود و به کمک آن می‌توانید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید. توانایی ۵ ساعته گوش دادن به موسیقی باعث شده این هدفون به یکی از محصولات خوب شرکت لیتو در بازار تبدیل شود و همچنین طراحی و ارگونومیک این هدفون موجب سهولت در استفاده از آن می‌شود. این هدفون بی‌سیم توسط برند لیتو طراحی و روانه بازار شده است.

هدفون بی‌سیم لیتو مدل LB-09 فقط به ۱.۵ ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد. همچنین مدل LB-09 با بلوتوث نسخه‌ی ۵ می‌تواند تا محدوده‌ی ۱۰ متری عملکرد مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد. از دیگر مشخصات هدفون بی‌سیم لیتو مدل LB-09 می‌توان به عمر باتری ۱۰۰ ساعته در حالت استندبای، وزن ۴۰ گرمی، باتری با ظرفیت ۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و بدنه‌ی پلاستیکی اشاره کرد. در مجموع این هدفون بی‌سیم شرکت لیتو با قیمت مناسبش می‌تواند انتخاب خوبی برای کاربران اهل موسیقی باشد. این محصول با قیمت ۵۱۰,۰۰۰ تومان در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برای فروش در اختیار کاربران قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

پس از کلومن پلاس و لیتو، این بار نوبت به غول فناوری کره‌ای رسید تا با هدفون بی‌سیم مدل Galaxy Buds Pro رده‌ی سوم محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم هفته را از آن خود کند. سامسونگ تمامی اجزای هدفون را به‌صورت افقی در کنار هم قرار داده تا بتواند هدفون‌ها را به شکل ارگونومیک بسیار خاص و ویژه طراحی کند؛ به‌طوری‌که ارگونومی و راحتی در Galaxy Buds Pro حرف اول را می‌زند. درایورهای ۱۱ میلی‌متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. این هدفون از فناوری بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ با پشتیبانی از پروفایل‌های A2DP و AVRCP، HFP بهره می‌برد. به‌این‌ترتیب، بدون نگرانی از قطع ارتباط هدفون با گوشی خود می‌توانید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید یا به مکالمه بپردازید و از کیفیت بالای آن شگفت زده شوید. باید خاطر نشان کرد که هدفون Galaxy Buds Pro با شناسایی فرکانس‌های صوتی اطراف، می‌تواند میزان نویز محیط را به حداقل برساند.

در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. هر کدام از گوشی‌های هدفون از یک باتری به ظرفیت ۶۱ میلی‌آمپر مجهز شده است که برای پخش حداکثر ۸ ساعت موسیقی کافی است. همراه با این هدفون‌ها یک کیس هم ارائه شده است که علاوه بر نگهداری از هدفون‌ها وظیفه شارژ آن‌ها را هم دارد. از دیگر ویژگی‌های میکروفون گلکسی بادز پرو می‌توان به قابلیت ضبط صدا از طریق آن‌ها در هنگام فیلم‌برداری اشاره کرد، این ویژگی برای کسانی که عادت دارند زیاد با گوشی خود ویدئو ضبط کنند یا ویدئو بلاگ دارند، بسیار کاربردی است. همچنین استاندارد «IPX7» یا ضد آب بودن آن باعث می‌شود که این هدفون برای ورزشکاران بسیار جذاب باشد. در مجموع می‌توان گفت که هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل «Galaxy Buds Pro» محصولی جذاب، خوش‌ساخت و کاربردی است که با قابلیت‌های بسیار جذابش قطعا تجربه‌ی خرید بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت ۲,۹۹۴,۰۰۰ تومان از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. هندزفری بی‌سیم لیتو مدل LB-4

در لیست محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم هفته، نماینده‌ی دیگری از شرکت لیتو رتبه چهارم را از آن خود کرده و این نشان از کیفیت بالای این محصولات دارد. هندزفری بی‌سیم مدل LB-4 لیتو از نوع هدفون‌های تک‌ گوشی است که بدون سیم و از طریق بلوتوث به گوشی شما وصل می‌شود. اتصال این هدفون به‌وسیله‌ی بلوتوث نسخه ۵ انجام خواهد شد و تنها ۵۰ گرم وزن دارد. منبع تغدیه‌ی این هندزفری بی‌سیم یک باتری با ظرفیت ۷۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند شارژدهی ۴ ساعته را برای مکالمه و یا شنیدن به موسیقی برای شما فراهم کند.

یک نشانگر LED نیز روی این محصول دیده می‌شود که به شما وضعیت شارژ هنذفری را اطلاع می‌دهد. شما می‌توانید این محصول را با استفاده از کابل میکرو موجود در جعبه‌ی آن شارژ کنید. همچنین شرکت لیتو وعده‌ی شارژدهی تا ۱۴۰ ساعت را در حالت استندبای به کاربران می‌دهد. این هندزفری تک گوش با سیستم عامل‌های اندروید و iOS سازگار است و شما می‌توانید آن را با قیمت ۲۵۶,۰۰۰ تومان در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

محصولی دیگر از سامسونگ در لیست محبوب‌ترین‌های این هفته ما قرار دارد. هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. سامسونگ برای «Galaxy Buds Live» شکل کاملاً متفاوت لوبیایی را انتخاب کرده است. این طراحی به این دلیل بوده که مانند یک لوازم جانبی مد روز به نظر برسند و همچنین استفاده طولانی از آن‌ها راحت باشد. درایورهای ۱۲ میلی‌متری این هدفون با همکاری شرکت AKG طراحی و تولید شده است. این هدفون هم از فناوری بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ با پشتیبانی از پروفایل‌های A2DP و AVRCP، HFP بهره می‌برد. هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل «Galaxy Buds Live» اولین ایرباد سامسونگ باقابلیت حذف فعال نویز «ANC» است و بدون شک بزرگ‌ترین ویژگی شاخص این محصول به شمار می‌رود. همچنین سامسونگ به این نوع ایربادها قابلیت «ANC» را اضافه کرده است. قابلیت «Swift Pair» این محصول اجازه می‌دهد ایربادها با کامپیوترهای شخصی مجهز به ویندوز ۱۰ یا بالاتر به راحتی متصل شوند.

در قسمت خارجی هدفون یک واحد انتخاب صدا (Voice Pickup Unit) برای بهبود تشخیص صدای کاربر در هنگام مکالمه تعبیه شده است. شرکت سامسونگ همچنین دو میکروفون خارجی و یک میکروفون داخلی برای این مدل در نظر گرفته است. هر کدام از گوشی‌های هدفون از یک باتری با ظرفیت ۶۰ میلی‌آمپر مجهز شده که برای پخش حداکثر ۸ ساعت موسیقی کافی است. همچنین باید خاطر نشان کرد که این محصول از شارژ بی‌سیم با استاندارد «Qi» پشتیبانی می‌کند. عمر باتری این هدفون سامسونگ در زمان فعال بودن «ANC» و غیرفعال بودن بیکسبی حداکثر ۶ ساعت است و این مقدار با استفاده از محفظه شارژ به ۲۱ ساعت نیز می‌رسد. در مجموع می‌توان گفت که Galaxy Buds Live انتخابی خوبی برای کاربرانی است که به یک هدفون بی‌سیم راحت، باکیفیت و زیبا و با امکانات و عملکرد قدرتمند نیاز دارند. این محصول با قیمت ۲,۲۴۹,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌کالا در دسترس شما قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. هدفون بی‌سیم اپل مدل ایرپادز ۳ همراه با محفظه شارژ

پای محصولات اپل نیز بالاخره به لیست محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم هفته ما باز شده و شاهد حضور ایرپادز ۳ در رتبه‌ی ششم این لیست هستیم. این سری هدفون‌های اپل که همواره با طراحی منحصربه‌فرد و با نام AirPods 3 شناخته می‌شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می‌کنند. هنگامی‌که برای اولین بار این محصول را در دست می‌گیرید، با یک باکس سفیدرنگ مواجه خواهید شد که با بازکردن درِ آن، هدفون‌ها مشاهده می‌شوند. این باکس سفید علاوه‌بر نگه‌داری از محصول، وظیفه‌ی شارژ آن را هم بر عهده دارد. این هدفون می‌تواند فقط با یک بار شارژ، تا ۶ ساعت شما را در پخش موسیقی همراهی کند. باید خاطر نشان کنیم که این محصول به چیپست H1 اپل مجهز شده است. این هدفون اپل دارای محفظه‌ای با قابلیت شارژ بی‌سیم است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام شود.

لازم به ذکر است که این محصول در مقابل رطوبت و آب مقاوم است و می‌توانید با خیال راحت در شرایط جوی متنوع از AirPods 3 استفاده کنید. هدفون بی‌سیم ایرپاد پرو ۳ به نسبت ایرپاد پرو قیمت کمتری دارد و از داشتن قابلیت Noise Cancellation هم محروم است. اما در بخش طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) به ازای هر بار شارژ، توانایی ارائه عملکرد بهتری به نسبت نسخه‌ی پرو دارد. این محصول می‌تواند به ازای هر بار شارژ، طول عمر مفید ۶ ساعت را برای پخش موسیقی ارائه کند، این در حالی است که نسخه‌ی پرو توانایی ارائه‌ی طول عمر مفید ۴.۵ را برای پخش موسیقی دارد. از دیگر مشخصات و امکانات این هدفون بی‌سیم می‌توان به وزن ۴.۲۵ گرمی، Force Sensor، سنسور تشخیص گفتار، شتاب‌سنج مجهز به تشخیص حرکت و عمر باتری ۳۰ ساعته کیس آن اشاره کرد. این محصول شرکت اپل با قیمت ۴,۸۷۰,۰۰۰ تومان برای خرید در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در دسترس قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. هدفون بی‌سیم مدل BTH-F9-5

اگر به دنبال هدفون بی‌سیم جمع‌و‌جور هستید، TWS BTH-F9-5 یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای خرید شماست. این مدل برخلاف ایرپاد به‌صورت کامل در گوشتان قرار می‌گیرد و به همراه یک عدد کیس چرمی زیبا جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و نگه‌داری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اتصال این هدفون به گوشی از طریق بلوتوث امکان‌پذیر است. برای این محصول بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ تعبیه‌شده تا برقراری ارتباط کیفیت بالایی داشته باشد. اگر قصد دارید از این مدل بدون محفظه استفاده کنید، تا ۴ ساعت این محصول قابلیت پخش موسیقی را به شما می‌دهد.

در صورت استفاده از محفظه‌ی شارژ این میزان تا ۱۲ ساعت افزایش می‌یابد. زمان مکالمه‌ی آن ۴ الی ۵ ساعت و زمان شارژ محفظه‌ی این هدفون ۱.۵ ساعت خواهد بود. باید خاطر نشان کنیم که محفظه‌ی شارژ این هدفون بی‌سیم مجهز به باتری قدرتمند ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که تا ساعت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید یا به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی بهره ببرید. همچنین این محفظه دارای نشانگر LED زیبا برای نمایش میزان شارژ محفظه و هریک از گوشی های هدفون است. این هدفون بی‌سیم ۶ گرمی با قیمت ۲۰۵,۰۰۰ تومان برای خرید در فروشگاه دیجی‌کالا موجود است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. هندزفری بی‌سیم لیتو مدل LB-6

محصول دیگری از شرکت لیتو که بیشترین سهم را در لیست محبوب‌ترین‌های این هفته داشته، هدفون بی‌سیم لیتو LB-6 است. هندزفری بی‌سیم مدل LB-6 لیتو از نوع هدفون‌های تک‌ گوشی است که بدون سیم و از طریق بلوتوث به گوشی شما وصل می‌شود. اتصال این هدفون به‌وسیله‌ی بلوتوث نسخه ۵ انجام خواهد شد و تنها ۵۰ گرم وزن دارد. منبع تغدیه‌ی این هنذفری بی‌سیم یک باتری با ظرفیت ۷۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند شارژدهی ۴ ساعته را برای مکالمه و یا شنیدن به موسیقی برای شما فراهم کند.

یک نشانگر LED نیز روی این محصول دیده می‌شود که به شما وضعیت شارژ هنذفری را اطلاع می‌دهد. شما می‌توانید این محصول را با استفاده از کابل میکرو موجود در جعبه‌ی آن شارژ کنید. همچنین شرکت لیتو وعده‌ی شارژدهی تا ۱۴۰ ساعت را در حالت استندبای به کاربران می‌دهد. این هندزفری تک گوش با سیستم عامل‌های اندروید و IOS سازگار است و شما می‌توانید آن را با قیمت ۲۴۱,۵۰۰ تومان از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. هدفون بی‌‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

رده‌ی نهم لیست این هفته ما را محصولی از شرکت شیائومی در اختیار دارد. هدفون بی‌سیم ردمی ایرداتس شیائومی یک محصول با کیفیت با قیمتی بسیار مناسب است. شیائومی، ایرداتز را به صورت خمیده و مستطیل شکل طراحی کرده است. این ایربادز با زاویه‌ی ۴۵ درجه داخل گوش قرار می‌گیرد. ایربادز شیائومی خیلی راحت روی گوشی شما قرار میگیرد و حس بدی هم به شما منتقل نخواهد کرد. کنترلرهای بسیار محدودی برای این ایربادز در نظر گرفته شده است. روی هر ایربادز یک چراغ LED دیده می‌شود. این محصول شیائومی از گواهی IPX4 بهره می‌برد. این گواهی باعث شده که ردمی ایرداتس در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم باشد. به دلیل ساختاری که برای این ایربادز در نظر گرفته شده، کیفیت صدا و میزان بیس خوبی را خواهید شنید.

این ایربادز تا ۱۰ متر فاصله از گوشی هم کار می‌کند و بیشتر از این فاصله سیگنال قطع می‌شود. روی ردمی ایرداتس میکروفن هم قرار گرفته است. میکروفن‌ها باعث شده‌اند که بتوانید جواب تماس‌های تلفنی خود را بدهید. در زمان پاسخ دادن به تماس‌ها، کیفیت صدای نسبتا خوبی از این محصول خواهید شنید. از آنجایی که برای این ایربادز از بلوتوث نسخه‌ی ۵ استفاده شده، هماهنگی آن با دستگاه‌های مختلف بسیار سریع است. باید خاطر نشان کنیم که با یک بار شارژ نزدیک به چهار ساعت و نیم می‌توانید با این محصول موسیقی گوش کنید. تقریبا یک ساعت هم طول می‌کشد تا بتوانید این ایربادز را کامل شارژ کنید. هدفون بی‌سیم ردمی ایرداتس شیائومی با قیمت ۵۵۹,۰۰۰ تومان در فروشگاه دیجی‌کالا برای خرید در دسترس کاربران قرار دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. هدفون بی‌سیم نیا مدل Q8-851S

در نهایت می‌رسیم به رتبه‌ی دهم لیست محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم هفته؛ جایی که ما شاهد حضور محصولی از شرکت موفق نیا هستیم. هدفون بی‌سیم نیا مدل Q8-851S  یکی از مدل‌های معروف این برند در سری هدفون‌های چند منظوره و دور گوشی است که از طرحی جذاب و در عین حال توانایی قابل توجهی بهره می‌برد. جنس پوشش روی کاپ صدای این محصول از چرم مصنوعی است که باعث می‌شود هنگام استفاده بلندمدت از آن احساس خستگی به کاربر منتقل نشود. قسمت هدبند هدفون Q8-851S قابلیت تغییر ارتفاع را دارد که این قابلیت باعث می‌شود این هدفون گزینه‌ی مناسبی برای همه افراد باشد. روی کاپ سمت چپ این محصول یک کلید برای خاموش یا روشن کردن دستگاه به چشم می‌خورد.

همچنین در کاپ سمت راست آن یک کلید برای اعمال فرمان‌های پرتکرار تعبیه شده است. یک شیار کارت حافظه هم برای پخش‌ موسیقی بدون نیاز به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده صوتی وجود دارد. Q8-851S به یک درگاه جک ۳.۵ میلی‌متری استاندارد مجهز شده که کاربر می‌تواند با تهیه‌ی این کابل استاندارد به صورت جداگانه از قابلیت اتصال به اکثر پخش‌کننده‌های موجود بهره ببرد. همچنین باید به قابلیت  رادیوی آن نیز اشاره کرد. شما می‌توانید این هدفون بی‌سیم شرکت نیا را در رنگ‌های مختلف با قیمت ۱۵۰,۴۹۰ تومان در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خریداری نمایید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

نوشته ۱۰ هدفون بی‌سیم محبوب در دیجی‌کالا (۴ بهمن ۱۴۰۰) اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala