به گفته این منبع، ظاهراً شخصی این هدست را در یکی از اتاق‌های یک هتل جا گذاشته و رفته است. مالک این هتل نیز از این فرصت استفاده کرده و از هدست Quest Pro، جعبه و همچنین کنترلرهای آن عکس گرفته و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. طبق این تصاویر منتشر شده، طراحی این هدست شباهت‌های بسیار زیادی به هدست واقعیت مجازی پیشرفته Project Cambria دارد که سال گذشته به کاربران ارائه شد.

  • متا نمونه‌های اولیه تعدادی از هدست‌های واقعیت مجازی خود را به نمایش گذاشت

Quest Pro متا

همچنین با نگاهی دقیق‌تر به این تصاویر می‌توان دید که بیش از یک دستگاه در پس‌زمینه وجود دارد که البته چنین اتفاقی بی‌سابقه‌ تلقی نمی‌شود. چند سال قبل برای آیفون ۴ نیز چنین اتفاق مشابهی رخ داد و همین اواخر نیز نمونه‌ی آزمایشی پیکسل ۷ در eBay به فروش رفته است. این منبع در ادامه بیان می‌کند که صاحب این هدست بعداً برای دریافت آن به هتل مراجعه کرده است. ظاهراً این هدست از کنترلرهای جدیدی بهره می‌برد که جایگزین کنترلرهای حلقه‌ای هدست قبلی متا خواهد شد. همچنین، عبارت «Meta Quest Pro» نیز روی جعبه‌ی این محصول به چشم می‌خورد. متا سه دوربین را نیز در بخش جلویی این هدست واقعیت مجازی تعبیه کرده است.

  • نسل جدید هدست واقعیت مجازی متا Quest در ماه اکتبر عرضه می‌شود

تصاویر این هدست جدید اطلاعات چندان خاصی  در مورد مشخصات آن ارائه نمی‌دهد، اما شایعه شده که Quest Pro قابلیت‌های ردیابی پیشرفته‌ای دارد. همچنین گفته می‌شود که این هدست دارای فناوری‌های ردیابی چشم و صورت است که قابلیت‌های بسیار جالبی را عرضه خواهد کرد. تصاویر واقعی هدست واقعیت مجازی Quest Pro، در حالی اکنون به بیرون درز پیدا کرده که این شرکت قرار است ماه آینده رویداد Connect را برگزار کند. انتظار می‌رود که در این رویداد اطلاعات بیشتری از محصولات واقعیت مجازی و همچنین برنامه‌های این شرکت برای متاورس در اختیار کاربران قرار بگیرد.

  • متا تا سال ۲۰۲۴ از ۴ هدست واقعیت مجازی رونمایی می‌کند

منبع: XDA-Developers

نوشته تصاویر واقعی هدست واقعیت مجازی Quest Pro متا فاش شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala