به‌تازگی بانک سرمایه‌گذاری مستقل آمریکایی یعنی Piper Sandler گزارشی را منتشر کرده مبنی بر اینکه چه تعداد از نوجوانان آمریکایی از محصولات اپل استفاده می‌کنند. البته در این بررسی هدف بیشتر اپل واچ و گوشی‌های آیفون بوده‌اند و نه آیپدها و ایرپادز. نتیجه‌ی این تحقیق نشان داده که ۳۱٪ از این افراد که تقریبا می‌توان گفت اندکی بیش از یک سوم کل نوجوانان است، از اپل واچ استفاده می‌کنند و ۱۶٪ از آن‌ها هم تمایل دارند این محصول را خریداری کنند که اگر این اتفاق رخ دهد، آمار کاربران نوجوان آمریکایی اپل واچ به ۴۷٪ افزایش پیدا می‌کند. این در حالی است که فعلا فقط ۳۶٫۸٪ افراد به طور کلی از ساعت هوشمند استفاده می‌کنند.

البته طبق گفته‌ی المر دویت از Piper Sandler، این آمار بسیار کلی است و نمی‌توان لزوما آن را به تمام نوجوانان آمریکایی تعمیم داد. از آن جایی هم که جمعیت افراد در آمریکای شمالی بسیار زیاد است و ۳۱٪ هم بخش بزرگی از آن‌ها را شامل می‌شود، به احتمال زیاد می‌توان این گفته‌ی دویت را منطقی در نظر گرفت. اما نمی‌توان احتمال این موضوع را رد کرد که اگر کسی قصد خرید ساعت هوشمند را داشته باشد یا حتی یکی از آن‌ها را خریداری کرده، آن ساعت هوشمند، اپل واچ باشد. گزارشات اخیر هم از این موضوع حکایت دارند که اپل در بازار گجت‌های پوشیدنی دست بالاتر را در مقایسه با سایر رقبا دارد و به نسبت رقیب اصلی خود در این حوزه یعنی سامسونگ، سه برابر ساعت هوشمند بیشتری فروخته است.

  • کره‌ای‌ها به خاطر بازی آیفون را به گوشی‌های سامسونگ ترجیح می‌دهند
نوجوانان آیفون

آمار مالکیت اپل واچ در بین نوجوانان طی ۸ سال گذشته

عملکرد خوب اپل در فروش ساعت‌های هوشمند از یک سو به خاطر قابلیت‌ها و امکانات خوب اپل واچ و از طرفی دیگر به خاطر عرضه‌ی واچ SE 2 بوده است. این محصول با قیمت پایه‌ی ۲۵۰ دلار با همان پردازنده‌ای که در سری واچ ۸ بکار گرفته شده و قابیت‌های جذابی نظیر تشخیص تصادف و امکان ارسال پیام اضطراری پتانسیل این را دارد که به انتخاب نخست والدین برای خرید یک ساعت هوشمند برای فرزندان‌شان تبدیل شود.

همچنین بسیاری از والدین بر این باور هستند که خرید اپل واچ برای فرزندان‌شان می‌تواند از چند لحاظ خیلی خوب باشد. یک اینکه از حیث امنیت و قیمت، تعادل خوبی در این محصولات وجود دارد و از امکاناتی برای پایش وضعیت کودکان بهره می‌برد و دو اینکه با پشتیبانی از اینترنت همراه، این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینه‌ی اضافی برای خرید یک گوشی آیفون داشته باشند، بتوانند تماس برقرار کرده و یا پیامک ارسال کنند.

نوجوانان آیفون

آمار مالکیت آیفون در بین نوجوانان طی ۸ سال گذشته

همچنین در همین گزارش آمده که ۸۷٪ از نوجوانان آمریکا هم از آیفون استفاده می‌کنند و ۸۸٪ از افراد باقی‌مانده هم در نظر دارند به عنوان گوشی بعدی خود یک آیفون خریداری کنند. در طول ۱۰ سال گذشته، این آمار بیش از ۲ برابر افزایش داشته است. به عبارتی دیگر، در سال ۲۰۱۲ فقط ۴۰٪ از نوجوانان آمریکایی از آیفون استفاده می‌کردند. در این میان هم غالبا نوجوانانی که سن بیشتری دارند از گوشی آیفون استفاده می‌کنند.

  • با این مرورگر روشنایی گوشی آیفون شما به حداکثر می‌رسد

منبع: ۹To5Mac و MacRumors

نوشته نتیجه یک گزارش نشان داده ۸۷٪ از نوجوانان آمریکا از آیفون استفاده می‌کنند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala