البته باید اشاره کنیم که این رندر مفهومی هنوز توسط شرکت ردمی تأیید نشده و شاید در حال حاضر خیلی نتوان به این طراحی اعتماد کرد. اما به هر حال، گوشی هوشمند ردمی K60 مجهز به یک نمایشگر تخت است که حفره‌ی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی در قسمت بالایی آن تعبیه شده و اطراف صفحه‌نمایش را نیز حاشیه‌های نسبتاً زیادی احاطه کرده‌اند که برای یک گوشی در این رنج قیمتی کمی عجیب به نظر می‌رسد.

لبه سمت راست این گوشی هوشمند دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور است که به نظر می‌رسد با اسکنر اثر انگشت ادغام شده باشد. در پنل پشتی این گوشی ماژول دوربین مستطیلی شکل با لبه‌های گرد به چشم می‌خورد. درون ماژول دوربین این گوشی هوشمند نیز سه لنز تعبیه شده که به صورت عمودی از بالا به پایین چیده شده‌اند. دوربین دومی اندازه‌ای بزرگ‌تر دارد و در بالای لنز مربعی شکل قرار گرفته است.

ردمی K60

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، ردمی K60 مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۲۰۰ نیت، نسبت بدنه به تصویر ۲۰:۹، HDR10+، فناوری دالبی ویژن و تراکم پیکسلی ۵۲۶ ppi پشتیبانی خواهد کرد. تراشه‌ی Dimensity 8200 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می‌پردازد و احتمالاً ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی هوشمند را همراهی خواهند کرد.

آن طور که گفته می‌شود، گوشی هوشمند ردمی K60 از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه بهره خواهد برد که با شارژ سریع ۶۷ واتی، انرژی مجدد آن تأمین می‌شود. در پنل پشتی این گوشی سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال به عنوان دوربین اصلی در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو به انجام وظیفه می‌پردازند. سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 13.5 از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند به شمار می‌رود.

  • سری ردمی نوت ۱۲ زودتر از انتظار راهی بازار جهانی می‌شود

منبع: Gizmochina

نوشته رندر مفهومی ردمی K60 بازطراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala