• محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A13 سامسونگ در دیجی کالا

مشخصات گلکسی M13 سامسونگ

M13 سامسونگ مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD است که از رفرش ریت ۶۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۶۰۰ نیت، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰ سامسونگ است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 به پردازش تصاویر می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است و در کنار آن، سنسور ۵ مگاپیکسل فوق عریض و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده که قابلیت بسیار خوبی برای این گوشی هوشمند اقتصادی به شمار می‌آید.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز همانند سنسور اصلی از فرمت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p پشتیبانی می‌کند. گلکسی M13 سامسونگ به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۱۵ وات، انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ را اجرا می‌کند که البته قابل ارتقاء به اندروید ۱۳ و OneUI 5.0 نیز است. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از نسل چهارم اینترنت همراه (۴G) و کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز جهت افزایش فضای دخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند.

خرید گلکسی M13 سامسونگ از دیجی‌کالا

در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در سه بخش می‌پردازیم:

۱. قاب‌ محافظ

۲. گلس‌ محافظ

۳. شارژر


قاب‌های محافظ گلکسی M13 سامسونگ


کاور نیلکین مدل CamShield مناسب برای گلکسی M13 سامسونگ

این قاب محافظ یکپارچه، در پنل پشتی از مواد سخت مرغوب PC و در قسمت دور تا دور و لبه‌ها از مواد TPU که کمی انعطاف‌پذیر هستند ساخته شده است. برش‌های این کاور در قسمت پورت‌ها و دوربین با دقت بسیار بالایی انجام شده و همچنین پوششی از همان جنس منعطف TPU بر روی دکمه‌ها تعبیه شده تا آن‌ها را نیز مورد محافظت قرار دهد. یکی از بارزترین مشخصات قاب‌های نیلکین، مجهز بودن به پوشش کشویی لنز دوربین است. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. این کاور همچنین از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

شما می‌توانید این لوازم جانبی پرفروش گلکسی M13 سامسونگ را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور نیلکین مدل CamShield از دیجی‌کالا

کاور لاین کینگ مدل Warrior مناسب برای گلکسی M13 سامسونگ

کاور لاین کینگ مدل Warrior به گونه‌ای طراحی شده که همه لبه‌های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته و مانع از آسیب دیدن گوشی شما می‌شود. گرچه این قاب با لبه‌های ژله‌ای هر چهار طرف گوشی را پوشانده اما به دلیل انعطاف‌پذیری لبه‌ها، کاربران برای نصب و جداسازی این قاب روی گوشی مشکلی نخواهند داشت. ژله‌ای بودن دور کاور باعث می‌شود در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود. یکی از مهمترین ویژگی‌های این قاب وجود پایه فلزی نگهدارنده در پشت قاب است که شما می‌توانید گوشی را به صورت عمودی یا افقی روی میز قرار دهید. در نهایت باید به خاصیت آهنربایی پایه‌ نگهدارنده آن اشاره کرد.

شما می‌توانید این لوازم جانبی پرفروش گلکسی M13 سامسونگ را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور لاین کینگ مدل Warrior از دیجی‌کالا

کاور مدل LNZ مناسب برای گلکسی M13 سامسونگ

این قاب از مواد تمام سیلیکونی TPU تولید و طراحی شده و ساختاری ژله‌ای و انعطاف پذیر دارد تا کاربران به راحتی بتوانند از گوشی هوشمند خود استفاده کنند. این کاور ضخامت مناسبی داشته و از تمام زوایای گوشی در برابر ضربات و خط و خش محافظت می‌کند. برآمدگی اطراف لنز دوربین سبب خواهد شد تا در زمان قرار گرفتن گوشی بر روی سطوح صاف و مسطح، لنز دچار خط و خش نشود. وزن و ضخامت کم این محافظ حس خوشایندی را به کاربران پس از در دست گرفتن آن القا می‌کند. این قاب سیلیکونی که در رنگ‌های مختلفی تولید شده، تنها ۳۰ گرم وزن دارد. از دیگر قابلیت‌های این کاور می‌توان به مقاومت در برابر گرما و سرمای شدید، اثر انگشت، چربی و تعریق دست اشاره کرد.

شما می‌توانید این کاور محافظ را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور مدل LNZ از دیجی‌کالا

کاور کانواس مدل COCONUT مناسب برای گلکسی M13 سامسونگ

کاور کانواس مدل COCONUT با داشتن یک ظاهر کریستالی فوق‌العاده شفاف که از ساختار دوگانه تشکیل شده، به خوبی از گوشی شما در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع محافظت می‌کند. پشت کاور از پلی کربنات سخت و محکم است که مقاومت خوبی در برابر تغییر رنگ دارد. همچنین لبه‌های کیس از TPU ساخته شده تا روی دکمه‌ها را پوشش دهد و به راحتی بتوانید گوشی را در داخل قاب قرار داده و از آن خارج کنید. این قاب گواهینامه‌ی استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع ۳ متر را دارد و چهار طرف آن با الگوگیری از کیسه هوا ماشین طراحی شده که کمک شایانی در جذب فشار ناشی از افتادن می‌کند.

شما می‌توانید این کاور محافظ را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور کانواس مدل COCONUT از دیجی‌کالا

کاور گاردتک مدل MBC مناسب برای گلکسی M13 سامسونگ

بخش داخلی کاور گاردتک مدل MBC در قسمت بدنه گوشی روکش میکرو فیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه‌های گوشی را در بر می‌گیرد؛ بنابراین کاربران می‌توانند از ایمنی بدنه و لبه‌های گوشی خود اطمینان خاطر داشته باشند. لایه بیرونی قاب محافظ نیز، جنسی نرم و لطیف داشته که در دست گرفتن آن احساس خوبی به کاربران القا می‌کند. بدنه‌ی مات این قاب سیلیکونی ضدلک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت. اگر گوشی با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به گوشی جلوگیری کرده و مقاومت نسبتاً خوبی از خود در برابر ضربات نشان می‌دهد.

شما می‌توانید این کاور محافظ را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور گاردتک مدل MBC از دیجی‌کالا

کاور گاردتک مدل Dcamp2 مناسب برای گلکسی M13 سامسونگ

کاور محافظ گاردتک مدل Dcamp2 که از جنس سیلیکون ساخته شده، نه خیلی منعطف است و نه حالتی خشک و شکننده دارد. این قاب محافظ دور تا دور لنز دوربین را پوشش می‌دهد و لنزها نیز با پوشش کشویی محافظت می‌شوند. لبه‌های این کاور محافظ، به نحوی طراحی شده که روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند و قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی با دقت کم نظیری به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده‌اند. اگر گوشی از دست شما سر بخورد، این قاب تا حد امکان از انتقال ضربه به آن جلوگیری کرده و مقاومت نسبتا بالایی در برابر ضربات دارد. همچنین دیگر نباید دغدغه‌ای در مورد جای ماندن اثر انگشت بر روی قاب گوشی خود داشته باشید؛ چرا که این کاور محافظ اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند.

شما می‌توانید این لوازم جانبی محبوب گلکسی M13 را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور گاردتک مدل Dcamp2 از دیجی‌کالا

کاور مدل M13_04 مناسب برای گلکسی M13 سامسونگ

لایه داخلی کاور مدل M13_04 در قسمت بدنه گوشی روکش میکرو فیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه‌های گوشی را در بر می‌گیرد؛ بنابراین کاربران می‌توانند از ایمنی بدنه و لبه‌های گوشی خود اطمینان خاطر داشته باشند. پوشش بیرونی این قاب محافظ از موادی نرمی ساخته شده که ضد تعریق و رطوبت است. همچنین بدنه‌ی مات این قاب سیلیکونی ضد لک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت و ظاهر زیبای محافظ همواره حفظ می‌شود. این قاب سیلیکونی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد.

شما می‌توانید این کاور محافظ را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور مدل M13_04 از دیجی‌کالا

کاور ایکس قاب کد AB04 مناسب برای گلکسی M13 سامسونگ

کاور ایکس قاب کد AB04 با طراحی زیبا و جذابی که دارد، یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M13 به شمار می‌رود. این قاب محافظ از سیلیکون بسیار نرم و لطیف ساخته شده که وقتی آن را لمس می‌‌کنید، این نرمی و لطافت به شما القا خواهد شد. این قاب محافظ سیلیکونی به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه‌های صدا و برجستگی‌ها این گوشی قرار گرفته و دسترسی به پورت‌های آن را آسان نموده است. سیلیکونی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی‌کند. این قاب محافظ بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربات تغییر رنگ نمی‌دهد.

شما می‌توانید این کاور محافظ را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور ایکس قاب کد AB04 از دیجی‌کالا

کاور کینگ پاور مدل Beauty مناسب برای گلکسی M13 سامسونگ

اگر به دنبال کاورهای شیک و خاص برای گوشی خود هستید، کاور کینگ پاور مدل Beauty یک انتخاب بسیار خوب برای شماست. با این قاب جذاب می‌توانید در محافل و مهمانی‌ها درخشان‌تر از همیشه ظاهر شوید. با بهره‌گیری از این قاب محافظ، شما به صورت هم‌زمان از بدنه و لنز‌های دوربین گوشی خود محافظت خواهید کرد. به لطف طراحی استاندارد این قاب، محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت‎‌های گوشی باز است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی مشکلی نخواهند داشت. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این قاب وجود زنجیر نگهدارنده‌ی بسیار ظریف و زیبا در پشت قاب است که شما می‌توانید از آن برای گرفتن گوشی بهره ببرید.

شما می‌توانید این کاور محافظ را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کاور کینگ پاور مدل Beauty از دیجی‌کالا

کیف کلاسوری مدل 0G-13 مناسب برای گلکسی M13 سامسونگ

این کیف کلاسوری چرمی، زیبایی گوشی هوشمند را دوچندان کرده و در عین حال محافظتی همه جانبه را ارائه می‌دهد. این قاب با پوشش کامل پشت، نمایشگر و دور تا دور گوشی به خوبی از آن در برابر آسیب‌هایی مانند خراشیدگی، ضربات احتمالی و گردوغبار محافظت می‌کند. ارتفاع میان قاب و لنز دوربین پشت باعث می‌شود تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می‌دهید، لنز آن دچار خراشیدگی نشود. وزن و ضخامت کم این محافظ حس خوشایندی را به کاربران پس از در دست گرفتن منتقل می‌کند.

شما می‌توانید این کاور محافظ را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید کیف کلاسوری مدل 0G-13 از دیجی‌کالا

گلس‌های محافظ گلکسی M13 سامسونگ


محافظ صفحه‌نمایش حریم شخصی گلس‌استار مدل CRP برای گلکسی M13 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی M13

این گلس یک محافظ سرامیکی با مقاومت بالا بوده و از ایجاد خط و خش و آسیب‌دیدگی نمایشگر گوشی شما جلوگیری می‌کند. انعطاف‌پذیری این محافظ سرامیکی جلوی خرد شدن و شکستن آن را می‌گیرد و باعث دفع ضربات وارد شده به صفحه گوشی و در نتیجه محافظت هر چه بیشتر آن می‌شود. یکی از قابلیت‌های بسیار جالب این گلس سرامیکی، حفظ حریم خصوصی شما در هنگام کار کردن با گوشی است. در حالی که از زاویه روبرو به طور کاملا واضح شاهد محتویات نمایشگر گوشی خود هستید، سایر افراد از زوایای دیگر قادر به مشاهده نمایشگر گوشی شما نیستند.

شما می‌توانید این گلس محافظ را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش حریم شخصی گلس‌استار مدل CRP از دیجی‌کالا

محافظ صفحه‌نمایش اسپریگ مدل SD Glass برای گلکسی M13 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی M13

این گلس محافظ با برشی دقیق، لبه‌های گرد گوشی را کاملا پوشش می‌دهد و محافظت و زیبایی را در کنار هم برای شما فراهم می‌آورد. طراحی منحصر به فرد این محصول باعث شده تا بخش‌هایی مثل سنسورها عملکرد خوبی داشته باشند و محدودیتی از بابت استفاده این محافظ نداشته باشید. نصب گلس جانبو روی نمایشگر آسان است و پس از جداسازی نیز اثری از چسب روی نمایشگر باقی نخواهد ماند. شما می‌توانید این گلس محافظ را به طور مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش اسپریگ مدل SD Glass از دیجی‌کالا

محافظ صفحه‌نمایش سرامیکی شیلد گلس مدل CRM برای گلکسی M13 سامسونگ

لوازم جانبی گلکسی M13

این گلس از جنس شیشه‌ی حرارت‌دیده و سخت است. در برابر محکم‌‌ترین ضربه‌ها مقاوم بوده و اگر گوشی از دستتان بیفتد، مثل یک ضربه‌گیر قدرتمند عمل می‌کند. محافظ صفحه‌نمایش شیلد گلس تمام فضای نمایشگر را به طور کامل پوشش می‌دهد. این گلس در برابر خط و خش هم مقاوم بوده و در گذر زمان هیچ خط و خشی روی آن نمی‌افتد. نصب این محصول روی صفحه‌نمایش گوشی بسیار آسان است و با قابلیت عبور ۹۹ درصدی نور از صفحه‌نمایش به چشم بیننده آسیبی نمی‌رساند. گلس محافظ مدل CRM علاوه بر کیفیت بسیار عالی، قیمت مناسبی داشته که شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی آن را برای گوشی هوشمند گلکسی M13 خود خریداری کنید.

خرید محافظ صفحه‌نمایش سرامیکی شیلد گلس مدل CRM از دیجی‌کالا

شارژرهای مناسب گلکسی M13 سامسونگ


شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800 برای گلکسی M13

 سامسونگ

شارژر سریع سامسونگ EP-TA800، یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی گلکسی M13 است که با وزن سبک و کم‌حجم خود می‌تواند در هر جایی همراه شما باشد. این شارژر دیواری سامسونگ از سرعت شارژ تا ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای گوشی‌های هوشمند سازگار با استاندارد PD 3.0 حداکثر سرعت شارژ ۲۵ وات را دریافت خواهید کرد. برای دریافت نتیجه‌ی بهتر هنگام استفاده از این شارژر دیواری پیشنهاد می‌شود که از کابل USB-C اصلی این شرکت بهره ببرید. شما کاربران می‌توانید این شارژر را به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین دیجی کالا خریداری کنید.

خرید شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800 از دیجی‌کالا

شارژر دیواری دبلیو یو دبلیو به‌ همراه کابل تبدیل USB-C برای گلکسی M13

لوازم جانبی گلکسی M13

شارژر مدل T42 دبلیو یو دبلیو، یکی از محصولات بسیار باکیفیت این شرکت است که از فناوری فست شارژ ۳.۰ بهره می‌برد. این ولتاژ ورودی برای این شارژر دیواری در بازه ۱۰۰-۲۴۰ ولت است؛ به این ترتیب با سیستم برق و پریزهای معمولی موجود در ایران کاملاً سازگار است و برای استفاده نیازی به مبدل پریز ندارد. این شارژر دیواری به همراه یک کابل USB-C با کیفیت، در قالب یک پک به شما ارائه می‌شود.

خرید شارژر دیواری دبلیو یو دبلیو به‌ همراه کابل تبدیل USB-C از دیجی‌کالا

کلام پایانی

لوازم جانبی گلکسی M13

در این مقاله به معرفی طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی هوشمند دیجی کالا یعنی گلکسی M13 سامسونگ پرداختیم. به نظر شما خرید کدام‌ یک از این لوازم جانبی گلکسی M13 اهمیت بیشتری دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران دیجی کالا مگ در میان بگذارید.

  • محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A53 سامسونگ در دیجی کالا

نوشته محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی M13 سامسونگ در دیجی کالا اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala