گوشی ThinkPhone نمایشگری ۶٫۶ اینچی از نوع OLED دارد و وضوح تصویر هم در آن به ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل می‌رسد. رفرش‌ریت این گوشی هم ۱۴۴ هرتزی است و از فناوری +HDR10 هم در آن پشتیبانی می‌شود. به عنوان قلب تپنده، در این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده شده که قدرتمندترین پردازنده‌ی سال ۲۰۲۲ نیز به حساب می‌آید. در کنار این پردازنده از ۸/۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم استفاده شده که ترکیب قدرتمندی را هم تشکیل داده است.

پنل پشتی این گوشی از جنس الیاف آرامیدا است که گفته می‌شود از فولاد ضد زنگ هم مقاومت بیشتری دارد، این در حالی است که فریم کناری از آلومینیوم بسیار باکیفیت ساخته شده است. پنل جلو هم توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود که یکی از بهترین محافظ صفحه‌های موجود در بازار است. این محصول از استاندارد نظامی MIL-STD 810H و IP68 بهره می‌برد که می‌تواند تا عمق ۱٫۵ متری در زیر آب به مدت ۳۰ دقیقه از نفوذ آن به درون گوشی جلوگیری کند. همچنین از سقوط تا ارتفاع ۱٫۲۵ هم می‌تواند جان سالم به در ببرد. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۶۸ واتی سریع بهره می‌برد و از شارژر ۱۵ واتی بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند.

لنوو ThinkPhone

روی پنل پشتی این گوشی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی تعبیه شده که از لرزشگیر اپتیکال هم بهره می‌برد. در کنار آن یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض را هم شاهد هستیم که امکان عکاسی ماکرو را هم دارد. روی نمایشگر هم حفره‌ای کوچک تعبیه شده که میزان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار است.

این گوشی با لپ‌تاپ‌های سری ThinkPad هم هماهنگی زیادی دارد و به کاربران اجازه می‌دهد متن‌های کپی‌شده را در گوشی و لپ‌تاپ ببینند، تصاویر و اسناد را جابجا کنند، اعلانات را در دو دستگاه ببینند، از گوشی به عنوان وب‌کم لپ‌تاپ استفاده کنند و یا هر اپ اندرویدی را روی نمایشگر لپ‌تاپ ویندوزی خود اجرا کنند.

لنوو ThinkPhone
لنوو ThinkPhone
لنوو ThinkPhone

این محصول از یک تراشه‌ی امنیتی با نام Moto KeySafe هم بهره می‌برد تا از پین، رمز عبور، کلیدهای کریپتو و سایر اطلاعات مهم مراقبت کند. این گوشی در بازارهای آمریکا، اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه، استرالیا و یک سری از کشورهای آسیایی در دسترس قرار خواهد گرفت. متأسفانه اطلاعاتی از بابت قیمت این محصول منتشر نشده است.

  • محصولات برنده و بازنده‌ی موتورولا در سال ۲۰۲۲

منبع: GSMArena

نوشته لنوو از گوشی ThinkPhone با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ رونمایی کرد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala