سامسونگ بعد از سال‌ها استفاده از چیپست اگزینوس در کنار اسنپدراگون، امسال تصمیم گرفته این گوشی‌ها را فقط با مدل اورکلاک شده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار کند. باید خاطرنشان کنیم این چیپست علاوه بر ارائه‌ی توان سخت‌افزاری فوق‌العاده، استفاده از سیستم پیام‌رسان ماهواره‌ای را هم امکان‌پذیر می‌کند. البته باید ببینیم آیا سامسونگ این مشخصه را برای گوشی‌های موردنظر ارائه داده یا نه. پردازنده‌ی گرافیکی این چیپست نسبت به مدل معمولی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ سرعت و توان بیشتری ارائه می‌کند که این یعنی گیمرها می‌توانند تجربه‌ی بهتری از اجرای بازی‌ها داشته باشند.

گلکسی S23 اولترا از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و سامسونگ بعد از چند سال استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، آن را کنار می‌گذارد. همچنین برای گوشی‌های گلکسی S22 و S22 پلاس هم باید انتظار بهره‌گیری از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را داشته باشیم. از نظر طراحی، مدل اولترا تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد ولی حالا دو مدل دیگر این خانواده از نظر ماژول دوربین، شباهت زیادی به مدل اولترا پیدا کرده‌اند.

گفته می‌شود سامسونگ در این رویداد از لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک ۳ هم رونمایی خواهد کرد. روی هم رفته تقریبا هیچ نکته‌ی ناگفته‌ای در مورد گوشی‌های سری گلکسی S23 باقی نمانده و مانند سال‌های گذشته، سامسونگ نمی‌تواند در این رویداد کاربران را غافلگیر کند.

  • رندرهای گلکسی A34 و A54 منتشر شد

منبع: Android Authority

 

نوشته سامسونگ از معرفی سری گلکسی S23 در تاریخ ۱۲ بهمن خبر داد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala