سامسونگ قصد دارد طی هفته‌های آتی از گوشی‌های گلکسی A54 و A34 به عنوان میان‌رده‌های پریمیوم و معمولی خود رونمایی کند. بعد از اینکه این شرکت کره‌ای از سری گلکسی S23 رونمایی کرد، تمامی نگاه‌ها به سمت این دو گوشی منعطف شده تا بدین ترتیب با دو مدل از مورد انتظارترین میان‌رده‌های سال طرف باشیم.

تعجبی ندارد که تاکنون خبرهای بسیار زیادی پیرامون این دو گوشی منتشر شده و تقریبا می‌توانیم بگوییم از تمام جزئیات مربوط به آن‌ها با خبریم. حتی تصاویری از این دو گوشی هم پیش‌تر منتشر شد تا بدین ترتیب از لحاظ شکل ظاهری هم هیچ پرسش بدون پاسخی برایمان باقی نمانده باشد. اما به تازگی باز هم تصاویر جدیدی از گلکسی A34 و A54 منتشر شده که آن‌ها را از تمامی زوایا به نمایش می‌گذارد.

تصاویر گلکسی A34
تصاویر گلکسی A34
  • گلکسی A24 یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

تصاویر منتشر شده از گلکسی A54 و A34 آن‌ها را در رنگ‌هایی نشان می‌دهد که قرار است با آن‌ها راهی بازار شوند. این تصاویر چیز جدیدی برای نمایش ندارند؛ این یعنی با طراحی روبرو هستیم که کاملا مشابه طراحی پرچم‌داران سامسونگ است؛ این شرکت کره‌ای مدتی است که تصمیم گرفته برای گوشی‌های خود از زبان طراحی مشابهی استفاده کند و در نتیجه می‌بینیم که میان‌رده‌های آن هم کاملا شبیه به پرچم‌دارها هستند.

تصاویر گلکسی A54
تصاویر گلکسی A54

البته بین این دو گوشی هم یک تفاوت جزئی وجود دارد و آن هم شکل پنل جلو است. به این صورت که در گلکسی A33 دوربین سلفی به صورت قطره‌ای و در گلکسی A54 هم به صورت حفره‌ای تعبیه شده تا بدین ترتیب میان‌رده‌ی گران‌قیمت‌تر ظاهر مدرن‌تر و جذاب‌تری هم داشته باشد.

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ می‌خواهد برای گلکسی A34 که یک میان‌رده‌ی معمولی‌تر است از پردازنده‌ای ساخت مدیاتک استفاده کند اما برای گلکسی A54 از تراشه‌ی اختصاصی خود یعنی اگزینوس ۱۳۸۰ بهره خواهد برد که با توجه به مشخصات فنی به نظر می‌رسد پردازنده‌ای با توان سخت‌افزاری بالا باشد.

  • راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان – بهمن ۱۴۰۱

منبع: SamMobile

نوشته تصاویر جدیدی از گلکسی A34 و A54 منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala