این تصاویر جدید، نمایی از پنل جلویی و پشتی گلکسی A05 سامسونگ را به ما نشان می‌دهند. بررسی این تصاویر حاکی از آن است که گلکسی A05 برخلاف نسل قبلی‌اش یعنی گلکسی A04، از فریم‌های جانبی صاف و تخت بهره می‌برد که با زبان طراحی دیگر گوشی‌های هوشمند امسال این شرکت همخوانی دارد.

  • بازگشت اگزینوس؛ گلکسی S24 احتمالا با اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه می‌شود

در پنل پشتی این گوشی هوشمند دو بریدگی دایره‌ای شکل دیده می‌شود که از سیستم دوربین دوگانه گلکسی A05 خبر می‌دهد. ظاهراً سامسونگ در طراحی پنل پشتی این گوشی، ماژول دوربین را به صورت مجزا قرار نداده و هر کدام از دوربین‌ها به صورت جزیره‌های جداگانه کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت. این گوشی هوشمند اقتصادی از ساختار مات بهره می‌برد و بافت طرح‌دار نیز روی پنل پشتی آن به چشم می‌خورد.

بخش جلویی گلکسی A05 سامسونگ بیشترین شباهت را به گوشی نسل قبلی دارد؛ جایی که دوربین سلفی در بریدگی V شکل نمایشگر به انجام وظیفه می‌پردازد و مطابق انتظار حاشیه‌های بسیار زیادی نیز اطراف نمایشگر این گوشی هوشمند اقتصادی را پوشانده‌اند.

از لحاظ مشخصات فنی، انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه باشد و تراشه‌ی هلیو G85 مدیاتک قدرت این گوشی هوشمند را تأمین کند. هلیو G85 مدیاتک، یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای است که هسته‌های قدرتمند آن می‌توانند با حداکثر فرکانس کاری ۲.۰ گیگاهرتز به فعالیت بپردازند و هسته‌های کم مصرف آن نیز فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتزی دارند.

این گوشی هوشمند اقتصادی سامسونگ احتمالا با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم روانه‌ی بازار خواهد شد و در مورد حافظه‌ی داخلی آن نیز هنوز اخبار دقیقی منتشر نشده است. از آنجایی که پردازنده‌ی هلیو G85 این گوشی یک تراشه‌ی ۴G است، بنابراین گلکسی A05 سامسونگ احتمالاً از نسل پنجم اینترنت همراه (۵G) پشتیبانی نمی‌کند.

هنوز تاریخ عرضه رسمی برای گلکسی A05 مشخص نشده، اما سامسونگ به احتمال زیاد خود را برای عرضه این گوشی اقتصادی در ماه آینده آماده می‌کند.

منبع: Gizmochina

نوشته اولین تصاویر واقعی گلکسی A05 از فریم‌های صاف آن خبر می‌دهند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala